Archief - 1ste class custom SP map +-60 min speelduur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yo-Han

Legacy Member
http://www.planetdoom.com/meanarena/

Trite breeding facility..de moeite, echt talentvolle mapper...enigste negatief-->scripted events die wat minder subtiel zijn als de Id maps,maar toch zeker de moeite om eens door te spelen..is by the way op nightmare level ,health meestal in t'rood ...

(-Pr3D@t[0r]-)

Legacy Member
kheb het dus gedld en kzit al vast :help:
kzit dus in main power core kheb die 2 dikzakken vermoord en die power shield naar beneden gedaan wat nu ?

BaTTlelorD

Legacy Member
(-Pr3D@t[0r]-) zei:
kheb het dus gedld en kzit al vast :help:
kzit dus in main power core kheb die 2 dikzakken vermoord en die power shield naar beneden gedaan wat nu ?

'k heb zo in een ander spel ook is uren vast gezeten, 'k moest ook zo'n power shield disablen...
gewoon kapot schiete :)

nice map ma klein foutje: in sommige van die tunnels ware die trites gewoon frozen....

Yo-Han

Legacy Member
yup idd ..die tunnels zijn ook ambetante jumps..de rest is zeker van een zeer goed niveau voor een custom map...er zijn er nog 2 in de maak van die kerel :)

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Die kerel was ook spaarzaam met de wapens en zo. Ik moest al men vuisten gebruiken :confused:

BaTTlelorD

Legacy Member
{YA}Gr3c0 zei:
Die kerel was ook spaarzaam met de wapens en zo. Ik moest al men vuisten gebruiken :confused:

alle 2 ? ;)

dankzij die map hebbek nu ne rocketlauncher in alphalabs :)

Yo-Han zei:
yup idd ..die tunnels zijn ook ambetante jumps..de rest is zeker van een zeer goed niveau voor een custom map...er zijn er nog 2 in de maak van die kerel :)

voor dak in die airlock 2 geraakte... :scream:

btw Yo-Han hebt gij die ardennes blitzkrieg map ni gemaakt in rtcw ? :offtopic:

Yo-Han

Legacy Member
neen... enkel geholpen met testen etc...is wel al een tijdje geleden hoor :) ..die mapper was Arid ofzo...

Essit

Legacy Member
Ik vind dit een slechte map, design en scripts zijn reldelijk maar het is gewoon te moeilijk :s Te weinig medpacks en te weinig ammo...

Ik geraak zelfs niet in de vents zonder noclip te gebruiken, nog iemand met dit probleem???

sincere

Legacy Member
Ik zal niet zeggen dat het niet te doen is maar het is toch moeilijk ja. Zeker als ik int begin met die shotgun zat die geen klote doet op lange afstand. Mijn pistoolke was het enige dak kon gebruiken voor lange afstand en dan moete veel schieten. Doe daar bijna geen medpacks bij en ik ben veel doodgegaan. Ik geraak alleen verder omda ik al weet wa er gaat gebeuren, kga eerst dood dan load terug en dan geraak ik weer wa verder lol. Mischien is een code indrukken voor alle wapens hehe. Maar map is wel zeer goed gemaakt, kvond het zelfs amusant om die scripted scare events te zien, niet zo subtiel als die van id maar toch ook mooi gedaan.

Red_Alien

Legacy Member
hmm i'm stuck...
Heb net die airvent 2 geactiveerd ofzo, daar bij die 4 pilaren met een groot oranje symbool dertusse, heb al terug naar het begin van het level gecrost enzo... maar twil nie lukke, int spel zelf emmek noois vastgezete snif... enig idee? :)

BaTTlelorD

Legacy Member
Red_Alien zei:
hmm i'm stuck...
Heb net die airvent 2 geactiveerd ofzo, daar bij die 4 pilaren met een groot oranje symbool dertusse, heb al terug naar het begin van het level gecrost enzo... maar twil nie lukke, int spel zelf emmek noois vastgezete snif... enig idee? :)

awel die airvent2 is die tegenover diegeen waar ge in't begin doorgaat, gewoon der inspringe (is wel ne kutjump ja :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan