Archief - Cheat of bug????

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krisse

Legacy Member
iep

Ne maat van mij maakte iet raar mee, hij speelt 1vs1 , gla vs gla

Hij pikt de scud van zijne tegestander die op da moment dien scud verkoopt, maar 2 min later gooit dien den ene scud achter den andere terwijl die er totaal geen heeft

hier is de replay

tis gewone generals

wa peist gijle

krisse

Legacy Member
zet die file in
C:\Documents and Settings\username\Mijn documenten\Command and Conquer Generals Data\Replays

generals open doen, load replay : cheaterkes.rep

TheOrdreMan

Legacy Member
is de befaamde scud bug

waar men met een scud in aanbouw kan blijven gooien op waar je ook maar wilt...is een bug in de software van het game die er niet wordt uitgehaald (geen patchen meer)

hoe je hem gebruikt zeg ik je niet, zelf gebruik ik hem alleen als hij tegen mij wordt gebruikt of ze me rushen als dat anders is afgesproken

TheOrdreMan

Legacy Member
kan hij dan geen andere bouwen en het daarmee doen?

de scud mag niet 100% klaar zijn om de scud-bug te gebruiken, 1% is genoeg

Lunake

Legacy Member
er zijn zelfs mense in de lobby die spammen dit:

10$ FOR URL WITH YOUR PERSONAL SCUD BUG GUIDE!! NEVER LOSE A GAME AGIN!!

das zo.. omfg zielig?

TheOrdreMan

Legacy Member
ik heb al games verloren met scudbug
maar toen was ik

a) al half dood door een rush in een game waar afgesproken het niet mocht
b) begon een lul meer sw's te bouwen dan toegestaan en mij te scudbuggen

Lunake

Legacy Member
daarom pak ik gla en zorg ik dat ik een klein legertje klaar heb :)
rpg mennekes krijgt ge dan door tunnels, waarvan ik er toch altijd een stuk of 5 int begin drek bouw aan ingangen en op mid.. + wa scorpions & quads, da hebt ge heel snel eh, moeste ze aan rulebreaking doen :)

PissedNumlock

Legacy Member
er is maar 1 oplossing tegen scudbug, en das aceton.
Dit is proggie dat verplicht is op cw, en er de bugs uithaalt, maar zelf noig in betafase zit :s

Daedie

Legacy Member
tzou fijn zijn als ze aceton als standaard zouden invoeren op generals online.

PissedNumlock

Legacy Member
ja, maar tzou fijner zijn moest mijn generals niet elke keer crashen wnr ik aceton gebruik :p
Hierdoor kan ik geen wars meer spele :s

_Splendid_

Legacy Member
Om deze reden (scudbug) ben ik er maar mee gestopt :( . Zo een cool game maar zo een kut makers ,FuCk EA :doh: . Ik zou mss beter een clan joinen dan heb je tenminste nog fun aan je games ,alleen zo pro ben ik ni :sad:

Krueger

Legacy Member
_Splendid_ zei:
Om deze reden (scudbug) ben ik er maar mee gestopt :( . Zo een cool game maar zo een kut makers ,FuCk EA :doh: . Ik zou mss beter een clan joinen dan heb je tenminste nog fun aan je games ,alleen zo pro ben ik ni :sad:
Hebben jullie dat nu echt zoveel voor dat de scudbug tegen u wordt gebruikt? Kheb da dus nog geen enkele keer tegen mij gehad. Heb ik nu gewoon geluk?...

krisse

Legacy Member
Ik heb da eigenljk nog nooit tege mij gebruikt weten worden , maar ik speel wel enkel de gewone generals

PissedNumlock

Legacy Member
mhhh, normaal zou die replay er eigelijk afgesmete moete worde, want het is door de replay dat je de bug kan "leren"... :S

-I-

Legacy Member
ik ben sinds ze dieje scudbug tegen mij hebben gebruikt 'gestopt' met generals, ik zou wel willen herbeginnen ma alleen als ze die nimeer gebruiken of dat EA er iets aan gaat doen, like that's gonna happen :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan