Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Implar

Legacy Member
Sommigen zullen het hier wel herkennen. Race op Le Mans, ik in een Veyron.
"Diegene die 1e en 2e rijden, pas op, er komt een Bugatti aan" :D

super_veloce

Legacy Member
ondertussen lvl 10, toch vooral tracks gezien die in forza2 ook zaten, nu ja geen probleem, zolang het goed rijdt
Ook gemerkt dat er veel 'nutteloze' auto's in zitten, 3/4 hier heeft waarschijnlijk nog nooit gehoord van saturn, de extra content is wel de moeite: m1, daytona :bow:

achievements zijn blijkbaar ook redelijk simpel, al 200gp en nog maar 5% completed

maar het spel is nog steeds een aanrader

Dr Wodka

Legacy Member
Scooter zei:
Die codes bieden je de mogelijkheid om die wagens te kopen. Je moet er dus nog wel even voor sparen. Het ontbreken van die theme viel me ook direct op maar blijkbaar komt deze later beschikbaar. Er is niemand dat die heeft kunnen downloaden.

Ah ok thx dan weet ik dat ook weeral hehe.
Ik dach met de LCE editie dat die er gewoon gratis bijwaren maar nu moet ik dus eerst nogwat gaan races winnen en sparen voor ik ermee kan rondsjeesen

spoon

Legacy Member
kan morgen al terug naar de GM

ik dacht al dat ik iets niet gekregen had mijn vlag met r8 CODE

net de men eigen wagen kocht S2000 :D klaar om te gaan driften dus

Cerulean

Legacy Member
Juist een uurke gespeeld met nen hoop 9Lives West-Vlamingen en Limburgers :p

schumi2003

Legacy Member
Iets wat me net als bij NFS: Shift en CM: Dirt 2 opvalt is dat je eenmaal op hoge snelheid ook maar iets teveel stuurt dat je wagen dan begint te 'zwalpen' en dat je om dat op te kunnen vangen hier nog meer stuur mee moet geven je wagen gewoon uitbreekt en spint.

Light dat an de gevoeligheid van de controls?

spoon

Legacy Member
weinig last van

weet iemand waar je dat gratis theme kunt vinden kan het nergens vinden

Implar

Legacy Member
spoon zei:
weinig last van

weet iemand waar je dat gratis theme kunt vinden kan het nergens vinden

Al verschillende fora bekeken, het theme is blijkbaar nog niet upgeload op Marketplace

schumi2003

Legacy Member
spoon zei:
weinig last van

Mmz mss me even verduidelijken, ik heb het niet zozeer over de lagere klassen maar in de echt snellere klasses zoals de +650pk beesten, veyron, gt's enz daar vooral.

IIcon

Legacy Member
Lol @ implar mj bugatti :D toch me ni kun pakken é ^^ btw, mooi gereden mannen daarnet ! Morgen trg rond da uur gelijk gisteren samen racen? of mss drag'n tegen de ford fiesta :D

@ pentecost, das bloobje

spoon

Legacy Member
schumi2003 zei:
Mmz mss me even verduidelijken, ik heb het niet zozeer over de lagere klassen maar in de echt snellere klasses zoals de +650pk beesten, veyron, gt's enz daar vooral.

effe snel de veyron buiten
heb er ni echt last van

Implar

Legacy Member
pitbull46 zei:
Lol @ implar mj bugatti :D toch me ni kun pakken é ^^ btw, mooi gereden mannen daarnet ! Morgen trg rond da uur gelijk gisteren samen racen? of mss drag'n tegen de ford fiesta :D

@ pentecost, das bloobje

Morgen rond 20-21u een drag race met een eigen wagen? Zo'n getunede American Muscle? (Dit is niet alleen tegen pitbull, ook tegen anderen)

EDIT: ik bedoel dan de 'echte' drag race over 1/4 mile hé

dewildejan75

Legacy Member
Kan je niet meer met die lagere class cars rijden bijvoorbeeld E class in multiplayer?
Ik kom ook altijd alleen in een lobby.

IIcon

Legacy Member
Implar zei:
Morgen rond 20-21u een drag race met een eigen wagen? Zo'n getunede American Muscle? (Dit is niet alleen tegen pitbull, ook tegen anderen)

EDIT: ik bedoel dan de 'echte' drag race over 1/4 mile hé

cvcv :) da fiestatje is eigen wagen hoor, maar kzal wel ne musclecar maken ! :)

schumi2003

Legacy Member
Bij quick race vind hij niets hier lol terwijl er +250 andere aan het gamen zijn :(

Wil ook wel eens met jullie racen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan