Archief - Battlefield: Bad Company 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zwief

Legacy Member
Daarstraks nog een fijn matchke hardcore rush gespeeld met Toine !!!

@Innocense : Dat beloofd , ambiance:niceone:

Toine79

Legacy Member
Was weer dik in orde! Kerels beten hun tanden stuk op onze verdediging.
Als ik achteruit rij met mijn tank, pak ik iedereen mee inclusief onze zwief

Zwief

Legacy Member
Toine23 zei:
Was weer dik in orde! Kerels beten hun tanden stuk op onze verdediging.
Als ik achteruit rij met mijn tank, pak ik iedereen mee inclusief onze zwief

Yep , gij hebt mij eens goe platgereden....en ik heb u daarna ook eens doorzeefd :lol:

Zwief

Legacy Member
rscaboy zei:
Iemand zin om vanavond nog wat te spelen?

Ik heb een hele week de tijd gehad 's avonds , vandaag zal het niks zijn denk ik ; m'n madame komt terug thuis na een week foetsie te zijn geweest.

@ Smurfke : ik voeg u toe...

Zwief

Legacy Member
Ik ben gisteren online geweest tot 01u....awel mannekes,waar zaten jullie ??

rscaboy

Legacy Member
Ik was rond 18.30 komen kijken en je was offline en een beetje later castlevania aan het spelen.

Zwief

Legacy Member
rscaboy zei:
Ik was rond 18.30 komen kijken en je was offline en een beetje later castlevania aan het spelen.

Dan moet ge een invite sturen hé meneer ;).....dan was ik afgekomen!!

Pariah

Legacy Member
gisteren en vandaag ook nog eens gegamed en BC2 blijft toch een vet spel :love: precies ook meer volk online dan paar maand geleden. bc2>bf3

Innocence

Legacy Member
Pariah zei:
gisteren en vandaag ook nog eens gegamed en BC2 blijft toch een vet spel :love: precies ook meer volk online dan paar maand geleden. bc2>bf3

Echt? Is er terug meer volk online? Das de enigste reden waarom ik BF3 speel... BC2 liep altijd leeg :sad:

Back to BC2 it is :woohoo:

Zwief

Legacy Member
Innocence zei:
Echt? Is er terug meer volk online? Das de enigste reden waarom ik BF3 speel... BC2 liep altijd leeg :sad:

Back to BC2 it is :woohoo:

Ik ben nu terug een 2-tal weken aan het sspelen en de servers zitten praktisch altijd vol !!!!!

@Pariah : wat is uw nick....samen gamen is altijd plezanter hé

Winton1978

Legacy Member
Hier ist al dik 2 maand geleden, na die klucht van BF3 had ik er even genoeg van, verbouwingen en shit.
als ik het hier zo zie, tbegint te jeuken.
kzal de controllers eens moeten opladen.

Zwief

Legacy Member
Winton1978 zei:
Hier ist al dik 2 maand geleden, na die klucht van BF3 had ik er even genoeg van, verbouwingen en shit.
als ik het hier zo zie, tbegint te jeuken.
kzal de controllers eens moeten opladen.


Komen,komen,komen,komen knalleeeeeeen !!!!!!!!!!!!!!! :woohoo:

ChainsawVHS

Legacy Member
gisteren 43kills 18deaths op die sneeuwmap met mijn scar, wat was me dat :D prachtgame
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan