Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem06

Legacy Member
StanTem zei:
Je kan kiezen om het adres opnieuw in te geven.
Jep, had het ontdekt
emoji14.png

tichke

Legacy Member
Kjelleke zei:
Lijkt me toch wel goedkoop? Te goedkoop? Iemand ervaring hiermee?

En is dat cumultatief? Heb nu nog een abbo tot okt 2015

Geen idee, zelf niet besteld, heb het momenteel niet echt nodig.
Op zich is de site wel te vertrouwen denk ik ... maar idd zeer goedkoop.

StanTem

Legacy Member
tichke zei:
Geen idee, zelf niet besteld, heb het momenteel niet echt nodig.
Op zich is de site wel te vertrouwen denk ik ... maar idd zeer goedkoop.

Ik heb er besteld, al is het maar om via B&S te verkopen :p

gieltjegitaar

Legacy Member
Niet meer beschikbaar? Ik zie geen knop om het in het winkelmandje te zetten (zit op Chrome op tablet)

schredy

Legacy Member
90 dagen hebben ze ook (en nog beschikbaar momenteel); als je er 4 van koopt is het zelfs nog goedkoper dan die €26 voor 1 jaar :crazy: ... of direct 8: nog geen €55 voor 2 jaar!

Sequel77

Legacy Member
Ik heb de laatste van 90 dagen besteld. :)

2jaar en 90 dagen voor 65€. Bedankt jongens!

stoica_dva

Legacy Member
Is nochtans geen domme vraag van Deletos.

Bedrijven met een nakend faillissement proberen vaak nog snel te cashen wat er te cashen valt, ondanks dat een faillissement onafwendbaar is.

Neckermann.com heeft echter een doorstart genomen.

Gavin

Legacy Member
Big Boss zei:
Fuck he, was ik maar vroeger online!
Ik was er vroeg bij en ik heb net een mail gehad dat mijn stuks "niet meer leverbaar zijn en dat het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening."

Zelfs niet wachten op een nieuwe levering maar gewoon annuleren. Fuck off Neckermann, failliete hoerenwinkel.

Big Boss

Legacy Member
Gavin zei:
Ik was er vroeg bij en ik heb net een mail gehad dat mijn stuks "niet meer leverbaar zijn en dat het bedrag wordt teruggestort op mijn rekening."

Zelfs niet wachten op een nieuwe levering maar gewoon annuleren. Fuck off Neckermann, failliete hoerenwinkel.
Ah ok, nu voel ik me toch iets beter :-D

Xylan

Legacy Member
Ik ben van plan via Amazon de. een PS4 pack te kopen met camera, 2 controllers en order 1886 LE voor €450. Lijkt me een goede deal te zijn.

Nu vraag ik mij wel af, via Duitsland, hoe zit dat met de taal op de PS4? Zal ik wel gewoon kunnen veranderen zeker? En dat spel zal ik ook naar't Engels kunnen veranderen zeker? Achterkant van de boxart zal waarschijnlijk wel in het Duits zijn.
De garantie is toch via Sony dus zal ook wel in orde zijn denk ik.

Nog iets waar ik niet op let?

younglink

Legacy Member
Iemand nog een code van Bol.com? Die van de vorige pagina werkt niet meer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan