[-Nova.aE-]
Legacy Member
Eerste keer dat ik zelf een thread start geloof ik .... maar voor deze persoon MOET ik het doen .
Gelukkige verjaardag , Wickietjeeeeeeeeeeeeeee , whiiiiiiiiiiiiiii
x 19 , want stomme forum laat me er geen 19 zetten
Have fun , en party on !
(wickietje is dus wicked ....voor de twijfelaars , en enkel ik mag Wickietje zeggen .
)
Gelukkige verjaardag , Wickietjeeeeeeeeeeeeeee , whiiiiiiiiiiiiiii
x 19 , want stomme forum laat me er geen 19 zetten
Have fun , en party on ! (wickietje is dus wicked ....voor de twijfelaars , en enkel ik mag Wickietje zeggen .
)


) ma wel een pintje alsde mij weet te vinde ^^