Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

StanTem

Legacy Member
Xylan zei:
Ik ben van plan via Amazon de. een PS4 pack te kopen met camera, 2 controllers en order 1886 LE voor €450. Lijkt me een goede deal te zijn.

Nu vraag ik mij wel af, via Duitsland, hoe zit dat met de taal op de PS4? Zal ik wel gewoon kunnen veranderen zeker? En dat spel zal ik ook naar't Engels kunnen veranderen zeker? Achterkant van de boxart zal waarschijnlijk wel in het Duits zijn.
De garantie is toch via Sony dus zal ook wel in orde zijn denk ik.

Nog iets waar ik niet op let?

De taal kan je instellen op je PS4 en in de game ook. Dat vormt dus geen probleem.
Er zijn niet echt dingen waar je nu rekening mee moet houden.

Sequel77

Legacy Member
Gavin zei:
Ik was er vroeg bij en ik heb net een mail gehad dat mijn stuks "niet meer leverbaar zijn en dat het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening."

Zelfs niet wachten op een nieuwe levering maar gewoon annuleren. Fuck off Neckermann, failliete hoerenwinkel.

Dan heb ik meer geluk, heb zojuist mijn verzendbevestiging en trackingnummer gekregen.
Raar dat het bij mij wel is gelukt, heb maar op het laatst besteld.

StanTem

Legacy Member
Sequel77 zei:
Dan heb ik meer geluk, heb zojuist mijn verzendbevestiging en trackingnummer gekregen.
Raar dat het bij mij wel is gelukt, heb maar op het laatst besteld.

Hier werden ze ook deze nacht verzonden.

Gavin

Legacy Member
Sequel77 zei:
Dan heb ik meer geluk, heb zojuist mijn verzendbevestiging en trackingnummer gekregen.
Raar dat het bij mij wel is gelukt, heb maar op het laatst besteld.
StanTem zei:
Hier werden ze ook deze nacht verzonden.
schredy zei:
Hier ook verzonden (90 dagen).
Schitterend.

In "mijn Neckermann" staat het wel op "bestelling verzonden", maar nergens een tracking code of zo. Wat een rommel.

Zijn die jaarabbonnementen nu terug/nog steeds in stock?
Abonnement Playstation Plus - 365 dagen - alleen in Belgie voor maar €25,98 | Accessoires | Neckermann | Neckermann.com
Ik kan het alleszins in m'n winkelmand leggen...
StanTem zei:
Blijkbaar. Hier lukt het ook.
Ik kan het niet meer toevoegen. Ze moeten me daar niet. :unsure:

Dinsdagland

Legacy Member
Gavin zei:
Schitterend.

In "mijn Neckermann" staat het wel op "bestelling verzonden", maar nergens een tracking code of zo. Wat een rommel.



Ik kan het niet meer toevoegen. Ze moeten me daar niet. :unsure:

Ik heb tracking code ontvangen via e-mail. Je kan deze ook zien via bestelling bekijken, dan volg bestelling.

Gavin

Legacy Member
Er staat nu onder "bestelling verzonden" nu ook "Besteld: X, Geannuleerd: X" dus het zal zo wel zijn. Jammer!

Teknohol1c

Legacy Member
Waarom heb ik da nu weer gemist hier :cry:
Ik kijk niet genoeg in dit sub-forum :sad:

Mega-koopje dat wel!
Zonder korting rekenen ze ginder wel serieus door :wtf:

StanTem

Legacy Member
Enkele dagen geleden kreeg ik een link van Neckermann om de zending te volgen, maar nog steeds werkt die niet.
Zou verzonden zijn met GLS. Heeft nog iemand dit voor?

Jonas89

Legacy Member
@bol_com
Voor de Belgische volgers: maar liefst 5 euro kassa korting op alle games vanaf 39,99! http://bit.ly/1C1vUCa

http://twitter.com/bol_com_games/status/574887385806340096/photo/1

B_ppCAqWAAAQxoT.jpg

Anoniem06

Legacy Member
StanTem zei:
Enkele dagen geleden kreeg ik een link van Neckermann om de zending te volgen, maar nog steeds werkt die niet.
Zou verzonden zijn met GLS. Heeft nog iemand dit voor?

Ik heb nog steeds geen link.

schredy

Legacy Member


-10% in de Store, enkel vandaag. (227QE53JL6)


Van Neckermann werkt die tracking hier ook niet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan