Archief - Diablo 3: richtprijzen-topic

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fiero

Legacy Member
StickyPummel zei:
Price check needed (vooral nr3 en 4, geen idee welke stats een quiver moet hebben):
1zqa2oh.png

al een idee wat die quiver moet gaan?

cricque

Legacy Member
quiver max discipline vanaf 8 gaat tot 10
dexterity uiteraard
attack speed zit er altijd op 15% max buiten op 1 legendary kan het tot 20 gaan
dan crit chance, elemental arrow damage

DaSkull

Legacy Member
Die amulet tussen 500k - 1m
Zeker een gem in steken als je hem op AH smijt (ik zou strength of vitality erin steken)

Fiero

Legacy Member
cricque zei:
quiver max discipline vanaf 8 gaat tot 10
dexterity uiteraard
attack speed zit er altijd op 15% max buiten op 1 legendary kan het tot 20 gaan
dan crit chance, elemental arrow damage

ja maar daarmee weet ik dus nog seeds niks meer :-)

Pacemaker

Legacy Member
Ultrakat zei:
Iemand enig idee hoeveel dit waard is?

QLIt9.jpg

Een week geleden een Inna's Glory op AH gezet en was redelijk snel verkocht voor 1.2 miljoen gold, maar ik heb geen gedacht meer van hoe die stats waren. Anyway, ik schat dat je daar tussen 1 - 2 mil voor kan krijgen.

Bloob

Legacy Member
tryVo.png


Ideaal voor een monk die LR stacked?

als ik zoek op 200 loh, 150 vit & 50 all res vind ik niets onder de 5m, maar dat lijkt me wat overdreven voor deze amu of vergis ik me hierin ? :unsure:

tyhrelier

Legacy Member
Net mijn eerste set item gevonden. Iemand enig idee wat dit waard is?

http://i.imgur.com/YdrUU.jpg

Op de AH al gekeken maar daar staan echt te zotte prijzen waar het volgens mij niet mee verkocht geraakt, alhoewel dit wel een goede roll is met %damage

Pacemaker

Legacy Member
tyhrelier zei:
Net mijn eerste set item gevonden. Iemand enig idee wat dit waard is?

http://i.imgur.com/YdrUU.jpg

Op de AH al gekeken maar daar staan echt te zotte prijzen waar het volgens mij niet mee verkocht geraakt, alhoewel dit wel een goede roll is met %damage

Ge hebt pech da ge just een eerste set item vindt dat een wapen is...

De blue en gele 1H's die ge vindt in act 1 zijn betere dps dan deze 2H, dus ik vrees da ge er niet goe vanaf gaat geraken. En, als ik me niet vergis, zit die %dmg al verrekend in de dps van het wapen. Indien je toch zou willen verkopen, zou ik zou op een BO van 150k ofzo proberen te verkopen.

Ik zou dit gewoon bijhouden in de hoop dat ze mss toch uiteindelijk beslissen om legendaries retro-actief aan te passen (alhoewel blizzard gezegd heeft dit niet te doen).

InSaNiTy-->tony

Legacy Member
Ultrakat: ~2-5 mil.(die 1 atk speed die je tekort komt voor een near perfect maakt veel uit :/, met 1 asp meer had het 15+ geweest)

Bloob: 5mil is een goeie prijs, de loh erop is niet zo hoog en de monks die al een tijdje bezig zijn en veel gold hebben zullen een versie willen met crit/critdmg/asp en hogere loh.

Levicious

Legacy Member
f13ccef049cd1ce2f1b8549db8b6e52a.jpg


Ik krijg dan wapen met redelijk dps ( 700 ) en dan isdie alleen bruikbaar voor barbarian met dex stats wtf ??
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan