Archief - alweer dmw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rx^

Legacy Member
lo,
als ik mijn dmw opzet krijg ik het icoontje te zien in mijn taskbar of hoe da ook heet,maar als ik dan mohaa opstart zie ik geen icoon links onder staan.
ik word ook niet gescant (duh) en gekickt

in de faq staat dat ik dan een andere mohaa exe. moet downen maar die link werkt niet meer.
ik heb geen sp2 ofzo dus daar ligt het ook niet aan (denk ik toch) en ik gebruik 3.0 client


als er iemand zo lief wilt zijn mij te helpen laat het weten :)

Strudel

Legacy Member
Rx^ zei:
lo,
als ik mijn dmw opzet krijg ik het icoontje te zien in mijn taskbar of hoe da ook heet,maar als ik dan mohaa opstart zie ik geen icoon links onder staan.
ik word ook niet gescant (duh) en gekickt

in de faq staat dat ik dan een andere mohaa exe. moet downen maar die link werkt niet meer.
ik heb geen sp2 ofzo dus daar ligt het ook niet aan (denk ik toch) en ik gebruik 3.0 client


als er iemand zo lief wilt zijn mij te helpen laat het weten :)

oi ik heb juist hetzelfde aan de hand gehad : voeg [email protected] toe en ik stuur u de nieuwe dmw v3.03 ;)

eerst uwwe andere dmw uninstalle en alles wegsmijte van die dmw en dan vraagde die setup maar van me dan stuur ik u die wel door

CU

Destroyer

Legacy Member
ik raad u aan de FAQ te lezen ivm DMW probs, die gij hier beschrijft, u zal merken dat uw probleem daar volledig uitgelegd staat en de oplossing ertoe ook

[T-RAW]Freak

Legacy Member
jup, en heeft u dat gedaan?
Zoniet kan ik er u 1tje doorsturen aangezien ik dat prob ook voor heb gehad ...

Let wel, dat als ge uw bakje soms wat lang laat opstaan dat hij die error terug geeft .. Begin dan aub niet alles te uninstallen en te rotzooien met uw client of die Opengl ;)

Doe gewoon simpel een reboot en start dan uw client op via C:\Program Files\DMW Client ... You know the drill ;) (*)

Dit geld ook voor het niet laden ingame ... Heeft het gewerkt en werkt het plots niet meer? Het laden ingame dan, doe dan zoals hierboven staat vermeld (*)

Destroyer

Legacy Member
soms werkt mijn dmw, en soms ook nie, tligt nie aan den SP2 shit, want dien heb ik al, tis echt raar de laatsten tijd :eek:

[T-RAW]Freak

Legacy Member
idd ... heb het ook voor :)
Zal wel tegoei gaan me den tijd ... hoop ik :D

Destroyer

Legacy Member
de release van 2.8 kwam vorige dinsdag las ik gisteren op het dmw forum :D

_-_VooDoo_-_

Legacy Member
Destroyer zei:
de release van 2.8 kwam vorige dinsdag las ik gisteren op het dmw forum :D

cashy was naar et schijnt ziek en heeft gans het weekend in zen bed gelegen ...
men zou de nieuwe client en scanner asap releasen ... maar nu zonder datums erbij :D

[BAT] Brambo

Legacy Member
[T-RAW]Freak zei:
Doe gewoon simpel een reboot en start dan uw client op via C:\Program Files\DMW Client ... You know the drill ;) (*)

Dit geld ook voor het niet laden ingame ... Heeft het gewerkt en werkt het plots niet meer? Het laden ingame dan, doe dan zoals hierboven staat vermeld (*)


sterreke sta verkeerd, alsk wil volgen zoals hierboven vermeld(*) dan kommek dus bij (*) en daarnavolgt dezelfde zin die me naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verwezen, die naar dezelfde zin verwijst,waar ik naar dezelfde zin word verw...


psst u sterreke moet derVOOR staan ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan