Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kay-gell

Legacy Member
Renegadexxripxx zei:
Fnac Hasselt langs geweest (Stokerijstraat 75 , 3500 Hasselt)? Is pas open sinds mei-juni ergens dus kan wel een kansje inzitten dat je hem daar nog op de kop kunt tikken. Allez toch grotere kans dan bij een gamemania of een mediamarkt.

Ga ik es testen merci!!

kriskap

Legacy Member
rev1ve zei:
Net gebeld naar GM en daar wisten ze me te vertellen dat ik niet bij de gelukkige ben omdat ze er maar 27 per winkel binnen krijgen. Mijn preorder is gebeurd in Januari en ik was nummer 54.
Voorschot al zo goed als volledig betaald. Wel ik vertrek straks naar de winkel en ga mijn voorschot gaan terug halen. Mij zien ze daar niet meer. Als iemand die er efkes een bestelde op bol of zo hem krijgt op release hoeft het voor mij niet meer.

Ik weet ook niet wat iker moet van denken , geen telefoon terwijl ik eerste was op 9 oktober om 10 uur ( tenzij de zelfstandige eigenaar vruendjespolitiek gespeeld heeft en andere voor de officiele gm reserveringstijd aan de lijst toegevoegd heeft.) Ik vertik het ook om zelf te bellen dat us hun taak.

rev1ve

Legacy Member
Ik zeg niet dat het niet eerlijk is. Ik zeg dat ik vanaf nu niet meer pre order bij gamemania. Bijna een jaar op voorhand pre orderen om te horen dat je hem zeker voor kerst krijgt, terwijl iemand efkes op bol besteld hem wel heeft op release. En ze bellen de mensen zelf niet op omdat ze schrik hebben van de reacties.

REV1703

Legacy Member
rev1ve zei:
Ik zeg niet dat het niet eerlijk is. Ik zeg dat ik vanaf nu niet meer pre order bij gamemania. Bijna een jaar op voorhand pre orderen om te horen dat je hem zeker voor kerst krijgt, terwijl iemand efkes op bol besteld hem wel heeft op release. En ze bellen de mensen zelf niet op omdat ze schrik hebben van de reacties.

Is al van de release van de ps4 geleden dat ik nog in de Game Mania gekocht heb. Was dan 1 van de 1ste in de Game Mania te Kortrijk. Sindsdien nooit meer iets gekocht daar. Bol is gewoon beter en de prijzen liggen ook lager van de games. Heb Gisteren zonder problemen 2 ps5's kunnen pre orderen, 1 voor mij en 1 voor een familielid die moest werken.

Sond

Legacy Member
rev1ve zei:
Ik zeg niet dat het niet eerlijk is. Ik zeg dat ik vanaf nu niet meer pre order bij gamemania. Bijna een jaar op voorhand pre orderen om te horen dat je hem zeker voor kerst krijgt, terwijl iemand efkes op bol besteld hem wel heeft op release. En ze bellen de mensen zelf niet op omdat ze schrik hebben van de reacties.

Gewoon dom gegokt (en verloren) door GM om al pre-orders aan te pakken voor ze wisten hoeveel consoles ze op release in handen zouden hebben.

ikbenben

Legacy Member
Jonas89 zei:
Bij Fun zou ik toch niet gaan ;) kweet genoeg hoe het daar in elkaar zit ;)

Fun in Wetteren besteld én betaald. We zien wel. In 't slechtste geval vraag ik gewoon mijn geld terug.

Fetseroony zei:
Mail van fun.be teruggekregen op de vraag hoe het zat ivm de pre-orders gisteren.


Bedankt voor je bericht.

De PS5 kon gisteren inderdaad besteld worden, door het grote succes is dit reeds afgelopen. Voor iedereen die een bestelling kon plaatsen werd er een PS5 gereserveerd.
De levering is voorzien op de dag van release, namelijk 19/11/2020.

Wij wensen jou een fijne middag toe.


Klik hier om dit gesprek te beoordelen.

Met vriendelijke groeten,

Fun Klantendienst
Fun.be


We zullen zien é

Denk wel dat het ok zal zijn.

kiewitcity

Legacy Member
Sond zei:
Gewoon dom gegokt (en verloren) door GM om al pre-orders aan te pakken voor ze wisten hoeveel consoles ze op release in handen zouden hebben.

Is altijd zo geweest in die klote winkel...veel beloven maar voor de rest niks...

Renegadexxripxx

Legacy Member
kay-gell zei:
Ze zeggen dat ge daar online kunt reserveren vanaf 14u

F5'en om 13h59 :d.

Al begrijp ik niet waarom die refereren naar 14h online als ze in gent het gewoon aanvaarden met een aanbetaling.

Nic! zei:
Gisterennamiddag binnengestapt bij FNAC Veldstraat (Gent) en daar zeiden ze dat er amper iemand al was langs geweest voor mij (en was toch al 16u). Voorschot van €100 moeten geven en hebben alles opgeschreven. Ze zeiden dat de producten pas morgen (dus vandaag) in hun systeem gingen zitten en dat ze bevestiging meteen gingen sturen en inderdaad vanmorgen deze mail:

GETHEZ

Legacy Member
|D-F|Purus2am zei:
Net dreamland gebeld. Volgens de telefoniste hebben ze nog niet echt een zicht op door fout van de leverancier enzovoort. Volgens mij weten ze zelf nog niet hoeveel playstation 5's ze mogen ontvangen...

Volgens mijn bron bij dreamland waren er gisteren 1200 stuks te bestellen in de winkel/telefonisch

Behoudens tegenbericht zei hij dat alles voor 13u gisteren middag besteld was gewoon doorgaat, ze werken volgens tijdsregistratie, dus 1st come first serve

Volgens hem was die e-mail omwille dat ze hem online terug hebben opengegooid gedurende de nacht, dus om via de website te bestellen, en dat kan kloppen, aangezien de mail is verstuurd iets om 4uur deze ochtend...

Ik zou nog niet te zot van stapel lopen... Hij zei me wel erbij dat ze de finale lijsten nog bezig aan het opmaken zijn, dus 100 percent zeker moet ge nog afwachten, en dan hangt het uiteraard ook van Sony af of ze kunnen deliveren op die datum, veel aspecten aan een simpele reservatie dus

TiM007

Legacy Member
kriskap zei:
Ik weet ook niet wat iker moet van denken , geen telefoon terwijl ik eerste was op 9 oktober om 10 uur ( tenzij de zelfstandige eigenaar vruendjespolitiek gespeeld heeft en andere voor de officiele gm reserveringstijd aan de lijst toegevoegd heeft.) Ik vertik het ook om zelf te bellen dat us hun taak.

Ik heb daar ook een pre-order staan - ook nog niets gehoord. Ook de 9de langs geweest. (Gisteren wel langsgeweest en er is me ook niets verteld of ik hem mag gaan halen of niet de 19de - vroeg ook moet ik nog voorschot betalen ofzo - nope) Dus geen idee :doh:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Voor degene die mij pm gestuurd hebben ivm hun plek op de lijst... druk geweest opt werk + prehistorisch systeem maakt t tijdrovend om op te zoeken. Heb nu 1 persoon vd 10-15 gestuurd. Ik probeer er sebiet en straks nog wat te doen. De rest moet nog wachten tot morgen ;)

da_flux

Legacy Member
Bij Colruyt / Dreamland zitten ze al bijna aan 4000 pre orders.

Sent from my SM-T720 using Tapatalk

Locky

Legacy Member
Lijkt me toch vrij cava? Buiten als Sony er natuurlijk maar 500 opstuurt voor gans België

ShenmueDragon

Legacy Member
fearofthedark zei:
nog geen telefoon van GM, ik zal het kunnen schudden dus, of heeft er nog niemand iets gehad van GM Merksem?

Game Mania Merksem heeft gisteren middag gebeld.

Den_John

Legacy Member
Jouw PS5 ligt klaar voor jou op 19 november!

assets_img_header.jpg


Hoera, het is je gelukt om bij de allereersten een PlayStation 5 te bestellen!

Het is mogelijk dat je eerder op de dag een e-mail kreeg dat je console pas binnen 16 weken geleverd zou worden. Die mag je gewoon negeren.

We kunnen je bevestigen dat alles gepland staat om jouw PlayStation 5 op dag van release, 19/11/2020, in je afhaalpunt of bij je thuis te leveren.

Wij blijven natuurlijk afhankelijk van onze leverancier. Als de leveringsdatum toch mocht opschuiven brengen we je hier meteen van op de hoogte.

Bekijk alvast eens de eerste lading PS5-games zodat je al kan beslissen welke game je als eerste speelt op je Next gen-console

Groetjes,
DreamLand

Jippie! Nu tegen dan nog die OLED65CX bestellen in tegen de muur pletsen...

RiCOManiaC

Legacy Member
Hoera, het is je gelukt om bij de allereersten een PlayStation 5 te bestellen!

Het is mogelijk dat je eerder op de dag een e-mail kreeg dat je console pas binnen 16 weken geleverd zou worden. Die mag je gewoon negeren.

We kunnen je bevestigen dat alles gepland staat om jouw PlayStation 5 op dag van release, 19/11/2020, in je afhaalpunt of bij je thuis te leveren.

Wij blijven natuurlijk afhankelijk van onze leverancier. Als de leveringsdatum toch mocht opschuiven brengen we je hier meteen van op de hoogte.

Bekijk alvast eens de eerste lading PS5-games zodat je al kan beslissen welke game je als eerste speelt op je Next gen-console

Groetjes,
DreamLand

Net deze mail binnen gekregen.

EDIT: net op hetzelfde moment gepost als Den_John.

Maar t lijkt dus gewoon ok te zijn wat betreft de levertermijn precies.

hey69

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Voor degene die mij pm gestuurd hebben ivm hun plek op de lijst... druk geweest opt werk + prehistorisch systeem maakt t tijdrovend om op te zoeken. Heb nu 1 persoon vd 10-15 gestuurd. Ik probeer er sebiet en straks nog wat te doen. De rest moet nog wachten tot morgen ;)
No stress maat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan