Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fixer187

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Storefront, hoe geraak je daar op? Heb een pic geupload maar weet dus ni hoe ik eraan geraak nu :)
je moet naar de site van forza gaan en daar staan je geUploade pics. De storefront in de game staat gewoon in je menu...

GeoBem007

Legacy Member
Site van Forza werkt ni zo goe voor mij :(
Op de Storefront heb'k hem idd gevonden..

Bloob

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Site van Forza werkt ni zo goe voor mij :(
Op de Storefront heb'k hem idd gevonden..

Mijn eerste screenshot verscheen ook niet op de forza website, vanaf het moment dat ik een 2de had geupload werkte het perfect..

GizeH

Legacy Member
dit zal waarschijnlijk al wel gevraagd geweest zijn, maar ik heb geen zin op 68 pagina's te overlopen:

Waar kan ik die AUDI R8 V10 UNLOCK CODE ingeven?

"Please log in to your account and go to the "Codes" tab in the "My Account" section to access your unique code.".. geen idee waar dit is?

IkoN

Legacy Member
waar kan ik die Audi R8 code krijgen eigenlijk?
Zat die bij in de LE ofzo?

el slettos

Legacy Member
GizeH zei:
dit zal waarschijnlijk al wel gevraagd geweest zijn, maar ik heb geen zin op 68 pagina's te overlopen:

Waar kan ik die AUDI R8 V10 UNLOCK CODE ingeven?

"Please log in to your account and go to the "Codes" tab in the "My Account" section to access your unique code.".. geen idee waar dit is?

Xbox knop indrukken op uw controller, het meest linkse tabblad, redeem code ;)

@ IkoN: dat zit bij de LE ja

Darius Craven

Legacy Member
Ik heb trouwens door een dom toeval 2 van die R8 codes... Ik had hem eerst bij Zavvi, maar die verzonden de game niet dus heb ik mijn pre-order elders geplaatst en nu krijg ik toch nog een code voor Zavvi waar Tiger nu van kan genieten.

Tiger

Legacy Member
Aangezien de code werkte ga ik ervan uit dat ik eerst was?
Anyway, bedankt! :)

Hq Nine

Legacy Member
pitbull46 zei:
Dus nog 1 iemand .. vanaf er iemand niet meer speelt, zallek wel iemand anders inviten :)
Pentecost, doe maar ;)

DSB Icon
mattehhxxx
Hq Nine
Pentecost III
Toerfloel
Qronicle
AnklyosoR


ik ga alvast wat opwarmen :p

succes heren tot binnen 15 min ^^

Distorted_crump

Legacy Member
moehaha vandaag enkele leuke dingen gekregen in forza!

Audi R8 V10
Mercedes-Benz SL65 AMG Black Series

nu aan het sparen om de ultieme S-klasse bak te kopen, mijne Veyron (l)
btw al die races sport auto's :o
daar juist gekeken, zeker in elke gewone racetype (niet drag, closed...) zijn er genoeg races om je sportauto te laten gaan! :d

Cerulean

Legacy Member
Toerfloel heeft afgezegd voor de race van 21u... Er komt dus plaatske vrij.

hatetn

Legacy Member
em is aan het installen ze. moesten ze het nu eens gezegd hebben toen ik thuis kwam ipv 10 min geleden

Qronicle

Legacy Member
Aargh k*tnetwerkproblemen.

Toch nekeer me nen F40 gereden, wat zeer goed bevallen is (veel meer grip in de bochten dan in GT), hopelijk kunnen we volgende keer me meer dan vier in een lobby :(

Hq Nine

Legacy Member
DissA zei:
Wie wil der in de A klasse een raceke placeren?

we hebben net een sessie achter de rug ^^

Het was zeer amusant ^^

en jammer Q dat er iets mis was met de lobby's

hopelijk volgende keer dat we met een stuk of 8 kunnen racen

Anyway , je mag me altijd invite om online wat te racen :)

Grtz Hq Nine

DissA

Legacy Member
ah ja khad nog eeninv gekregen maar ik was net men S5 aan't goezetten en dan was de room blijkbaar al vol :(

morgen mss?

Mattehh

Legacy Member
Excuses dat ik er neit was, moest dringend weg. hopelijk kunnen wenog eens afspreken!

Cerulean

Legacy Member
't was cool, maar ik heb 't eerlijk gezegd meer voor klasse A (of in de buurt) races met collision ipv ghosts :p
Maar voor herhaling vatbaar, en dan hopelijk zonder netwerkproblemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan