Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrKend54l

Legacy Member
lookoutordie zei:
Even een vraag, waar halen jullie zoal goedkoper PS+?
Mijn vervalt tegen eind December dus heb nog even tijd om te zoeken maar tot op heden nog niets gevonden.
Hulp is dus altijd welkom ;)!
Vorig jaar was er een deal te slaan met kaartjes die vernieuwd werden.
Ik denk dat je best de store in de gaten houdt voor een jaar kopen + 2 maand extra.

lookoutordie

Legacy Member
MrKend54l zei:
Vorig jaar was er een deal te slaan met kaartjes die vernieuwd werden.
Ik denk dat je best de store in de gaten houdt voor een jaar kopen + 2 maand extra.

Ok, bedankt :) zal regelmatig eens kijken. Dat is rond deze tijd van het jaar dat die deals komen?

Reverz

Legacy Member
lookoutordie zei:
Ok, bedankt :) zal regelmatig eens kijken. Dat is rond deze tijd van het jaar dat die deals komen?
De laatste 2 jaar was die deal telkens in september maar in 2012 was de deal ook -25% op de aankoopprijs zodat veel abo's afliepen in september 2013. Vorig jaar in september was de deal 1 jaar + 3 maand gratis afaik waardoor er nu veel abo's zullen aflopen in december. De mijne loopt alleszins af op 6 december ofzoiets en ik heb vorig jaar van de actie geprofiteerd maar om eerlijk te zijn verwacht ik geen nieuwe speciale PS+ actie... mensen zijn toch half verplicht nu van + aan te schaffen. Veel mensen hebben nog een hoop PS+ games die ze nog moeten spelen en vooral... veel mensen zullen online willen spelen met PS4 en daar is PS+ voor nodig.

Syphon007

Legacy Member
Tis idd vreemd ook de Xbox one aan 299 maar er staat wel een kvk nummer op en als dat klopt is het meestal een betrouwbare site?

StanTem

Legacy Member
Syphon007 zei:
Tis idd vreemd ook de Xbox one aan 299 maar er staat wel een kvk nummer op en als dat klopt is het meestal een betrouwbare site?

KvK-nummer is verlopen en het logo dat ze gebruiken is van iets totaal anders dan wat aan dat KvK-nummer hing.
Totaal niet te betrouwen dus.
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vreemd dat velen dat nog steeds niet inzien.

Syphon007

Legacy Member
Klopt en je zegt zelf meestal maarja er zijn wel ergens altijd wel koopjes door fouten enz te doen, ik dacht zelf eerst dat het mss om refurbished modellen ging...

StanTem

Legacy Member
Syphon007 zei:
Klopt en je zegt zelf meestal maarja er zijn wel ergens altijd wel koopjes door fouten enz te doen, ik dacht zelf eerst dat het mss om refurbished modellen ging...

Meestal, inderdaad.
Er kan natuurlijk wel ooit eens zo'n geldige actie zijn bij een gekende winkel.
Als je de winkel niet kent, hun gamma uit 10 producten bestaat en er zaken zijn die niet kloppen, dan is het uiteraard niet betrouwbaar.

eli de kakker

Legacy Member
Iemand die ne webshop weet waar de ps3 controllers het goedkoopste zijn? Of een alternatief weet :p

Jonas89

Legacy Member
Voor de mensen uit regio Oudenaarde-Gent:

Bij de reclames (die je in de brievenbus krijgt) kleefde er bon voor MM Zwijnaarde van 5 euro

(bij aankoop van min. 40 euro, Geldig tem 28 nov)

Reverz

Legacy Member
eli de kakker zei:
Iemand die ne webshop weet waar de ps3 controllers het goedkoopste zijn? Of een alternatief weet :p
Ze hebben hier nen tijd geleden ne review gedaan van Dragon War DualShock controllers en die was toch vrij lovend, kosten ~€25... zelf heb ik er (nog) geen ervaring mee maar ben eignelijk wel van zin van zo eentje aan te schaffen want de linker joystick van 1 van mijn PS3 controllers is echt volledig omzeep.

tijgerke

Legacy Member
Voor wie nog een Bol.com kortingscode nodig heeft:
BE-WELKOM96LP (5€)
Geldig tem 15/01/2015 voor aankopen van +25€.

eli de kakker

Legacy Member
Reverz zei:
Ze hebben hier nen tijd geleden ne review gedaan van Dragon War DualShock controllers en die was toch vrij lovend, kosten ~€25... zelf heb ik er (nog) geen ervaring mee maar ben eignelijk wel van zin van zo eentje aan te schaffen want de linker joystick van 1 van mijn PS3 controllers is echt volledig omzeep.
AH OK merci :) zalt is uitzoeken.

Kristof.

Legacy Member
tijgerke zei:
Voor wie nog een Bol.com kortingscode nodig heeft:
BE-WELKOM96LP
Geldig tem 15/01/2015 voor aankopen van +25€.

Sweet, bedankt! Weet je ook of dit €5 of €10 is? Zit niet meteen achter de pc om dit te checken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan