Archief - Final Fantasy 7 help !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DagothUhr

Legacy Member
ge weet wel die scene da cloud en den sephi samen die draak bevechten
well onzen sephi mist telkens,

die doet totaal geen damage.....

kan iemand me helpen?

want die draak gaat er niet aan he :help:

DagothUhr

Legacy Member
of als er mij iemand kan aan een safe game geraken just
dat we naar kalm gaan, juist als we midgar verlaten hebben...

ge weet wel, just achter die bike race k?

denk da mn safe game door ne money trainer verneukt is...

xReAVeRx

Legacy Member
dwaze cheater en dan nog in een spel lik FF7 waar je totaal niet moet cheaten

themuslim

Legacy Member
lol cheate met FF7, goe bezig, met de game van het eeuw ga de toch niet cheate zeker :s

DagothUhr

Legacy Member
kben opnieuw begonne,

zonder dien cheat,

idd tis veel leuker zo,

Kepa

Legacy Member
cheat?? wa cheat??

dunno, bij mij maakte sephiroth draken-gehakt

Blacky!

Legacy Member
hmmmm drakengehackt :p

Heb da ook gespeeld vroeger ma kreeg de hoofdbaas ni dood die grote sepiroth (mijn idool!:D) :) mja :D

MJ!

Legacy Member
Ultimate Sepiroth noemde em toch eh? :)

Ne keer Knights Of The Round en em heeft al vele minder noten op zenne zang!

themuslim

Legacy Member
ne KotR was idd serieuze rammel voor hem, maar die deed altijd die magic barrier, waardoor da ge da een paarkeer moest doen, mjah, sephi was een mietje vergeleken met Emerald weapon,

kon die niet verslagen zonder final attack 1 maal te gebruiken :(

Fratley

Legacy Member
Ge kunt dieen barrier wegdoen met destruct materia. :)
Ik kan seph wel met 1 Kotr en daarna afmaken met een final slash, mjam mjam
:applause:

lloerdy

Legacy Member
themuslim zei:
ne KotR was idd serieuze rammel voor hem, maar die deed altijd die magic barrier, waardoor da ge da een paarkeer moest doen, mjah, sephi was een mietje vergeleken met Emerald weapon,

kon die niet verslagen zonder final attack 1 maal te gebruiken :(
kotr + mime + mime
Win! :P

Bontus

Legacy Member
Ik wil dit spel. Ik heb FF8 en FF9 beiden voor Playstation 1. Nu vondi k den 8 wel beter zoals de meesten, en ik heb al opgevangen dat FF7 daar wel op lijkt en ook wel de beste Final Fantasy is volgens sommigen. Ik wil dat spel dus wel kopen, maar mijn PS1 is zo versleten. Kunde da ook voor PC krijgen?

killgore

Legacy Member
zoek eens achter winxp patch (als je winxp hebt ffcourse).

@hierboven: ja dus ;)

Bontus

Legacy Member
Iemand die Final Fantasy 7 voor PC wil wisselen voor Warcraft 3 Reign of Chaos. (origineel aangekcoht spel geen kopie)
Pm me.

TatuObsessed

Legacy Member
reteiP zei:
Iemand die Final Fantasy 7 voor PC wil wisselen voor Warcraft 3 Reign of Chaos. (origineel aangekcoht spel geen kopie)
Pm me.
lol wa nen deal, Warcraft III vinde nog over in de winkel
probeer FF VII maar eens te vinden voor PC, da vinde nergens meer
ik hem em hier ligge voor 65€ ist van u :D

Bontus

Legacy Member
uih ik denk wel dat veel mensen dat liggen hebben en niet meer spelen omdat het te oud is en dan vind ik ruilen voor een recenter spel zoals Warcraft 3 wel een heel goede deal.
Ik ga het waarschijnlijk dan wel voor PSX eens lenen van iemand :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan