Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Scooter zei:Die codes bieden je de mogelijkheid om die wagens te kopen. Je moet er dus nog wel even voor sparen. Het ontbreken van die theme viel me ook direct op maar blijkbaar komt deze later beschikbaar. Er is niemand dat die heeft kunnen downloaden.
Cerulean zei:Juist een uurke gespeeld met nen hoop 9Lives West-Vlamingen en Limburgers![]()

Implar zei:Het is bewezen dat ik niet kan driften![]()

spoon zei:weinig last van
weet iemand waar je dat gratis theme kunt vinden kan het nergens vinden
spoon zei:weinig last van
Brambo^ zei:ik was erbij![]()
schumi2003 zei:Mmz mss me even verduidelijken, ik heb het niet zozeer over de lagere klassen maar in de echt snellere klasses zoals de +650pk beesten, veyron, gt's enz daar vooral.
pitbull46 zei:Lol @ implar mj bugattitoch me ni kun pakken é ^^ btw, mooi gereden mannen daarnet ! Morgen trg rond da uur gelijk gisteren samen racen? of mss drag'n tegen de ford fiesta
@ pentecost, das bloobje
Implar zei:Morgen rond 20-21u een drag race met een eigen wagen? Zo'n getunede American Muscle? (Dit is niet alleen tegen pitbull, ook tegen anderen)
EDIT: ik bedoel dan de 'echte' drag race over 1/4 mile hé
da fiestatje is eigen wagen hoor, maar kzal wel ne musclecar maken ! 