Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Brent-4

Legacy Member
Jonas89 zei:
je kan toch op meerdere games dat toch toepassen ?

Jep, maar zo komt de game niet goedkoper uit dan hem te gaan halen in Media Markt hé ;)
Met nog eens een extra code is dat wel het geval.

Dinsdagland

Legacy Member
StanTem zei:
Nog altijd niks hier :unsure:

Hier ook niet, link werkt ook nog altijd niet. Het zit mij ook weeral tegen. Klantendienst zei dat ik tot vandaag moet wachten. Hopelijk niet te veel problemen met terugbetaling...

StanTem

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Hier ook niet, link werkt ook nog altijd niet. Het zit mij ook weeral tegen. Klantendienst zei dat ik tot vandaag moet wachten. Hopelijk niet te veel problemen met terugbetaling...

Ik moet geen terugbetaling hebben, ik moet die PlayStation Plus-abonnementen hebben! :p

Jonas89

Legacy Member
Brent-4 zei:
Jep, maar zo komt de game niet goedkoper uit dan hem te gaan halen in Media Markt hé ;)
Met nog eens een extra code is dat wel het geval.

zal ongeveer rond die prijs draaien toch (met de korting van bol erbij (-5€)), puur financieel gezien is dit de beste/goedkoopste optie , naast collishop voor mij. zeker waar ik woon.

Dinsdagland

Legacy Member
StanTem zei:
Ik moet geen terugbetaling hebben, ik moet die PlayStation Plus-abonnementen hebben! :p

Ja, daar heb ik persoonlijk niet al te veel vertrouwen meer in :)

Net eens een berichtje gestuurd naar klantendienst van GLS, misschien weten die meer.

edit: die verwijzen mij natuurlijk direct naar de afzender.

StanTem

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Ja, daar heb ik persoonlijk niet al te veel vertrouwen meer in :)

Net eens een berichtje gestuurd naar klantendienst van GLS, misschien weten die meer.

Via het formulier lukt het niet om te verzenden. Postcode klopt zogezegd niet. Amateurs :p

Dinsdagland

Legacy Member
StanTem zei:
Via het formulier lukt het niet om te verzenden. Postcode klopt zogezegd niet. Amateurs :p

Haha ja, had dan maar een van Amsterdam gepakt en dat gezegd in mijn klacht. Maar ik moet het dus aan Neckermann vragen. Ga die nog eens een berichtje sturen.

StanTem

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Haha ja, had dan maar een van Amsterdam gepakt en dat gezegd in mijn klacht. Maar ik moet het dus aan Neckermann vragen. Ga die nog eens een berichtje sturen, pummels.

Heb nog maar eens naar Neckermann gestuurd en deze pagina in de mail gezet.

Zoiets heb ik trouwens nog nooit meegemaakt. Dingen die ik afgelopen weekend op eBay in China en het VK heb gekocht, zijn wel al toegekomen...

Dinsdagland

Legacy Member
StanTem zei:
Heb nog maar eens naar Neckermann gestuurd en deze pagina in de mail gezet.

Zoiets heb ik trouwens nog nooit meegemaakt. Dingen die ik afgelopen weekend op eBay in China en het VK heb gekocht, zijn wel al toegekomen...


Net dit bericht gekregen:

Wij hebben uw pakket retour ontvangen in verband met foutieve adres gegevens. Het bedrag is zojuist dan ook naar u gecrediteerd. Indien u deze artikelen alsnog wilt ontvangen dan zou u een nieuwe bestelling kunnen plaatsen via onze site. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Wat een grap. Blij dat ik mijn geld snel terugkrijg, maar wat houdt hen tegen dat ze het pakketje dan niet gewoon correct op te sturen. Belachelijke uitvlucht.

StanTem

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Net dit bericht gekregen:

Wij hebben uw pakket retour ontvangen in verband met foutieve adres gegevens. Het bedrag is zojuist dan ook naar u gecrediteerd. Indien u deze artikelen alsnog wilt ontvangen dan zou u een nieuwe bestelling kunnen plaatsen via onze site. Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dit graag.

Wat een grap. Blij dat ik mijn geld snel terugkrijg, maar wat houdt hen tegen dat ze het pakketje dan niet gewoon correct op te sturen. Belachelijke uitvlucht.

Ook hier hebben ze mijn bestelling terug retour gekregen. Adres klopt nochtans. Daarnaast heeft de link nooit gewerkt...
Nu goed, Jeff van Neckermann zegt dat ik uiterlijk woensdag mijn bestelling mag verwachten. Ben benieuwd.

Met zo'n stommiteiten is het niet moeilijk dat Neckermann failliet gegaan is...

Xhizor

Legacy Member
Gouden regel is nog steeds als het gewoon te goedkoop is, mag je het nooit vertrouwen :p

Jonas89

Legacy Member
alé, k'hoor het. zal mijn goedkope PS+ via StanTem op mijn buik mogen schrijven :p

Dinsdagland

Legacy Member
StanTem zei:
Ook hier hebben ze mijn bestelling terug retour gekregen. Adres klopt nochtans. Daarnaast heeft de link nooit gewerkt...
Nu goed, Jeff van Neckermann zegt dat ik uiterlijk woensdag mijn bestelling mag verwachten. Ben benieuwd.

Met zo'n stommiteiten is het niet moeilijk dat Neckermann failliet gegaan is...

Straf, dat ze dat bij mij niet voorstellen om alsnog gewoon te versturen...

StanTem

Legacy Member
Dinsdagland zei:
Straf, dat ze dat bij mij niet voorstellen om alsnog gewoon te versturen...

Feit, maar ik denk dat het hier uiteindelijk ook zal resulteren in een terugbetaling.

StanTem

Legacy Member
Voor mijn 2de bestelling bij Neckermann heb ik nu een creditnota ontvangen.
Van de eerste bestelling nog altijd geen nieuws... Nog niks ontvangen, nog geen creditnota...

Er werd nochtans beloofd dat ik vandaag beide bestellingen zou ontvangen.

Het waren mijn eerste 2 bestellingen bij Neckermann en daarmee ook de laatste 2.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan