Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blaugrana zei:Wat denken jullie van deze?
http://www.pixmania.be/be/nl/157729/art/sony/lcd-televisie-16-9-26-66.html#


TatuObsessed zei:ok kan iemand mij ff uitleggen wa dees heeft te betekenen
http://www.xbox.com/nl-BE/games/catalog.aspx?g=0&c=10&s=2&xlm=0&h=0&r=0&p=1
ik koop hier speciaal nen HDTV van 1699€ en dan komt xbox met dees af daar staat da nog geen enkel game van de 360 HD ondersteuning heeft![]()

TatuObsessed zei:ok kan iemand mij ff uitleggen wa dees heeft te betekenen
http://www.xbox.com/nl-BE/games/catalog.aspx?g=0&c=10&s=2&xlm=0&h=0&r=0&p=1
ik koop hier speciaal nen HDTV van 1699€ en dan komt xbox met dees af daar staat da nog geen enkel game van de 360 HD ondersteuning heeft![]()
ik heb de samsung LE32R5 gekocht staat toch iig bij dat ie HD ondersteunt, zal het vrijdag te weten komen seTheCryptkeeper zei:Ik weet niet waarom ze dat zeggen maar alle xbox360 games ondersteunen hd tv. Ze hebben allemaal minimum een resolutie van 1280x720, en deze resolutie is high defenition. Trouwens, in vele reviews van de launch games zeggen ze dat het verschil tussen spelen op een gewone tv en een hd tv groot is.
Welke tv heb je trouwens gekocht?
FullMontySmurf zei:Woooohoooo deze screen bewijst het, de 360 via VGA kan meer dan enkel 1280x720:
http://wilma.vub.ac.be/~alombide/1280x1024dash.jpg
Dat wordt hopelijk 1600 x 1200 op mijn 19" CRT. Desnoods zelfs 1280 x 1024. Yeah baby!![]()
): Ik heb een powerbook 15", resolutie is : 1280x854matn.m zei:Zelf heb ik geen HDtv (en ken er ook niet zoveel van)
Heb een vraag (mss wel een domme): Ik heb een powerbook 15", resolutie is : 1280x854
Is het mogelijk om met de xbox360 op dit scherm te spelen?
matn.m zei:Is een projector eigenlijk een optie? Of is dit véél te duur?

hey69 zei:aget goekoop zoekt.
in de carrefour staan 66cm LCD schermen van 699euro met vga dvi en component ingang.
merk BLeusky en ene van Hisense(is een niew chinees merk)
beeld ziet er wel deftig uit eigelijk