Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
Is The crew beter geworden sedert de eerste beta? Want die vond ik echt barslecht om eerlijk te zijn...

Xtralecherus

Legacy Member
f@t_b@$t@rd zei:
Is The crew beter geworden sedert de eerste beta? Want die vond ik echt barslecht om eerlijk te zijn...

Check wat gameplay op youtube en consoorten en lees wat commentaar. Ik denk dat je beter wacht op een andere game, eerlijk gezegd het is gene vetten tegenwoordig.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
NBA2K15 voor 20 dollar (16,3 euro) op BoxedDeal.com Flash Deals Site wide. Cyber Monday Sale Xbox live. Playstation. Opgelet, ook US account nodig!

Ik denk idd ook dat ik The Crew aan mij ga laten passeren, vind realisme in racers nogal belangrijk... Heb grote verwachtingen van project CARS :)

Vraagje over die US account. Moet je die Primary maken op je PS4 om dan het spel op je BE account ook te kunnen spelen, want nu staat er een slotje op op mijn BE account.

StanTem

Legacy Member
f@t_b@$t@rd zei:
Vraagje over die US account. Moet je die Primary maken op je PS4 om dan het spel op je BE account ook te kunnen spelen, want nu staat er een slotje op op mijn BE account.

Cheacker zei:
US account moet primary zijn.

Een account kan niet als primary worden ingesteld.
Het is de console die als primary console voor een bepaald account ingesteld moet worden. Doe je dat voor het US account, dan kan je met je BE account de games spelen die aangekocht werden met het US account.

Reverz

Legacy Member
The Crew voor £25 is echt ne no-brainer als je een beetje fan bent van arcade racers.

f@t_b@$t@rd

Legacy Member
StanTem zei:
Een account kan niet als primary worden ingesteld.
Het is de console die als primary console voor een bepaald account ingesteld moet worden. Doe je dat voor het US account, dan kan je met je BE account de games spelen die aangekocht werden met het US account.

En wat als je dan van PS4 verandert omdat de vorige bv kapot is ofzo? En kan je dan meerdere accounts tegelijk op 1 primary console?

StanTem

Legacy Member
f@t_b@$t@rd zei:
En wat als je dan van PS4 verandert omdat de vorige bv kapot is ofzo? En kan je dan meerdere accounts tegelijk op 1 primary console?

Je PS4 kan voor alle accounts als primaire console worden ingesteld.
Zoals BuYcKi zegt, kan er maar 1 primaire PS4 per account worden ingesteld. Via de instellingen op je PS4 kan je ervoor kiezen om je PS4 niet meer als primaire console in te stellen. Ook via http://account.sonyentertainmentnetwork.com/ is dat mogelijk.

Crunchy

Legacy Member
In mediamarkt Oostakker staan er redelijk wat witte consoles te koop aan 399€/stuk,maar geen bundels.

crashbe

Legacy Member
Ja idd, ik zie overal zwarte bundels + GTA aan 399€. Maar geen enkele wit.
Beetje onnozel om een game minder te hebben juist voor de kleur...

Polarlight

Legacy Member
In carrefour hyper staat de witte ook voor 399. De bundel is wel Singstar... :P

jonathan9

Legacy Member
Jonas89 zei:
zonder de gekende problemen zou ik zeggen; ja, maar met al die bugs zou ik nog wachten tot hij max 30 euro staat
Momenteel 30€ in Zavvi, met code WELKOM ;)

skully25

Legacy Member
iemand die weet of er nog ergens PS4+ gtaV bundels op stock staan, kleur maakt niet uit, regio oost- of west vlaanderen. Mediamarkt in Roeselare had enkel bundels met far cry 4, geen zin om een hele hoop winkels af te lopen om bot te vangen.

Brent-4

Legacy Member
skullbasher25 zei:
iemand die weet of er nog ergens PS4+ gtaV bundels op stock staan, kleur maakt niet uit, regio oost- of west vlaanderen. Mediamarkt in Roeselare had enkel bundels met far cry 4, geen zin om een hele hoop winkels af te lopen om bot te vangen.

Game Mania of Dreamland zullen er misschien nog hebben in Roeselare.

Technobear

Legacy Member
39,99 voor 1jaar plus via Bol.com, damned en ik heb juist verlengd, nooit chance ikke.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan