Archief - Belgian Starcraft Clanwar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zorrotwee

Legacy Member
Zaterdag 17 & Zondag 18 December zullen de 2 Belgische clan PnP en ITS het tegen elkaar opnemen in een Clanwar!

1 speler van elk team zullen het tegen elkaar opnemen in een Bo5. De winnaar van deze Bo5 blijft spelen en het verliezende team zal een nieuwe speler kiezen. Elk team kan 4 keer een nieuwe speler opstellen.


De spelers voor PnP zijn:
Coach
Extremepeen
Azamato
Kodo
DeBaas

De spelers voor ITS zijn (2reserves):
ITSwireke
ITSbouli
ITSpnik
ITSwillonic
ITSraafio
ITSarcane
ITSdente

Alles zal live te volgen zijn op onze stream:
BelgianStarcraftChannel

We zouden telkens beginnen tegen 17u30!!

BelgianTerror

Legacy Member
Alé bon, we zullen die stream ook de vuurdoop laten geven als onze eSports start te 9lives ^^ Nieuws volgt snel op de front

[F6]Harvester

Legacy Member
17h30 starten met minimum 15 games en max 25 ... good luck

Zorrotwee

Legacy Member
Maximum aantal is 45 games, minimum aantal is 15 games.
Is dus een behoorlijk aantal maar ik denk dat het wel moet lukken om op 2 avonden af te ronden.

Blij dat 9lives ons wil helpen met de publiciteit!

wireke

Legacy Member
Klein foutje BT, organisatie/casters zijn BSC en niet bescene ;)

En het is om ter eerste 5games winnen, en elke game is een bo5. Niet om ter eerste 1 grote bo5 winnen dus xD

BelgianTerror

Legacy Member
Dat was dan verkeerd geinterpreteerd door me in de mail, fixed ;)

En klopt toch wat ik zei? Telkens een bo5, de eerste die 3games wint blijft staan. En dan telkens opnieuw een BO5 tot één team geen spelers meer heeft?

wireke

Legacy Member
BelgianTerror zei:
Dat was dan verkeerd geinterpreteerd door me in de mail, fixed ;)

En klopt toch wat ik zei? Telkens een bo5, de eerste die 3games wint blijft staan. En dan telkens opnieuw een BO5 tot één team geen spelers meer heeft?

Yep My bad^^

Gonna be fun ^^ :D

Zorrotwee

Legacy Member
Het is een moeilijk uit te leggen concept, 5 keer winnen, Bo5,...
Maar je post is duidelijk

Hope it's gonna be fun!

BelgianTerror

Legacy Member
Tis dat, ik snap perfect jullie formaat :p maar in woorden klinkt dat niet altijd even vlot, hopelijk is de post toch duidelijk genoeg, en anders, stja, ze zien het zelf wel he :p

Gonfa

Legacy Member
Binnen een goeie twee uur beginnen we eraan, er zijn nog wat last minute changes (PnP's De Baas kan niet spelen en zal vervangen worden) maar we zullen alles nog eens overlopen op onze live stream. Die kan straks vinden op 9lives - Esports of op onze eigen BSC website BSChannel
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan