Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
De achievements in Forza 3 zijn echt vele gemakkelijker dan in Forza 2. Ik heb Forza 2 echt enorm lang gespeeld en ik heb er nu in Forza 3 op zo'n korte tijd al meer.

JimmyPatterson

Legacy Member
Careless zei:
De achievements in Forza 3 zijn echt vele gemakkelijker dan in Forza 2. Ik heb Forza 2 echt enorm lang gespeeld en ik heb er nu in Forza 3 op zo'n korte tijd al meer.

De achievements zijn gewoon meer gebalanceerd... Bij Forza 2 werd je pas beloond als je het spel ettelijke uren speelde, terwijl je nu bij bijna elke vordering een achievement krijgt. Eenmaal bij driver lvl 10 verminderen de achievements wel^^

TheClown

Legacy Member
iemand online bezig atm? Ben aan het racen als er nog iemand is add me isonax

hatetn

Legacy Member
Careless zei:
De achievements in Forza 3 zijn echt vele gemakkelijker dan in Forza 2. Ik heb Forza 2 echt enorm lang gespeeld en ik heb er nu in Forza 3 op zo'n korte tijd al meer.



idd ik zit nu al tegen de 900. maar om de volle 1000 te halen moet je wel ieder event goud hebben. na 30 uur zit ik aan 25%(ok ik zit heel de tijd de lange te rijden maar toch) als je dit doorrekent ben je veel langer bezig dan met forza2

Nijntje

Legacy Member
Achievements zijn makkelijker, speelduur van de events is langer.
Multiplayer vind ik zwaar tegenvallen wel. Hopelijk lossen ze dit op in een patch.

skatemania

Legacy Member
Ik vind wel niet dat je moet spelen voor de achievements, forza 3 is een game die dat trouwens niet zo nodig heeft. Achievs zijn een stimulans, maar niet het spel zelf he ;)

spidey

Legacy Member
ik wil eens online spelen

mss moeten we eens een 9lives lijstje maken van de mensen die regelmatig online spelen ...

Karre

Legacy Member
Ik moet nog altijd eens Gold aanschaffen maar ga dit denk ik pas doen wanneer ik zo'n draadloze ontvanger heb aangekocht. Ik moet hier nu altijd die kabel gaan insteken wat niet echt stimulerend werkt voor op Live te komen dan.

Implar

Legacy Member
Net 100320 punten gehaald op Fujimi Kaido :D
De laatste paar bochten enorm veel keer opnieuw geprobeerd, om toch boven die 100000 te raken.

Nijntje

Legacy Member
Heb mij een E30 M3 gemaakt met Valken livery erop maar tot op heden nog maar net aan de 85.000 geraakt :(
Niet simpel met het stuurtje :)

Kan je bv een bocht verkeerd nemen en dan terugrijden of terugspoelen?

Implar

Legacy Member
Nijntje zei:
Heb mij een E30 M3 gemaakt met Valken livery erop maar tot op heden nog maar net aan de 85.000 geraakt :(
Niet simpel met het stuurtje :)

Kan je bv een bocht verkeerd nemen en dan terugrijden of terugspoelen?

Terugrijden gaat niet, dan geeft hij geen punten. Terugspoelen gaat zonder probleem, dus elke keer je crasht kan je terugspoelen :)

Nijntje

Legacy Member
Implar zei:
Terugrijden gaat niet, dan geeft hij geen punten. Terugspoelen gaat zonder probleem, dus elke keer je crasht kan je terugspoelen :)

Ok dan had ik wel al lang mijn 100k punten gehad. Suckt wel zo natuurlijk :)
Erg veel uitdaging is er niet aan :(

Evil Force

Legacy Member
Heb net forza3 maar mij 2de cd wil hij precies niet installeren. :(
Iemand ook voorgehad?

Implar

Legacy Member
Evil Force zei:
Heb net forza3 maar mij 2de cd wil hij precies niet installeren. :(
Iemand ook voorgehad?

Wat is het probleem precies?
Je steekt dus CD1 in, laat hem opstarten en hij zal melden dat CD2 niet geïnstalleerd is, en of je hem wil installeren.
Druk op ja, dan zal hij zeggen om de 2e CD in te steken,....
Ik geloof dat je op een gegeven moment dan ook een melding krijgt dat hij aan het installeren is, die moet je ook wegklikken. Terwijl hij aan het installeren is zie je een aantal ingame screens.

Evil Force

Legacy Member
Ik steek cd 1 in, laat hem opstarten, dan vraagt hij naar cd2, die steek ik in en er gebeurt niks.
Hij vraagt dan gewoon om cd 1 terug in te steken, dat doe ik, laat hem opstarten en terug hetzelfde. Gij vraagt cd 2 opnieuw..

Implar

Legacy Member
Evil Force zei:
Ik steek cd 1 in, laat hem opstarten, dan vraagt hij naar cd2, die steek ik in en er gebeurt niks.
Hij vraagt dan gewoon om cd 1 terug in te steken, dat doe ik, laat hem opstarten en terug hetzelfde. Gij vraagt cd 2 opnieuw..

1) is er voldoende plaats op je HDD? (2GB)
2) moet je niet op A drukken ofzo als je cd 2 insteekt (ik gok maar)
3) ga eens terug naar de winkel

Evil Force

Legacy Member
Ja kzal straks nog eens proberen, wss heb ik gewoon vergeten op A drukken. :)
Nu verder spelen !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan