Teknohol1c
Legacy Member
BuYcKi zei:Meestal is het wel in september/oktober te doen hoor..
Ik heb nog een jaar liggen atm.
Dermee dat ik mijn abbo begin december heb gekocht aan 37.5euro in Dreamland?

En in Sept/okt heb ik toch geen kortingen gezien hoor. Of heb ik ze gemist? Ik heb ze toch niet gemist he?!
ad:

