Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nostradamus2000

Legacy Member
StanTem zei:
Mezelf even quoten.
Bij amazon.es komt het op nog geen 86 euro
emoji14.png

Direct eens aanschaffen zie.
merci staat nog aan amper 80€ nu, :)
Seagate Expansion Portable - Disco duro externo de 2 TB: Seagate: Amazon.es: Informática

Teknohol1c

Legacy Member
Na de e-peen, nu de teve-peen, wie heeft groter? :lol:
Neen, moet wel vet zijn zo ne mini-cinema.

StanTem

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Na de e-peen, nu de teve-peen, wie heeft groter? :lol:
Neen, moet wel vet zijn zo ne mini-cinema.

Is inderdaad geestig. Mag hier eigenlijk gerust een paar maatjes groter zijn, maar da's niet voor het eerste jaar :p
En dan nog met een home cinema, goed luid... :D

Jersy

Legacy Member
heb momenteel een panasonic 55 inch
en eigenlijk wil ik naar een samsung gaan, een tv die de plex app kan draaien, huidige tv heb ik enkel een dwaze lijst (zoals op de ps3mediaserver)
maarja mijn vrouw wil ni
die plex app is zo nice :)

55 is hier ook het minimum :)

BuYcKi

Legacy Member
Jersy zei:
heb momenteel een panasonic 55 inch
en eigenlijk wil ik naar een samsung gaan, een tv die de plex app kan draaien, huidige tv heb ik enkel een dwaze lijst (zoals op de ps3mediaserver)
maarja mijn vrouw wil ni
die plex app is zo nice :)

55 is hier ook het minimum :)

Nu al mogelijk op PlayStation 4 hé. Hopelijk binnenkort een app zonder Plex Pass.

Is het op de Samsung TV zonder Plex Pass? Naar mijn weten bijna overal met Plex Pass.. terwijl ik dat nergens voor zou gebruiken.

Jersy

Legacy Member
BuYcKi zei:
Nu al mogelijk op PlayStation 4 hé. Hopelijk binnenkort een app zonder Plex Pass.

Is het op de Samsung TV zonder Plex Pass? Naar mijn weten bijna overal met Plex Pass.. terwijl ik dat nergens voor zou gebruiken.

geen idee, volgens mij moet je wel betalen voor de samsung tv..
maar heb geen goesting om steeds ps4 aan te leggen voor naar nen film of serie te kijken ofzo ...

ikbenben zei:
Koopt u Google Chromecast of zo, probleem opgelost.

heb geen hdmi poort meer vrij
en met cast moet je pc dan ook de film spelen toch?
dus je kan niet film kijken en iets anders doen op pc bv ...

Xtralecherus

Legacy Member
Hier een WD Mycloud van 4TB een jaar geleden of zo eens gekocht. Werkt perfect om films/series op af te spelen. 2 Samsung Tv's, beneden en boven beiden spelen films en series draadloos perfect af ongeacht welke codec of containers (mkvs enzo). De UI is wel map gebaseerd, dat is goed genoeg voor iets te selecteren imo.

Demonic Skull

Legacy Member
Jersy zei:
en met cast moet je pc dan ook de film spelen toch?
dus je kan niet film kijken en iets anders doen op pc bv ...

Je kan gerust iets anders doen met je pc ondertussen, hoor: https://support.plex.tv/hc/en-us/articles/201206866-Cast-from-Browser-or-Desktop
Nadeel is wel dat de pc waar je plex media server op draait soms wat kan beginnen blazen (afhankelijk van 't formaat van de video transcodeert die soms voor de chromecast).
Mijn setup: een laptop met plex media server op die wat verder staat en aan een ethernetkabel hangt, en dan de plex app op mijn telefoon om te casten (en ook een wake-on-lan app om die laptop aan te zetten vanaf mijn telefoon)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan