Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hq Nine

Legacy Member
ik ben nu 1 dag met het ms stuurtje aan het rijden

op het begin vond ik de force feedback wat zwak maar hoe meer ervaring dat je er in krijgt hoe harder en scherper je bochten gaat nemen hoe harder die ff wordt :D

ik vind het stuur zo zalig , wil niet meer met een controller racen :p

heeft iemand nog een goed idee om die pedalen vast te zetten ?

Ot =>Spiday : gewoon lvle en je krijgt echt dikke wagens :p

fixer187

Legacy Member
airie zei:
ik ben nu 1 dag met het ms stuurtje aan het rijden

op het begin vond ik de force feedback wat zwak maar hoe meer ervaring dat je er in krijgt hoe harder en scherper je bochten gaat nemen hoe harder die ff wordt :D

ik vind het stuur zo zalig , wil niet meer met een controller racen :p

heeft iemand nog een goed idee om die pedalen vast te zetten ?

Ot =>Spiday : gewoon lvle en je krijgt echt dikke wagens :p

Op de grond niet echt, iets erachter zetten ofzo. Ik heb de mijn vastgezet met velcro die aan de andere zijde vastplakt, maar ik gebruik een playseat...

spidey

Legacy Member
en wat is juist het verschil tss season en event list? want ik doe meestal eventlist ... maar als ik dan season play pak, moet ik dikwijls die races die reeds gedaan heb opnieuw doen :(

IIcon

Legacy Member
event list is gwn een overzicht met de events & races die je krijgt in season play.. Dus als je bvb. een bepaalde event hebt gedaan in season play, kan je hem opnieuw spelen in event list..

Karre

Legacy Member
Hoe installeer je eigenlijk een stuk van CD1 op je HDD? Want ik vind dat nergens terug in de menu's. Want die laadtijden zijn echt lang.

spoon

Legacy Member
Careless zei:
Hoe installeer je eigenlijk een stuk van CD1 op je HDD? Want ik vind dat nergens terug in de menu's. Want die laadtijden zijn echt lang.

ik heb disk 1 geinstalleerd en vind de laadtijden niet echt veel korter geworden ze denk zelfs dat het bijna het zelfde is

disk 1 installeren doe je door op Y te drukken in je dashboard
dacht ik ben niet zeker

_ns_

Legacy Member
airie zei:
ik ben nu 1 dag met het ms stuurtje aan het rijden

op het begin vond ik de force feedback wat zwak maar hoe meer ervaring dat je er in krijgt hoe harder en scherper je bochten gaat nemen hoe harder die ff wordt :D

ik vind het stuur zo zalig , wil niet meer met een controller racen :p

heeft iemand nog een goed idee om die pedalen vast te zetten ?

Ot =>Spiday : gewoon lvle en je krijgt echt dikke wagens :p

Jah, als ge nikeer nen erg scherpe bocht neemt, voelt ge de force feedback idd op zijn best :D

.z.

Legacy Member
K'zie nergens waar je die drift races kan doen, zie ze allesinds niet staan in de event list. Of valt dit niet onder een race type?

spoon

Legacy Member
.z. zei:
K'zie nergens waar je die drift races kan doen, zie ze allesinds niet staan in de event list. Of valt dit niet onder een race type?

valt niet onder een race type

JimmyPatterson

Legacy Member
.z. zei:
K'zie nergens waar je die drift races kan doen, zie ze allesinds niet staan in de event list. Of valt dit niet onder een race type?

In het menu naar de leaderboards=>drifts=>een track kiezen=> en driften maar

skatemania

Legacy Member
Implar zei:
Das de theme voor de LCE, die kan je niet eens op marketplace kopen...(en theeft hier al gestaan ja)

Wel idd, als je de LCE hebt gekocht is deze gratis, echter waren er wat probleempjes en Turn 10 ging vandaag bekendmaken wat de oplossing was om alsnog het theme te krijgen :)

EDIT Van TURN 10: Where's My Forza Motorsport 3 Limited Collector's Edition Theme?
If you've purchased the Forza 3 LCE, you probably know by now that the LIVE Marketplace download token did not include the LCE theme as promised on the package. We sincerely apologize for the mix-up. That said, we sent out a message to the inboxes (yes, your little mailbox in Forza 3) of all LCE owners explaining how to redeem their LCE themes. If you're a Forza 3 LCE owner and have yet to receive your theme, please boot up Forza 3 and press the Left Trigger to check your Message Center inbox for instructions on how to download your theme.

Dr Wodka

Legacy Member
dit gezegd zijnde vind ik die forza lce theme niet zo schitterend hoor.

ik blijf wel bij men oude donkere themes die passen beter dan dat lichtblauwe gedoe.

.z.

Legacy Member
respect!

anyway, als iemand zin heeft om wat te racen vanavond na 20u, kan me altijd toevoegen. M'n tag is zed BE.

Gisteren voor de eerste keer wat online gereden, en valt toch wel op dat er gewoonweg iedere keer brokken moeten gemaakt worden in de eerste bochten, hatelijk gewoon...

Rubmifer

Legacy Member
Waar is mijn post naartoe?

*edit* blijkbaar verzet naar het andere topic :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan