Archief - Forza Motorsport 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

.z.

Legacy Member
Heb eens geprobeerd met clutch te rijden. Precies niet evident met nen gewone controller. K'zal het maar op gewone manual houden. En cockpit view valt goed mee voor mij, misschien later met project natal kan je gewoon in cockpitview rondkijken wanneer je uw hoofd beweegt. Zou nog wijs zijn ;)

Implar

Legacy Member
djrazor zei:

Je link naar de US versie van de IGN review linkt naar een UK versie ;)
Mooi lijstje, voor zover ik al gelezen heb is het spel net wat ik ervan verwachtte na de demo te hebben gespeeld.

Nijntje

Legacy Member
Scifo zei:
Een race-game online zal altijd f*cked up blijven met sommige kleuters. En damage maakt het nog een pak erger imo.

Zonder damage heb je nog de kans om een deftige race neer te zetten, maar als je wagen aan flarden wordt gereden. Leuk hoor! -_-

Damage is overroepen!!

In Forza 2 een lobby maken zonder traction control, ABS en andere driving aids. Damage op sim, tire wear op sim, ... geloof mij. De mensen die in die lobby joinen zijn meestal geen kleuters :-) Die zitten op de rijhulp servers.

skatemania

Legacy Member
Nijntje zei:
In Forza 2 een lobby maken zonder traction control, ABS en andere driving aids. Damage op sim, tire wear op sim, ... geloof mij. De mensen die in die lobby joinen zijn meestal geen kleuters :-) Die zitten op de rijhulp servers.

Daar stem ik mee in toe... nuja ge hebt nog altijd spelbrekers he, alleen komen ze daar minder voor :)

super_veloce

Legacy Member
is die free dlc:10 extra auto's ook voor belgie, en hoe krijg je deze dan?via een code die je bij de game krijgt?
m1:drool:

Implar

Legacy Member
plastic_bottle zei:
is die free dlc:10 extra auto's ook voor belgie, en hoe krijg je deze dan?via een code die je bij de game krijgt?
m1:drool:

Zal normaal een code zijn die bij de game zit :)

Distorted_crump

Legacy Member
jaman ik ga nogal ne zak auto's bij hebben met die collectors edition!
en dan nog eens die 10 auto's dat je gratis krijgt bij pre orders

Implar

Legacy Member
Wie ziet het hier zitten om een Forza 3 tornooi te houden?
Als we kunnen racen op vrijdag of zaterdag wil ik me gerust bezighouden met de organisatie ervan.
Dus: wie heeft interesse en wanneer past het?

Distorted_crump

Legacy Member
als ik meedoe lukt het mij ook best op een zaterdag :)
de vrijdag heb ik zelf maar om 4u gedaan met werken en 's avonds weg :)

spoon

Legacy Member
ik wil ook wel mee doen
maar wanneer hangt sterk af van hoe ik moet werken

flipperwi

Legacy Member
is er eigenlijk een racing wheel compatible met xbox 360 en ps3?

Cerulean

Legacy Member
Ik heb met 2 maten al gepland om een Forza 3 lan te houden bij mij thuis :D
Ze nemen elk hun tv + xbox mee, dus wordt fun.
'k ga wel nog wat meer volk proberen optrommelen maar 't is niet simpel voor iedereen om een tv EN xbox EN forza mee te brengen.

Enkel jammer dat hun stuurkes niet compatibel zijn met Xbox, anders was 't helemaal compleet.

GeoBem007

Legacy Member
Ik zou willen weten wie de Collector's Edition heeft gepreorderd waar ze dat hebben gedaan..?!
Ik wil dat wel, zijn vette auto's die erbij zijn, en ik ben daar wel bereid voor ene beetje te betalen. Op Play.com staan ze aan 72 euro maar die shippen dat niet naar België
Ik wil er zeker ni meer aan geven dan dat..
Iemand?

Implar

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Ik zou willen weten wie de Collector's Edition heeft gepreorderd waar ze dat hebben gedaan..?!
Ik wil dat wel, zijn vette auto's die erbij zijn, en ik ben daar wel bereid voor ene beetje te betalen. Op Play.com staan ze aan 72 euro maar die shippen dat niet naar België
Ik wil er zeker ni meer aan geven dan dat..
Iemand?

Game Mania, 69 euro.

GeoBem007

Legacy Member
Ah, echt? :P
Kvind da nog ne faire prijs.. Alleja, een jaar of 2 terug was da de basisprijs voor een spel..

Moet de CE preorderd worden of zou die nog beschikbaar zijn na release?

CapriCorn

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Ik zou willen weten wie de Collector's Edition heeft gepreorderd waar ze dat hebben gedaan..?!
Ik wil dat wel, zijn vette auto's die erbij zijn, en ik ben daar wel bereid voor ene beetje te betalen. Op Play.com staan ze aan 72 euro maar die shippen dat niet naar België
Ik wil er zeker ni meer aan geven dan dat..
Iemand?

Amazon.co.uk - £54.99 + £5 Shipping

Implar

Legacy Member
GeoBem007 zei:
Ah, echt? :P
Kvind da nog ne faire prijs.. Alleja, een jaar of 2 terug was da de basisprijs voor een spel..

Moet de CE preorderd worden of zou die nog beschikbaar zijn na release?

Als je toch weet dat je hem zal kopen zou ik hem toch maar bestellen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan