hatetn
Legacy Member
Samus007 zei:Gevolgen zijn er, in de vorm van tijdsunits als straf, dus gevolg is er.
maar is achteraf toegevoegd geweest. tegen dat het er was heb ik mijn ps3 controller bijna gesloopt door zo'n situaties.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Samus007 zei:Gevolgen zijn er, in de vorm van tijdsunits als straf, dus gevolg is er.
hatetn zei:een kindje die u online van de baan ramt zonder gevolgen is idd beter dan een kindje die zijn wagen helemaal kapot ziet gaan en verliest
Careless zei:Maar sommige kindjes beginnen dan wel in de tegenovergestelde richting te rijden om je alsnog te pesten.
Careless zei:Maar sommige kindjes beginnen dan wel in de tegenovergestelde richting te rijden om je alsnog te pesten.
Distorted_crump zei:*zeur zeur, zaag zaag*
megamold zei:als ik mij niet vergis worden wagens die tegengesteld rijden automatisch omgezet naar "nocrash" mode en kunnen dus niemand rammen.
.Careless zei:Hier mag je echt niets meer zeggen of je zaagt al e?
Distorted_crump zei:ja moest het 1x zijn dat je het aanhaalt over die crash toestanden zou ik ja zeggen, maar het is nu al de zoveelste keer :/
en weet ook dat het irritant is maar moet je daarom het blijven herhalen?
ik zeg toch ook niet elke post woow de bugatti die koop ik direct!
megamold zei:ge doet allemaal alsof er in elke race zo een piemel meedoet , ik kom van die mensen toch maar zelden tegen zuh , en zelfs dan nog race ik het liefste met vrienden of mensen die in mijn lijst staan
ik vind dat je veel meer last hebt van dat soort mensen bij games zoals bv dirt ,nfs , ...
kloon zei:sinds gisteren een MS stuurtje in gebruik genomen voor de nieuwe forza
amaai mijn kloten ik ga nog zwaar mogen oefenen met dat ding