Jonas89
Legacy Member
Brent-4 zei:Ja dat weet ik alHad gehoopt dat er misschien nog eentje extra in omloop was.
je kan toch op meerdere games dat toch toepassen ?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brent-4 zei:Ja dat weet ik alHad gehoopt dat er misschien nog eentje extra in omloop was.

Jonas89 zei:je kan toch op meerdere games dat toch toepassen ?
StanTem zei:Nog altijd niks hier![]()
Dinsdagland zei:Hier ook niet, link werkt ook nog altijd niet. Het zit mij ook weeral tegen. Klantendienst zei dat ik tot vandaag moet wachten. Hopelijk niet te veel problemen met terugbetaling...

Brent-4 zei:Jep, maar zo komt de game niet goedkoper uit dan hem te gaan halen in Media Markt hé![]()
Met nog eens een extra code is dat wel het geval.
), puur financieel gezien is dit de beste/goedkoopste optie , naast collishop voor mij. zeker waar ik woon.StanTem zei:Ik moet geen terugbetaling hebben, ik moet die PlayStation Plus-abonnementen hebben!![]()

Dinsdagland zei:Ja, daar heb ik persoonlijk niet al te veel vertrouwen meer in
Net eens een berichtje gestuurd naar klantendienst van GLS, misschien weten die meer.

StanTem zei:Via het formulier lukt het niet om te verzenden. Postcode klopt zogezegd niet. Amateurs![]()
Dinsdagland zei:Haha ja, had dan maar een van Amsterdam gepakt en dat gezegd in mijn klacht. Maar ik moet het dus aan Neckermann vragen. Ga die nog eens een berichtje sturen, pummels.
StanTem zei:Heb nog maar eens naar Neckermann gestuurd en deze pagina in de mail gezet.
Zoiets heb ik trouwens nog nooit meegemaakt. Dingen die ik afgelopen weekend op eBay in China en het VK heb gekocht, zijn wel al toegekomen...
Dinsdagland zei:Net dit bericht gekregen:
Wij hebben uw pakket retour ontvangen in verband met foutieve adres gegevens. Het bedrag is zojuist dan ook naar u gecrediteerd. Indien u deze artikelen alsnog wilt ontvangen dan zou u een nieuwe bestelling kunnen plaatsen via onze site. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dit graag.
Wat een grap. Blij dat ik mijn geld snel terugkrijg, maar wat houdt hen tegen dat ze het pakketje dan niet gewoon correct op te sturen. Belachelijke uitvlucht.
Xhizor zei:Gouden regel is nog steeds als het gewoon te goedkoop is, mag je het nooit vertrouwen![]()
StanTem zei:Ook hier hebben ze mijn bestelling terug retour gekregen. Adres klopt nochtans. Daarnaast heeft de link nooit gewerkt...
Nu goed, Jeff van Neckermann zegt dat ik uiterlijk woensdag mijn bestelling mag verwachten. Ben benieuwd.
Met zo'n stommiteiten is het niet moeilijk dat Neckermann failliet gegaan is...
Dinsdagland zei:Straf, dat ze dat bij mij niet voorstellen om alsnog gewoon te versturen...
Gelukkig!StanTem zei:Sommigen hebben hun bestelling ontvangen hoor.
