Archief - bundels | deals | shops | import

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

georgiodavid

Legacy Member
StanTem zei:
Vind je? PS4 met 1TB kost op amazon.de 319 euro en een controller 60 euro. Is dan nog 10 euro goedkoper, ook al moet je het apart kopen.

Ik heb niet gevonden voor die prijs.

marshall tijl

Legacy Member
Iemand al bundels gezien van de 1TB versie? Buiten op bol.com met een extra controller nog niks tegengekomen. En twijfel nu om te bestellen of nog te wachten.


Sent from my iPhone using Tapatalk

georgiodavid

Legacy Member
StanTem zei:
Is zoals PapiBerto zegt weer gestegen in prijs...

Kan je via deze website mooi volgen: PlayStation 4 - Konsole (B00BIYAO3K) | Amazon Preisverfolger/-verfolgung, Amazon Preisverlaufsdiagramme, Amazon Preisüberwachungen, Amazon Preissenkungsalarme | camelcamelcamel.com

Stond op 6 augustus aan 385 euro, op 7 augustus aan 308 euro en dan sinds gisteren aan 359 euro.

Is die site ook in het engels?
Zoals ik begrijp moet je gewenste prijs in geven? En wat zijn andere 2 onder de amazon?

StanTem

Legacy Member
georgiodavid zei:
Is die site ook in het engels?
Zoals ik begrijp moet je gewenste prijs in geven? En wat zijn andere 2 onder de amazon?

Kan je gebruiken voor eender welke amazon website.
Je kan een prijs ingeven en van zodra die prijs bereikt wordt, krijg je een melding.

Die anderen zijn niet echt van belang, da's van andere verkopers via Amazon (nieuw en tweedehands).

georgiodavid

Legacy Member
StanTem zei:
Kan je gebruiken voor eender welke amazon website.
Je kan een prijs ingeven en van zodra die prijs bereikt wordt, krijg je een melding.

Die anderen zijn niet echt van belang, da's van andere verkopers via Amazon (nieuw en tweedehands).

Handig. Was het daar dat voor 2 jaar garantie extra 50€ gevraagd wordt?

StanTem

Legacy Member
georgiodavid zei:
Handig. Was het daar dat voor 2 jaar garantie extra 50€ gevraagd wordt?

Ja, voor 2 jaar extra garantie normaal, aangezien je standaard 2 jaar garantie hebt op aangekocht goed.

georgiodavid

Legacy Member
StanTem zei:
Ja, voor 2 jaar extra garantie normaal, aangezien je standaard 2 jaar garantie hebt op aangekocht goed.

Ben je zeker dat +50€=2j+2j=4j garantie? Het klinkt zeer ongelooflijk.

StanTem

Legacy Member
georgiodavid zei:
Ben je zeker dat +50€=2j+2j=4j garantie? Het klinkt zeer ongelooflijk.

Ben het niet zeker.
Kan ook zijn dat je die 2 jaar wettelijke garantie uitbreidt met een soort verzekering (zoals je hier kan doen in een VandenBorre en dergelijke).

georgiodavid

Legacy Member
StanTem zei:
Ben het niet zeker.
Kan ook zijn dat je die 2 jaar wettelijke garantie uitbreidt met een soort verzekering (zoals je hier kan doen in een VandenBorre en dergelijke).

In usa ps store is ook zoiets voor usa burgers.

Bottom

Legacy Member
Daarnet even langs geweest in de MM van Zwijnaarde.
Hier staat de Glacier White 1216A (500GB) aan 399€, zonder games.

De overige modellen zijn allemaal de oudere versie, waaronder ook de 1TB editie.

Syphon007

Legacy Member
Voor diegene die snel zijn elders scrolls crown edition eng aan 34,95euro en skykanders trap team starters pack met code 19.35euro ofzo.

StanTem

Legacy Member
Syphon007 zei:
Voor diegene die snel zijn elders scrolls crown edition eng aan 34,95euro en skykanders trap team starters pack met code 19.35euro ofzo.

'ofzo'. Zonder een code zijn we er vet mee.

Syphon007

Legacy Member
Code is LD23 staat in GROTE letters op site -50% op skykanders trap team en met ofzo bedoelde ik met de helf dat het ergens op een 19, ... Neer komt... En graag gedaan he ook al ben je er dan gene vette mee...

pamperke

Legacy Member
Syphon007 zei:
Code is LD23 staat in GROTE letters op site -50% op skykanders trap team en met ofzo bedoelde ik met de helf dat het ergens op een 19, ... Neer komt... En graag gedaan he ook al ben je er dan gene vette mee...

En nu nog weten welke site
emoji14.png

Precies nog nie goe wakker hé Syphon
emoji2.png

StanTem

Legacy Member
Syphon007 zei:
Code is LD23 staat in GROTE letters op site -50% op skykanders trap team en met ofzo bedoelde ik met de helf dat het ergens op een 19, ... Neer komt... En graag gedaan he ook al ben je er dan gene vette mee...

Aha.
Die grote letters passeerden hier niet ze, ge moet er ne halve minuut op wachten...

En ik ben gewoon van direct de kernwoorden te zoeken, dus kwam direct uit bij de Skylanders-afdeling...

Maar euh, nu zijt ge wél bedankt ;)

BTW: komt trouwens op 19,97 euro voor de PS4-versie.

Syphon007

Legacy Member
Hehe tis geen geld he ik bestel hem daarvoor toch de vorige vondek ook nog tof en dochter zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan