Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
WOEF WOEF!?

Ik weet wat het betekend (vijandelijke honden), maar ik hoop toch ergens die vanbinnen dat je zelf ook een hond kan hebben :D

Sefier

Legacy Member
EDIT: Er zit ene met ne helikopter te vliegen boven electro op be1..


Vreemd , straks krijg ik nog een vermoeden dat kejcie één van die hackers teammates is .
En ons gewoon naar electro wil lokken voor ons neer te knallen..
Die nederlanders die vaak hacken op de 9Cakes servers kennen dit forum .
Dus het zou me niets verbazen

dA_WiZ

Legacy Member
Gratz aan de gene die mij vol met warm lood heeft gestoken. Ik zat op de berg te snipen (overkant powerplant elektro) .
Mijn laatste schoten waren op iemand die op het dak van het hospitaal zat.
Maar ik was te trigger happy ik had moeten relocaten.
Dikke fun!

kRa

Legacy Member
zijn er op 9cakes van die big ass camps te vinden? al paar dagen aant zoeken maar amper iet gevonden, af en toe is 1 of 2 tentjes...

dA_WiZ

Legacy Member
De kejcie is genne kees das nen belg :p, das ne maat van mij.
Wij spelen al een paar dagen dayz tesamen.
Gear vinde en dood gaan das ons verhaal.

Redraptorx

Legacy Member
Gisteren 4gb ram bijgestoken, heb nu 8gb en op het eerste zicht lijkt chernarus al heel wat vlotter te lopen.

holycrus

Legacy Member
Man man, net eerste heli met loot gevodnen :' *__* unreal gewoon :d
Ineens twee van die NV snipers erbij :' kvoel mij net een kind in ne snoepwinkel atm

MegaMentor

Legacy Member
NV snipers? Die zijn er niet... Er is enkel de FAL met nightvision en de L85 met thermal vision. Andere wapens met dat soort scopes zijn gehackt.

holycrus

Legacy Member
ja op die fal had ik het, kben nog niet echt mee met de terminologie precies :p
2x fal, 2x bizon, khad gehoopt op een ghillie maar helaas :p

Quecera

Legacy Member
Shadowfox zei:
WOEF WOEF!?

Ik weet wat het betekend (vijandelijke honden), maar ik hoop toch ergens die vanbinnen dat je zelf ook een hond kan hebben :D

Nee, Rocket heeft al gezegd in een cam interview dat elke speler een hond krijgt, die je kan trainen, vb uw hond een dode varken laten ruiken zodat hij varkens rap kan opsporen voor je

cocabonca

Legacy Member
Quecera zei:
Nee, Rocket heeft al gezegd in een cam interview dat elke speler een hond krijgt, die je kan trainen, vb uw hond een dode varken laten ruiken zodat hij varkens rap kan opsporen voor je

yep ook gezien/gehoord

Shadowfox

Legacy Member
Quecera zei:
Nee, Rocket heeft al gezegd in een cam interview dat elke speler een hond krijgt, die je kan trainen, vb uw hond een dode varken laten ruiken zodat hij varkens rap kan opsporen voor je
En kan die hond ook zombies aanvallen? :D

jaxblax

Legacy Member
Vraagje!
Ik ben aan het nadenkten om arma II anniversary edition te kopen speciaal voor dayz ( ik koop niet online en kan combined ops ni vinden in de winkels)
werkt dayz bij de anniversary edition en raden jullie mij dit aan of eerder wachten op die stand alone (of duurt dit nog lang?)
alvast bedankt

holycrus

Legacy Member
jaxblax zei:
Vraagje!
Ik ben aan het nadenkten om arma II anniversary edition te kopen speciaal voor dayz ( ik koop niet online en kan combined ops ni vinden in de winkels)
werkt dayz bij de anniversary edition en raden jullie mij dit aan of eerder wachten op die stand alone (of duurt dit nog lang?)
alvast bedankt

Waarom koop je niet online?

MegaMentor

Legacy Member
Avondje Lingor Island gespeeld. Toch een aanrader om eens te proberen als ge standaard DayZ beu bent. Voor het eerst in lange tijd terug het echte DayZ gevoel gekregen. Onbekende omgeving, geen idee van positie, geen herkenningspunten. En dan was het nog eens nacht ook. :love:

En geen server hoppers :) Iedere server heeft zijn eigen private hive, dus hoppen heeft absoluut geen zin. Ook wel minder hackers waarschijnlijk, denk niet dat er veel hackers de moeite gaan doen om de stappen te doorlopen om Lingor Island servers te joinen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan