Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GeoBem007

Legacy Member
CapriCorn zei:
Amazon.co.uk - £54.99 + £5 Shipping

Had dat idd gezien.. Maar was niet zeker of Amazon.co.uk naar België zou shippen.
Iemand daar al preorder? Duur dat lang bij hun? Ben nu wel in Egypte tegen de release, dus dringend is het zo ni..

.z.

Legacy Member
ik heb de LE op thehut.co.uk besteld voor een 49,73£ +0,99£ verzending. Maar nu staat ie blijkbaar aan 59,73£ op hun site. Ben eens benieuwd of ik hem aan de eerste of 2e prijs zal krijgen, ze hebben allesinds nog geen bericht gestuurd dat prijs zou aangepast zijn.

CapriCorn

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Had dat idd gezien.. Maar was niet zeker of Amazon.co.uk naar België zou shippen.
Iemand daar al preorder? Duur dat lang bij hun? Ben nu wel in Egypte tegen de release, dus dringend is het zo ni..

Amazon verzendt redelijk snel vind ik, als ik daar boeken bestel zijn die op 3 dagen hier. Voor mij persoonlijk is da geen ramp als ik niet op de release datum kan spelen.

GeoBem007

Legacy Member
Heb net volledig berekend op Amazon.. Komt uit op 63.89£.. Guess what, das 69€!
Ik zal hem wel preorderen bij GM dan :)

skatemania

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Heb net volledig berekend op Amazon.. Komt uit op 63.89£.. Guess what, das 69€!
Ik zal hem wel preorderen bij GM dan :)

Dan hebtg bij GM ineens de CE :)

Distorted_crump

Legacy Member
kan niet beter uitkomen! komt 3 dagen na mn bday uit :d
volgens mij ga ik de vrijdag een dagje congé vragen! hele dag forza spelen :d

Karre

Legacy Member
Er moeten wel goedkopere fanatec sturen te vinden zijn die gelijkwaardig zijn aan de Logitech G25, nee? :)

Blackdevil

Legacy Member
Careless zei:
Er moeten wel goedkopere fanatec sturen te vinden zijn die gelijkwaardig zijn aan de Logitech G25, nee? :)

Ja, maar die zijn niet compatibel met X360

Karre

Legacy Member
Bl@ckDevil zei:
Ja, maar die zijn niet compatibel met X360

Echt jammer dat het Fanatec stuur zo duur is. Komaan, net nu Forza 3 clutch ondersteuning heeft moet je echt al enorm veel geld neertellen voor een stuur met een shifter. Dat MS dan eens op zijn minst een stuur uitbrengt met een shifter en van degelijke kwaliteit (als in gelijk de Logitech G25).

Th4 G4m3r

Legacy Member
Ik ga straks mijn Collector's Edition bestellen bij GM . Eerst eens vragen of het elite paket samen met de Collector's Edition daar ook verkocht gaat worden . Dan kan ik Forza 3 spelen op een nieuwe Box met veel geheugen :love:

kiewitcity

Legacy Member
Th4 G4m3r zei:
Ik ga straks mijn Collector's Edition bestellen bij GM . Eerst eens vragen of het elite paket samen met de Collector's Edition daar ook verkocht gaat worden . Dan kan ik Forza 3 spelen op een nieuwe Box met veel geheugen :love:

veel geluk.. mischien dat m al uitvekocht is , in hasselt waren ze allemaal weg en in houthalen heb ik nog 1 vd 2 kunnen bestellen..le hé.al drie weken geleden; maar ze gingen er meer proberen vast te krijgen ,dus zult ge nog wel ene vinden.

Th4 G4m3r

Legacy Member
kiewitcity zei:
veel geluk.. mischien dat m al uitvekocht is , in hasselt waren ze allemaal weg en in houthalen heb ik nog 1 vd 2 kunnen bestellen..le hé.al drie weken geleden; maar ze gingen er meer proberen vast te krijgen ,dus zult ge nog wel ene vinden.
GM Hasselt was verhuist, die zitten op de luikersteenweg ergens ,dus ben dan maar naar houthalen gereden, daar moesten ze idd ff kijken of ze nog nie uitverkocht waren .
MAAR ik had weer h*erensjans en had er ook nog 1tje kunne bestellen .;)
En de elite Xbox met 250GB HD + Forza 3 kregen ze ook binnen maar de verkoper wist nie of dit de L.E. van Forza 3was die inhet paket zit .
De prijs was wel 100euro duurder dan de elite van nu met 120GB harde schijf.
Maar ge hebt er wel een game, 130GB meer geheugen en als ik mij nie vergis ook nog eene extra controller bij zitten .
Ma da word nog ff sparen en mss men eigen eene schone kerstkado kopen :p
Nu is het gewoon aftellen en Forza 2 uitspelen (begint wel een beetje saai te worden)

Karre

Legacy Member
Om het topic wat levend te houden tot de 24ste, laten we onze topdtijden hier eens zetten:

Porsche GTR3-RSR:

Careless - 01:04:972

Mini Cooper:

Careless - 01:20:320

Mitsubishi Lancer Evo:

Careless - 01:15:698

Ferrari California:

Careless - 01:15:777

Audi R8:

Careless - 01:09:407

In elk geval, dit zijn mijn tijden en ik rij zonder hulpmiddelen :)

(gewoon deze post quoten en je eigen tijd er bij te zetten en zorg er voor dat de tijden van beste naar slechtste staan)

Distorted_crump

Legacy Member
@ careless: heb vandaag met de r8 zonder hulpmiddelen (uitgenome automatisch schakelen) gereden en kon maar niet onder de 1.10 geraken :/
zwaar kut zonder abs haha :d
en anders heb ik iets van 1:07 kunnen zetten :) zonder esp en stability :)

Karre

Legacy Member
Distorted_crump zei:
@ careless: heb vandaag met de r8 zonder hulpmiddelen (uitgenome automatisch schakelen) gereden en kon maar niet onder de 1.10 geraken :/
zwaar kut zonder abs haha :d
en anders heb ik iets van 1:07 kunnen zetten :) zonder esp en stability :)

Raar maar waar, maar ik rij echt beter zonder TCS en ABS :p.

Distorted_crump

Legacy Member
maja :d morgen nog keer oefenen, mn laatste ronde's begon goe te lukken, alleen die haarspeldbocht ging ik soms out, omdat ik altijd te laat remde :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan