Rx^
Legacy Member
lo,
als ik mijn dmw opzet krijg ik het icoontje te zien in mijn taskbar of hoe da ook heet,maar als ik dan mohaa opstart zie ik geen icoon links onder staan.
ik word ook niet gescant (duh) en gekickt
in de faq staat dat ik dan een andere mohaa exe. moet downen maar die link werkt niet meer.
ik heb geen sp2 ofzo dus daar ligt het ook niet aan (denk ik toch) en ik gebruik 3.0 client
als er iemand zo lief wilt zijn mij te helpen laat het weten
als ik mijn dmw opzet krijg ik het icoontje te zien in mijn taskbar of hoe da ook heet,maar als ik dan mohaa opstart zie ik geen icoon links onder staan.
ik word ook niet gescant (duh) en gekickt
in de faq staat dat ik dan een andere mohaa exe. moet downen maar die link werkt niet meer.
ik heb geen sp2 ofzo dus daar ligt het ook niet aan (denk ik toch) en ik gebruik 3.0 client
als er iemand zo lief wilt zijn mij te helpen laat het weten




