krisse
Legacy Member
iep
Ne maat van mij maakte iet raar mee, hij speelt 1vs1 , gla vs gla
Hij pikt de scud van zijne tegestander die op da moment dien scud verkoopt, maar 2 min later gooit dien den ene scud achter den andere terwijl die er totaal geen heeft
hier is de replay
tis gewone generals
wa peist gijle
Ne maat van mij maakte iet raar mee, hij speelt 1vs1 , gla vs gla
Hij pikt de scud van zijne tegestander die op da moment dien scud verkoopt, maar 2 min later gooit dien den ene scud achter den andere terwijl die er totaal geen heeft
hier is de replay
tis gewone generals
wa peist gijle



. Zo een cool game maar zo een kut makers ,FuCk EA :doh: . Ik zou mss beter een clan joinen dan heb je tenminste nog fun aan je games ,alleen zo pro ben ik ni