Archief - Binds voor mp3's willen niet werken.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sgt.Geni

Legacy Member
Hello

Ik gebruik F1 F2 F3 en 8 als een bind om mp3's af te spelen ingame.

Welnu, wanneer ik op één van deze keys druk, begint er elke keer hetzelfde liedje te spelen.

Als binds heb ik dus als volgt.

In config
bind "8" "extoggle"
bind "F1" "extoggle2"
bind "F2" "extoggle3"
bind "F3" "extoggle4"

In autoexec
alias extoggle exon
alias exon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle exon"

alias extoggle2 exon
alias exon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle2 exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle2 exon"

alias extoggle3 exon
alias exon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle3 exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle3 exon"

alias extoggle4 exon
alias exon "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle4 exoff"
alias exoff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle4 exon"

In de map C:\Steam\SteamApps\[email protected]\counter-strike\cstrike
De verschillende wav bestandjes (en ja, ze zijn juist gecodeerd)

voice_input.wav
voice_input2.wav
voice_input3.wav
voice_input4.wav

Kan iemand mij helpen? :niceone:

Ah ja, ik gebruik geen HLSS (hopelijk heb ik alles vermeld :))

TY Geni

gStar

Legacy Member
Kzie da ge geen Hlss gebruikt.

ANders makkelijkste om liedjes af te spelen ;)

Fraggie

Legacy Member
k
ne script werkt van boven naar onder
dus, moete daar ook rekening mee houden

alias "test" "say test"
bind "f8" "test"
alias "test" "say [Roger van duffel]HA HA!![/Roger van duffel]"

dan zal het script de laaste alias nemen (daarom dat alleen F3 zou mogen werken)

Sgt.Geni

Legacy Member
Eigenlijk staat er in mijn cfg van boven naar onder dit

bind "F1" "extoggle2"
bind "F2" "extoggle3"
bind "F3" "extoggle4"
bind "8" "extoggle"

Pfff, ik zie ni hoe ik da kan verandere eigenlijk, lol.

RpR

Legacy Member
Sgt.Geni zei:
Eigenlijk staat er in mijn cfg van boven naar onder dit

bind "F1" "extoggle2"
bind "F2" "extoggle3"
bind "F3" "extoggle4"
bind "8" "extoggle"

Pfff, ik zie ni hoe ik da kan verandere eigenlijk, lol.
nogal moeilijk:

alias extoggle1 exon1
alias exon1 "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle exoff1"
alias exoff1 "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle exon1"

alias extoggle2 exon2
alias exon2 "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle2 exoff2"
alias exoff2 "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle2 exon2"

Got the idea!?

Sgt.Geni

Legacy Member
RpR zei:
nogal moeilijk:

alias extoggle1 exon1
alias exon1 "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle exoff1"
alias exoff1 "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle exon1"

alias extoggle2 exon2
alias exon2 "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias extoggle2 exoff2"
alias exoff2 "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias extoggle2 exon2"

Got the idea!?

Nu wel.

En ik heb geen winamp :sad:

Sgt.Geni

Legacy Member
Ok, nu heb ik dat dus verandert, maar dat blijft hetzelfde.

Wat moet ik nu doen met die voice_input.wav bestandjes? En in mijn cfg?

p0rkiej

Legacy Member
bij mij werke die shortCuts van winamp ni, zelfs ni als ik in windows zit :cry:
kzout wel willen gebruiken,any1 help? :help: :music:

Freakshow

Legacy Member
Van waar haalt gij het idee om verschillende voice_input.wav bestanden te gebruiken?

Ge kunt dus maar 1 gebruiken. En hetgeen gij doet met uw script is het geluid via de "intercom" te sturen. Dus iedereen op de server hoort da...

Sgt.Geni

Legacy Member
Freakshow zei:
Van waar haalt gij het idee om verschillende voice_input.wav bestanden te gebruiken?

Ge kunt dus maar 1 gebruiken. En hetgeen gij doet met uw script is het geluid via de "intercom" te sturen. Dus iedereen op de server hoort da...

Mja, da is ook de bedoeling.

Dus da ga ni als ge die bestandjes anders noemt ofzo?

Lucian

Legacy Member
Sgt.Geni zei:
Mja, da is ook de bedoeling.

Dus da ga ni als ge die bestandjes anders noemt ofzo?

de bedoeling om kweetnie hoe irritant te zijn voor u medespelers dus ...

Freakshow

Legacy Member
Sgt.Geni zei:
Mja, da is ook de bedoeling.

Dus da ga ni als ge die bestandjes anders noemt ofzo?
banee, ge kunt maar 1 afspelen, en das voice_input.wav, ze nummeren heeft geen nut...

KIA_Killer

Legacy Member
Logitech Multi Media Keyboard + Media Player en hoppaa :D
véél makkelijker

Sgt.Geni

Legacy Member
LuCian zei:
de bedoeling om kweetnie hoe irritant te zijn voor u medespelers dus ...

Lol, zie. Ik speel vooral op engelse servers (ik haat vlaamse/hollandse servers). En die vinden da allemaal ni erg da iedereen liedjes door elkaar speelt.

Ge moet in cs wat kleur brenge, anders wordt het maar saai na 3 jaar. ;)

Lucian

Legacy Member
Sgt.Geni zei:
Lol, zie. Ik speel vooral op engelse servers (ik haat vlaamse/hollandse servers). En die vinden da allemaal ni erg da iedereen liedjes door elkaar speelt.

Ge moet in cs wat kleur brenge, anders wordt het maar saai na 3 jaar. ;)
blijf weg op pubs en speel wars :niceone:
niks saais meer aan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan