StanTem
Legacy Member
Jonas89 zei:F*ck, blijkbaar gemist![]()
Inderdaad, was enkel zaterdag.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jonas89 zei:F*ck, blijkbaar gemist![]()
StanTem zei:De bundel met The Order: 1886, Bloodborne en The Last of Us Remastered staat bij DreamLand nu aan 459 euro in plaats van aan 489 euro.
Goldrusher zei:Hier, nog beter...

StanTem zei:Die HDD van 2TB staat ondertussen weer aan 100 euro bij Bol.
Op Amazon.de staat die momenteel aan 92 euro.
Seagate Expansion Portable STBX2000401 Externe: Amazon.de: Computer & Zubehör

brre zei:20% korting op games bij Wow HD, heb Wolfenstein The Old Blood besteld voor 16,79€
Buy Games | WOW HD Nederland
halovision zei:Far Cry 4 aan de helft van de prijs op de PS Store. Mja is nog steeds €35.
Weet er iemand of de games downloadecodes zijn of cases?Goldrusher zei:Hier, nog beter...
Carrefour, van 6 tot 11 mei.
![]()
Staat op pagina 4 in de nieuwste folder: Folders | Carrefour Hyper
Vilnix69 zei:Weet er iemand of de games downloadecodes zijn of cases?
Vilnix69 zei:Weet er iemand of de games downloadecodes zijn of cases?
Allemaal in hun gewone doosje of in iets anders? Ben nogal gesteld op een mooie game collectie in men kastMza zei:De bundel met de 3 games heb ik gekocht, en dat zijn alle 3 discs.
Over minecraft kan ik me niet uitspreken. Maar zoals hierboven gezegd is het toch al te laat daarvoor.

Vilnix69 zei:Allemaal in hun gewone doosje of in iets anders? Ben nogal gesteld op een mooie game collectie in men kast
In de Makro staat deze bundel (zonder Minecraft) nog voor €448!
Je maakt men dag! Ik had vorige week deze vraag ook al aan coolblue gesteld en die vertelde me dat het codes waren. Maar ik wil alle 3 de games heel graag en voor €448 is dit een prachtige deal!:applause::applause:StanTem zei:Op de achterkant van het doosje staat er in het geel een vermelding dat het niet apart verkocht mag worden.
Als je naast elkaar staat en je enkel de smalle kant van het doosje ziet, zal je dus geen verschil merken. Ook de voorkant is gewoon hetzelfde als de winkelversie.
Haha, zelfs Game Mania doet het. Heb net zo'n used Killzone gekocht...Mza zei:Het is dus inderdaad in 3 doosjes.
Ik heb mijn versie van The Last of Us toch stiekem verkocht (wegens reeds gespeeld op PS3), ook al staat het erop dat het niet mag... sjjjt![]()