Archief - Controller tegen muur kapot gesmeten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jefdenbeffer

Legacy Member
ik haat ninja gaiden
en zit dan nog altijd maar bij die samoeraibaas op zijn paard van level 2

josuwa

Legacy Member
ttegen de deur lopen en dan daaraan oplopen en dan y drukke de hele tijd...

fixer187

Legacy Member
Lees de oude NG thread, daar staan tips. Of terug opnieuw beginnen van die level zodat je meer potions op het einde behoud. Maar ik snap niet dat je daar een thread moet voor opstarten :unsure:
Anyway remember...you can't be a ninja without selfcontrole ;)

count3rkill3r

Legacy Member
jefdenbeffer zei:
ik haat ninja gaiden
en zit dan nog altijd maar bij die samoeraibaas op zijn paard van level 2


zo moeilijk is da nu ook weer ni he

Mike Ty$on

Legacy Member
count3rkill3r zei:
zo moeilijk is da nu ook weer ni he

das een lastig stukje, zou u doorverwijzen naar die ninja gaiden draad hier, genoeg gamers die daar probs hadden :woohoo:

Oekje

Legacy Member
arf jah dat lvl is creperen voornamelijk omdat je die kerel gewoon niet kunt zien aankomen met die schijtcamera die altijd tegenwerkt zelfs als je constant op de rechtertrigger ramt

Killer_Jon

Legacy Member
ook al gedaan. de mijne was ni gans kapot. de knoppe marchere gewoon ni meer deftig. kem XL controllers die zijn ewa sterker mischien :p

gStar

Legacy Member
jefdenbeffer zei:
ik haat ninja gaiden
en zit dan nog altijd maar bij die samoeraibaas op zijn paard van level 2

Slechte verliezer ?

't is maar een spel ze.


ps: Wa ne nuttige Thread :ironic:

Patman

Legacy Member
ik slaag alt tegen een uur met da spel

mor laat da ff liggen en probeer morgen ofzo nog eens




voorbeeld

voor dien skeleton dino waar ge dien beker moet gaan halen, voor men vakantie in lloret ging da maar niet, en nu ineens vlot


probeer morgen en da zal allemaal wel lukken :)

joeylee

Legacy Member
cabel men zei:
....raar ik vond diene op zin paard totaal ni moeilijk!

ik heb dat zeker 20keer opnieuw moeten doen :sad:
anyway zie dat je zeker 3-4 elixirs hebt, indien niet dan moet je teruggaan naar vorig saved game, allé ik heb dat toch zo gedaan anders ging het niet

capt_snow

Legacy Member
ik denk nie dat die tips veel zullen helpen aangezien controller kapot is :p

hopelijk hebde nog nen tweeden (djeezes €40 gewoon kapotgesmeten :p ).

weirdo

Legacy Member
as ge daar al zon moeilijkheden hebt kunde beter stoppen met spelen, het wordt nog veel moeilijker...
ge moet gewoon eerst die "tovenaars" afmaken, een stuk of 8, en dan hebde alleen nog da paard, die eig nie zo moeilijk is :woohoo:

Patman

Legacy Member
ik vin den moeilijkheidsgraad van da spel gewoon véél te hoog :eek:

kzit nu aan chapter 7 ergens en tis echt om zot te worre
ook al een paar keer goe afgereageerd mor te verslaafd en toch kerek alt terug :cry: :confused:

fixer187

Legacy Member
Ik vind dat juist de plezantste mission lekker slashen op die grote beesten.
Je moet dan maar eens de download pack een spelen als je de kans hebt , pfew echt dubbel zo moeilijk. ( Toch om een degelijke score te halen )

Newboy

Legacy Member
Patman zei:
ik vin den moeilijkheidsgraad van da spel gewoon véél te hoog :eek:

kzit nu aan chapter 7 ergens en tis echt om zot te worre
ook al een paar keer goe afgereageerd mor te verslaafd en toch kerek alt terug :cry: :confused:


Dan zijn de makers dus in hun opzet geslaagd! Hoe moeilijk het ook is Ninja Gaiden blijft een verslavend spel waar je altijd naar terugkeert. Er zijn veel games waar eens je vastzit je het niet meer terug wil opnemen.

jefdenbeffer

Legacy Member
TwistyEnerGy zei:
Slechte verliezer ?

't is maar een spel ze.


ps: Wa ne nuttige Thread :ironic:

och ja
en daarbij der zijn zoveel nutteloze threads, ene derbij geeft nie zekers
kem nog wel ne controller in backup hehe

venom123

Legacy Member
hehe ik had dat bijna voor met driver 3 mijne controller tege de muur gesmeten maar ik heb gwn efkes afgezet ipv dat :pdan ging da.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan