Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
El Shampo zei:Iemand die weet of er eigenlijk al een fix is voor die artifacts?
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Shift zei:Welke aap schoot me zomaar neer noord oost aan die 2 meren ? mietje. had gwn een handgun, werd ik aan flarden geschoten door 1 of andere groot machinegeweer
Shift zei:Neen ma ge kunt toch is e klapke doen ofzo eerst. Tis gwn precies COD

Li0n zei:Het is ni omdat ge op een 9lives server speelt dat ge veilig zijt.

Shift zei:Neen ma ge kunt toch is e klapke doen ofzo eerst. Tis gwn precies COD, ene zien lope, direct dood. Spijtig want anders had dit spel nog veel leuker geweest, zoals de ontwikkelaar het ook wou. Achja trg beginne. Zal ook iedereen die ik op 9cakes zie afknallen![]()

Rubmifer zei:[YOUTUBE]y2ArIFO-v60[/YOUTUBE]
Vanaf 39.30 ongeveer. Er komt een nieuwe bandit indicator in (een van) de volgende patch(es).
Persoonlijk ben ik hier wel een fan van. Mensen zeggen misschien dat het niet realistisch is, maar ik denk wel dat het er voor kan zorgen dat er wat minder PvP zal zijn. Dat zag je ook al in het begin toen er nog volledige bandit outfits waren. Nu zal het blijkbaar enkel bij die bandit muts blijven.
Ben alvast benieuwd hoe het er uit gaat zien. Maar een bandit indicator zie ik wel graag komen.
_Nixken_ zei:iemand die me kan redden in de barn tussen nw airfield en vybor?
( DayZ Map - DayZDB )
Fritz is buiten dienst ! heb morphine spuit voor gebroken leg en blood bag nodig!
kan betalen met AKM! ;-)