Archief - ARMA II DAYZ mod - samen spelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

El Shampo

Legacy Member
Iemand die weet of er eigenlijk al een fix is voor die artifacts?

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Shift

Legacy Member
Welke aap schoot me zomaar neer noord oost aan die 2 meren ? mietje. had gwn een handgun, werd ik aan flarden geschoten door 1 of andere groot machinegeweer

Therapy

Legacy Member
Stop es met wenen als ge wordt doodgeschoten. Als ge wordt afgemaakt door hackers tot daar aan toe maar door een gewone player doodgeschoten worden is gewoon een deel van het spel. Eender hoe goed of hoe slecht uw gear op dat moment is.

Li0n

Legacy Member
Shift zei:
Welke aap schoot me zomaar neer noord oost aan die 2 meren ? mietje. had gwn een handgun, werd ik aan flarden geschoten door 1 of andere groot machinegeweer

That's the name of the game. Kill or be killed. Ni wenen aub.

Shift

Legacy Member
Neen ma ge kunt toch is e klapke doen ofzo eerst. Tis gwn precies COD, ene zien lope, direct dood. Spijtig want anders had dit spel nog veel leuker geweest, zoals de ontwikkelaar het ook wou. Achja trg beginne. Zal ook iedereen die ik op 9cakes zie afknallen :woohoo:

Li0n

Legacy Member
Shift zei:
Neen ma ge kunt toch is e klapke doen ofzo eerst. Tis gwn precies COD

Als je de thread een beetje terug leest, zal je merken dat er hollanders op de server zitten die iedereen afmaken. Die zullen ni eerst een klapke doen nee :)
Het is ni omdat ge op een 9lives server speelt dat ge veilig zijt.

deathsythe

Legacy Member
Shift zei:
Neen ma ge kunt toch is e klapke doen ofzo eerst. Tis gwn precies COD, ene zien lope, direct dood. Spijtig want anders had dit spel nog veel leuker geweest, zoals de ontwikkelaar het ook wou. Achja trg beginne. Zal ook iedereen die ik op 9cakes zie afknallen :woohoo:

ja en dan in direct channel zeggen ' im friendly ' en u dan laten afschieten zeker :)

Rubmifer

Legacy Member
[YOUTUBE]y2ArIFO-v60[/YOUTUBE]

Vanaf 39.30 ongeveer. Er komt een nieuwe bandit indicator in (een van) de volgende patch(es).

Persoonlijk ben ik hier wel een fan van. Mensen zeggen misschien dat het niet realistisch is, maar ik denk wel dat het er voor kan zorgen dat er wat minder PvP zal zijn. Dat zag je ook al in het begin toen er nog volledige bandit outfits waren. Nu zal het blijkbaar enkel bij die bandit muts blijven.

Ben alvast benieuwd hoe het er uit gaat zien. Maar een bandit indicator zie ik wel graag komen.

u4ea

Legacy Member
Ja en ook iets voor de mensen met een hoge humanity later. Extra pouches ofzo, ben het al vergeten.:p

Butramas

Legacy Member
Hoe komt het eigenlijk dat op sommige servers gewoon verder kunt spelen waar je het laatst uitlogde, maar op andere servers dan weer niet?

en ik geraak maar niet op 9live server... kzit de hele tijd vast op waiting for character to create...

Draaksken

Legacy Member
gistere met 3 maten beginne spelen .. eerste keer rap dood :p .. nu wat deer stands zitte afgaan .. toch al nen AKM met 6 mags en wat supplies ... maat zo'n m24 sniper en da andere m14 .. nu enkel ik nog :p

Rubmifer

Legacy Member
Kut, vind ik net een svd camo in een tentje, log ik daarna in op een andere server om mijn backpack op te halen, ben ik alles kwijt qua items buiten mijn ammo en eten en dergelijke.

Straks even kijken of die camo eventueel terug in dat tentje spawnt.

Butramas

Legacy Member
ksnap het toch niet.... ik kom mensen tegen. Ik zeg tegen hen niet schieten... ik liep er rond met een bijl. Schieten ze niet, er ligt daar een shotgun op de grond. Ik vraag of ik die mag nemen. Zeggen ze nee, dus ik blijf eraf. Maar dan ineens doden ze me... ksnap er niets van.

deathsythe

Legacy Member
dayz is een douchebag-spel op dat gebied, ik schiet gewoon op alles wat beweegt, tenzij het echt iemand van hier is dat vraagt om niet te schieten.

Sefier

Legacy Member
iemand die me kan redden in de barn tussen nw airfield en vybor?
( DayZ Map - DayZDB )

Fritz is buiten dienst ! heb morphine spuit voor gebroken leg en blood bag nodig!
kan betalen met AKM! ;-)

cocabonca

Legacy Member
Rubmifer zei:
[YOUTUBE]y2ArIFO-v60[/YOUTUBE]

Vanaf 39.30 ongeveer. Er komt een nieuwe bandit indicator in (een van) de volgende patch(es).

Persoonlijk ben ik hier wel een fan van. Mensen zeggen misschien dat het niet realistisch is, maar ik denk wel dat het er voor kan zorgen dat er wat minder PvP zal zijn. Dat zag je ook al in het begin toen er nog volledige bandit outfits waren. Nu zal het blijkbaar enkel bij die bandit muts blijven.

Ben alvast benieuwd hoe het er uit gaat zien. Maar een bandit indicator zie ik wel graag komen.

nice nice , allemaal wel mooi hoor maar dat ze eerst de barb whire oplossen ^^

deathsythe

Legacy Member
_Nixken_ zei:
iemand die me kan redden in de barn tussen nw airfield en vybor?
( DayZ Map - DayZDB )

Fritz is buiten dienst ! heb morphine spuit voor gebroken leg en blood bag nodig!
kan betalen met AKM! ;-)

'k zit daar niet zo ver van, eens kijken wat ik heb.

edit, kheb morphine, painkillers en nog wat steaks, heb je skype?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan