Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
arkanianx zei:
merci ;). En als je met je gewone bankkaart betaald wordt het meteen afgetrokken? waar zit de logica daarachter ?

Ik denk dat dat gewoon niet mogelijk is met een bankkaart.

Mr.Anderson

Legacy Member
Gisteren dan toch de Playstation 4 + Far Cry in huis gehaald. Vanavond eens spelen. Yessss

Gavin

Legacy Member
arkanianx zei:
merci ;). En als je met je gewone bankkaart betaald wordt het meteen afgetrokken? waar zit de logica daarachter ?
Omdat uw bankkaart zo niet werkt he. Met uw debetkaartje moet ge alle aankopen direct betalen met uw eigen beperkte hoeveelheid geld. Met uw kredietkaartje geeft gij een bank de opdracht dat voor u te betalen met hun onbeperkte hoeveelheid geld wanneer de aankoop voltooid is, en gij betaalt hen later wel terug.

In het tweede geval is de winkel er altijd zeker van dat ze hun geld krijgen op dag van de release/verzending, in het eerste geval niet, en daarom kunnen ze dat in het tweede geval dus uitstellen. En dat is denk ik ook de reden waarom ge als consument pre-orders met een kredietkaart moet doen vanwege die vrijheid.

Jersy

Legacy Member
Jersy zei:
ik snap het ook niet
battlefield hardline stond bij die dude op ebay aan 52 euro op release dag, de dag erna aan 37 euro (nu nog altijd)
bloodborne staat er ook aan 52 euro, es zien wanneer die zakt :)

heb de "catch" gevonden denk ik
volgens mij wordt het paswoord van de account veranderd, zodat je niet kan doorverkopen :)

anyway bloodborne staat aan 40 euro bij die dude, nu twijfel ik wel :)

schredy

Legacy Member
Jersy zei:
heb de "catch" gevonden denk ik
volgens mij wordt het paswoord van de account veranderd, zodat je niet kan doorverkopen :)

Dat zou wel smerig zijn... Al je de game per ongeluk verwijdert is het gedaan met spelen. En voor hetzelfde geld deactiveert die je PS4 via de website binnen een paar weken en is 't ook gedaan.

Jersy

Legacy Member
schredy zei:
Dat zou wel smerig zijn... Al je de game per ongeluk verwijdert is het gedaan met spelen. En voor hetzelfde geld deactiveert die je PS4 via de website binnen een paar weken en is 't ook gedaan.

game verwijderen is geen probleem, staat gewoon in de library van mijn main user
als die echter mijn ps4 deactiveert heb ik wel een probleem

nuja tis via ebay, dus dan kan ik nog een klacht openen :)

brre

Legacy Member
Waar staat die aan 389?

Mr.Anderson zei:
Vandaag gezien dat een Playstation 4 + topgame (Far Cry, Fifa, GTA,...) aan €389 staat ipv €399. Gisteren was dit nog niet zo. Misschien toch eens overwegen om eindelijk de Playstation 4 in huis te halen :p

Mr.Anderson

Legacy Member
brre zei:
Waar staat die aan 389?

Bart Smit. Op hun website stond hij aan €389 terwijl hij in de folder en reclameposter in de winkel zelf aan €399 stond. Madammeke aan de kassa: 'ah, die zal gewoon gezakt zijn in prijs'
Dan maar ene meegenomen :)

StanTem

Legacy Member
BuYcKi zei:
Dat zijn gewoon shares.. Kennaah weet er meer van.

;)

Zo ver zijn we ook wel :p

schredy zei:
Dat zou wel smerig zijn... Al je de game per ongeluk verwijdert is het gedaan met spelen. En voor hetzelfde geld deactiveert die je PS4 via de website binnen een paar weken en is 't ook gedaan.

Het staat bij de advertenties op eBay nochtans heel duidelijk vermeld. 't Is daarom dat ik er ook niet aan begin. 't Is dan wel goedkoop, maar da's ook al.

Gavin

Legacy Member
Niet meer geprobeerd, één keer zo een gefaal is genoeg. :p

Ik had me eergisteren wel een printer op een andere Nederlandse webshop besteld en vandaag ook al geannuleerd met bijbehorende creditnota. 't Is vervloekt. :help:

StanTem

Legacy Member
Teknohol1c zei:
Bij mij alvast niet, hoe heb je het werkend gekregen?

Niks gedaan. Gewoon op de link klikken en dan stonden er wat gegevens. Ondertussen al ontvangen :applause:

Teknohol1c

Legacy Member
StanTem zei:
Niks gedaan. Gewoon op de link klikken en dan stonden er wat gegevens. Ondertussen al ontvangen :applause:

Ah, vandaag werkt die. Gisteren niet... Nog niet ontvangen hier
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan