Archief - Duke Nukem Forever

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SHIGSY

Legacy Member
Nog geen Xbox360-topic voor Duke Nukem Forever.

Duke_Nukem_Forever_Box_art.jpg


Releasedatum: 06-05-11
Officiële Website: Duke Nukem Forever
Trailers:
YouTube - Official Duke Nukem Forever Teaser Trailer (HD)
YouTube - Duke Nukem Forever 2011 Trailer (HD)

Turbulente voorgeschiedenis is nog zacht uitgedrukt.
Duke Nukem Forever - Wikipedia, the free encyclopedia
Duke Nukem Wiki

Niet vergeten dat op Xbox Live Arcade de klassieker "Duke Nukem 3D" te downloaden is:
Duke_Nukem_3D_Coverart.png


Al de draak steken met Halo van bij het begin van het spel:
Master Chief Cameo in Duke Nukem Forever - Xbox 360 News at IGN

duke-nukem-forever-20110214023340985.jpg


Ik koop zelden shooters bij launch maar deze al zeker wel. Duke Nukem mag je in elk geval niet al te serieus nemen. ;)

Evolµtion

Legacy Member
kzal deze ook wel eens halen maar wss wel niet aan launch prijs. vroeger uren versleten met duke nukem 3D.

valdemaniak

Legacy Member
Yep, deze ziet er lachen en lekker tongue-in-cheek uit. Hopelijk is het qua besturing lekker en bovenal naast grappig zeer bruut :D

Big_boi

Legacy Member
Gaat geweldig zijn :p hopelijk kunnen we nog een stripteaske krijgen van alienchicks

NukeID

Legacy Member
ik twijfel of ik hem bij de launch ga kopen of wat later als ie afgeprijsd wordt... zal afhangen van de reviews denk ik. Ben wel grote Duke Nukem 3D fan geweest maar ik hoor toch redelijk wat signalen dat het spel op sommige vlakken (behalve de humor) gaat teleurstellen.

CurrY

Legacy Member
Ik ben ook nog niet zeker, ik denk dat veel mensen heel hoge verwachtingen gaan hebben en ik denk niet dat het spel die gaat kunnen waarmaken(hoe goed het spel ook is).

SHIGSY

Legacy Member
Ga het toch even laten voor wat het is. Zeker op de planning maar niet van bij launch.

EdmundBean

Legacy Member
En ik ga het kopen op PC.

Duke Nukem is een loepzuivere PC-game.

EdmundBean

Legacy Member
Minecraft ? :p

Maar keb zelf ook een 360 hoor, maar daar speel ik third person games, fighting, racing games op.
Ik vind gewoon dat RTS en First person horen thuis op pc, maar soit.

Het zal een grappig en vet spel worden op alle consoles, ongeacht overrated :)

Vlad Tepes

Legacy Member
already playing the demoooooo, i like !

edit: vrij korte demo, maar het ziet er niet slecht uit Ik ga mij deze sowiezo halen.

Spandi

Legacy Member
Ik ben toch niet zo overtuigd. Vond er weinig speciaal aan, afwachten...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan