Archief - Call of Duty S&D Cup Fall 2004

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wazzie

Legacy Member
effe c/p van clanbase:

"The maps that will be played during the open cup are going to be predefined by ClanBase. Each week will have its own two maps that are going to be played. You can check on the cup page, in the right column, what maps are to be played in what week. The following maps have been selected:


Week 1: Powcamp - Neuville

Week 2: Dawnville - Stalingrad

Week 3: Carentan - Pavlov

Week 4: Depot - Brecourt

Week 5: Harbor - Railyard


The groups have been defined and will be announced Thursday. The rules will be online in the upcoming days. Stay tuned!"

Dus morgen worden de groepen bekend gemaakt, er vallen wel wat clans weg wegens eurocup...

MAXXUR

Legacy Member
dit is een cup waarin ge u wel zelf kunt inschreve he :woohoo:

anyway, beunseco is in (is dit btw dezelfde als de OC, opencup ?)

edit 'n OT: het cijfer dat voor het getal van het aantal responses die men geeft op commentaar van threads waarin men graag post, ZIJN WEG :crazy:
(first who noticed it, where can i get my price )

byter

Legacy Member
maXx zei:
edit 'n OT: het cijfer dat voor het getal van het aantal responses die men geeft op commentaar van threads waarin men graag post, ZIJN WEG :crazy:
(first who noticed it, where can i get my price )

je bedoelt je bent eindelijk onder een steen gekropen of merk je niet die STICKY op elk forum met POSTCOUNT REMOVED (der is zelfs een vote voor geweest)
oei sticky is al blijkbaar weg :o

naja ...limburger dat je bent !

on topic ..ik vind maplist beetje kaka

TX.Conn

Legacy Member
idd de maplist is een beetje kaka met powcamp ,pavlov en stalingrad
da zijn de minste maps dat er word gespeeld bij offi wars :/ en opeens vliegen ze in de oc :eek:

reejalietie

Legacy Member
powcamp & stalingrad zoude eigenlijk al weg mogen kdenk nie da er veel clans zijn die dat graag spele :/ (pavlov zou ook weg mogen ;p)

Wazzie

Legacy Member
mp4m3 zei:
kunt ge u nog inschrijven voor die cup?
Veronderstel van niet, tenzij voor de reserved list nog, wat betekent dat ze u clan erin zetten als een andere clan het laat afweten voor de OC.

mp4me

Legacy Member
Wazzie zei:
Veronderstel van niet, tenzij voor de reserved list nog, wat betekent dat ze u clan erin zetten als een andere clan het laat afweten voor de OC.
ah,ty kzal dan maar is proberen :)

MAXXUR

Legacy Member
manee, die maplist is imo voor een beetje vernieuwing in de cod tournamenten te brengen, zoda clans weer opnieuw tax gaan moete make en al die shit...
fun imo :crazy:

reejalietie

Legacy Member
die maps is bullshit ...

quoted:

JJDooM (Clanbase Crew) 15 Sep 17:16 Reply
atjeh wrote:
ooooooooomgggggggg
stalingrad, pavlov & powcamp never played that maps :x
seriously.. I totally agree with #2 why the fuck no ec/cpl maplist :x



Because we ar not in EC neither we are in CPL, neither there is big $$$ ;)

Its a shame you never play other maps...aren't you getting bored with the same maps over and over again ?

dit laat duidelijk zien daze nie weten waarover ze bezig zijn
cb is en blijft de domste & stomste league.

*FiReStOnE^-*

Legacy Member
bzz is den enige BE clan in premier league.. succes
mirage in second leauge, mss wa hoger verwacht?!
enja, wij (mgc) zitte in de vierde league.. we zulle ons best doen :p

alvast succes aan alle belgische clans die meedoen :woohoo:

reejalietie

Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:
bzz is den enige BE clan in premier league.. succes
mirage in second leauge, mss wa hoger verwacht?!
enja, wij (mgc) zitte in de vierde league.. we zulle ons best doen :p

alvast succes aan alle belgische clans die meedoen :woohoo:

thx ;) zullen toch proberen! we hebbe nog vrij easy groupke enkel iP lijkt me goed.

MAXXUR

Legacy Member
2nd league here , hopelijk moetn we tege mirage :p
(wrijft in de handen)

reejalietie

Legacy Member
had jullie wel in prem league verwacht als ik zo zie wie daar allemaal in zit :rofl:

fdnl ook in 2nd league :verbaast:
en dan zie je een clan lijk team 13 in prem league :verbaast:

zijn wat vergissingen tbh ^^

DaJackal

Legacy Member
mirage staat goed
fdnl.nl mocht in prem league als ge de teams ziet
beunseco staan goed
bzz 'joy'

MAXXUR

Legacy Member
idd, 2e league is goed voor ons, onze teamplay is nog belange ni 100%
ma da van fdnl, fdnl is just geene kak meer... ik vertrok daar, gandalf (2e ldr) ging eruit, samen met boemz (zowat de 2 beste spelers) en toen werde der nog es een paar gekickt, dus die fdnl van nu is zo te vergelijken met FD-nl spetsnaz :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan