Archief - FIFA 2004 controller

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYroN

Legacy Member
Ik heb een Piranha Xtreme

Ik download patch, doe het nodige in Regedit ( verander uw pad-name naar eventueel Logitech DualAction USB blab lba bla)
Ik start FIFA op ga naar controllerfiguratie en kan nx veranderren, zelfs het toetsenbord niet, maar wil daar ni mee spelen maar met men gamepad...
hoe verander ik de controls? plzz

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Patch al installed?

Off topic : Zalige controller é :applause:

PsYroN

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Patch al installed?

Off topic : Zalige controller é :applause:

Ik zeg toch patch gedownload.... ik download da ni voor op men pc te hebben maar wel op degelijk te installe en hoopen da ge dan controls kunt veranderen :doh:

PsYroN

Legacy Member
omg weet niemand da nu?

riptor gij heft toch dezelfde controller he? hoe doe gij et dan?
Ik ben ten einde raad...
patch ga ni, regedit ga ni, unistall/install ga ni....:help:

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
PsYroN zei:
omg weet niemand da nu?

riptor gij heft toch dezelfde controller he? hoe doe gij et dan?
Ik ben ten einde raad...
patch ga ni, regedit ga ni, unistall/install ga ni....:help:

Raar maar waar, ik heb het ooit gekunnen.

Format, Fifa er terug op, en nergens meer gevonden hoe de controls te veranderen. Geprobeerd met EN zonder patch, maar het wil niet lukken. :wtf:

PsYroN

Legacy Member
arg...klote spel
hoopelijk is fifa 2005 daar beter in uitgewerkt :ironic:

borracho

Legacy Member
Is een patch voor uitgebracht maar is wel 25mb en heb gn webspace maar zal eens zoeken naar de link.

borracho

Legacy Member
Zoek naar fifa 2004 update v1.1 cracked deviance , als je nergens vindt wil ik gerust doorsturen

PsYroN

Legacy Member
aaah thx! kan da zijn da da deze link is? alle kbedoel dees bestand?:

deees (21Mb)

thx anyway!

PsYroN

Legacy Member
ps: heb de patch, maar kan ni installen. ik druk op "patch" dan load em ff en dan zegt hij: old file not found. however a file of the same name was found. no update done since file contents do not match. *zucht* :help:

borracho

Legacy Member
Ja is dienen patch wel dacht ik, al originele exe teruggeplaatst, zou nog fouten kunnen geven als ge die vervangen had door andere crack of patch te installeren.
Zit normaal gezien in zelfde rar evenals update

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
borracho zei:
Ja is dienen patch wel dacht ik, al originele exe teruggeplaatst, zou nog fouten kunnen geven als ge die vervangen had door andere crack of patch te installeren.
Zit normaal gezien in zelfde rar evenals update

Hij is bezig over officiële patch, gij over de WAREZ :tongue:

PsYroN

Legacy Member
nvm... ik w8 wel op FIFA 2005 of PES 4!

gl & hf with 2004 :ironic:

-=BYE=-RiptoR

Legacy Member
Jammer dat PES3 geen online opties heeft. Da spel is imho zoveel beter dan Fifa op gebied van animaties, geluid en gameplay (publiek enzo zijn stukken minder, maar da doet er imho niet toe in een voetbalgame).

Fifa heeft misschien de licenties, maar der komt veel meer bij kijken dan enkel da :)

PsYroN

Legacy Member
-=BYE=-RiptoR zei:
Jammer dat PES3 geen online opties heeft. Da spel is imho zoveel beter dan Fifa op gebied van animaties, geluid en gameplay (publiek enzo zijn stukken minder, maar da doet er imho niet toe in een voetbalgame).

Fifa heeft misschien de licenties, maar der komt veel meer bij kijken dan enkel da :)
I second that

zebow

Legacy Member
PsYroN zei:
omg weet niemand da nu?

riptor gij heft toch dezelfde controller he? hoe doe gij et dan?
Ik ben ten einde raad...
patch ga ni, regedit ga ni, unistall/install ga ni....:help:


Er is maar één goeie joypad om soccer gamez te spelen en andere semi-consoleminded games en dat is de logitech dual action. Superjoypad, ze zijn dan ook fabrikant van de ps2 joypads hé.

mvg

zebow
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan