Archief - Bodycount

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_bodycount.jpg


release: 2 september 2011
genre: FPS
dev: Codemasters Guildford

>>> GameTrailers


Van de maker van Black.

In Bodycount players become ensnared in a clandestine global power struggle as a powerful combat asset with a green-light to eliminate enemies known only as ‘Targets’ on behalf of the ‘Network’. Equipped with a mouth-watering selection of contemporary weapons, players and opponents tear through destructible cover to execute explosive kills in a shreddable world where operatives are encouraged to leave no witnesses. Complimented by online multiplayer and co-operative game modes, Bodycount will blast outrageous action and spectacular fire-fights from both barrels.

Stuart Black zei:
“Our shredding tech enables us to create a different kind of gameplay, where players and AI can’t hide behind indestructible cover and rely on whack-a-mole mechanics. Here the environment is constantly changing as the game world is shot to hell; it’s going to be a huge amount of fun.”

bodycount-20101214033131503.jpg


bodycount-20101214033129738.jpg


bodycount-20100610033533670.jpg

Alcoholic Punk

Legacy Member
ikbenben zei:
Zou het dan ook met muziek van Bodycount zijn :D

Dat zou het spel direct de moeite maken, zoals het nu is intereseert het mij niet.

Lorim

Legacy Member
Het ziet er alleszins goed uit. Heb Black gespeeld tot 2 of 3 levels voor het einde, was het echt kotsbeu. Wel me in het begin enorm mee geamuseerd, geweldige graphics ook. Dus als shooter is dit wrs ook wel de moeite waard om te proberen maar na mijn ervaring met Black ga ik deze toch links laten liggen. Mss ooit eens als budget :)

Lorim

Legacy Member
Dno met de co-op multiplayer in zo'n destructieve wereld zou het wel eens dikke fun kunnen zijn. Ze hebben nog een jaar+uitstelmogelijkheden :p

xIO3Y

Legacy Member
Hopelijk wordt het iets als Black. Heb nog steeds een PS2-demo van de titel liggen. Was vrij verbaasd dat alles kapot kon toentertijd.

Vraeck

Legacy Member
weinig enthousiasme precies voor deze titel. Als je Black speelde dan weet je dat het selling point niet alleen de vernieling was, maar ook de enorm agressieve klinkende en ogende wapens. Je had echt het gevoel alles aan gort te schieten, iets wat je niet vaak ziet in andere shooters waar je gewoon met een crosshair op pixels vuurt

Goldrusher

Legacy Member
Last time we saw Codemasters' FPS Bodycount was back at E3, when creative director Stuart Black declared Lady Gaga as one of the game's influences. Cut to six months later and Black has left the company, and the game's been delayed to next summer. So how's Bodycount doing?

Not as bad as you might think. It turns out Black's leaving Codemasters wasn't completely unexpected. "We'd been talking about it for a while," Andy Wilson, the game's director, told us at a recent press event. "He had it in his mind -- there'd been some hints -- and we started talking about it more shortly after E3. It's a personal decision with him -- it's certainly not something to do with us or anything that was happening on the project. It was just his time to go." [Ed.'s note: Black claims otherwise, telling GameSpot in a recent interview that "it was clear that Codemasters were unable, or unwilling, to provide the support needed to realize the vision I had for Bodycount."]

Bodycount preview: Paint it something other than Black | Joystiq

Razor 81

Legacy Member
geen aim down sight precies, iets waar ik niet meer zonder kan..
*zwaait vuist in de lucht en kijkt boos naar cod*

FEW

Legacy Member
lijkt mij een mix tussen the club en bulletstorm. lijkt me verder geen speciale shooter.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan