Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jefdenbeffer zei:ik haat ninja gaiden
en zit dan nog altijd maar bij die samoeraibaas op zijn paard van level 2
count3rkill3r zei:zo moeilijk is da nu ook weer ni he

josuwa zei:ttegen de deur lopen en dan daaraan oplopen en dan y drukke de hele tijd...

jefdenbeffer zei:ik haat ninja gaiden
en zit dan nog altijd maar bij die samoeraibaas op zijn paard van level 2
cabel men zei:....raar ik vond diene op zin paard totaal ni moeilijk!
ad: Patman zei:ik vin den moeilijkheidsgraad van da spel gewoon véél te hoog![]()
kzit nu aan chapter 7 ergens en tis echt om zot te worre
ook al een paar keer goe afgereageerd mor te verslaafd en toch kerek alt terug![]()
![]()
TwistyEnerGy zei:Slechte verliezer ?
't is maar een spel ze.
ps: Wa ne nuttige Thread :ironic: