Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StevenFM zei:Zijn er eigenlijk mensen hier die een digitale versie hebben gekocht? Ik hoor zaken van retailers dat de pre-orders voor de digitale PS5 absurd laag liggen.

Kenneke10 zei:https://www.2dehands.be/a/games-en-...-disc.html?c=616603ef45858348653497f50331cdbd bieden vanaf 800€ kunnen we allemaal eens bieden voor de fun ?

HecklerSC zei:Ah, dus degene da ne mail hebben ontvangen zitten goed voor de 19de dan?
StanTem zei:Wie bestelt er al accessoires zoals extra controller of de headset?
Kenneke10 zei:https://www.2dehands.be/a/games-en-...-disc.html?c=616603ef45858348653497f50331cdbd bieden vanaf 800€ kunnen we allemaal eens bieden voor de fun ?
Ben je al zeker dat gamesharen werkt op de ps5? Ik doe dit ook met mijn broer maar was toch nog aan het afwachten...dev!lke zei:Ik heb de digitale versie gekocht.
Games sharen = -50% + kaartjes kopen voor PSN te goed (40 euro betalen, 50 euro in waarde krijgen) maakt het goedkoper dan op Disc te kopen
Laatste jaar niets meer op disc gekocht, alles digitaal.
6stwb zei:Ben je al zeker dat gamesharen werkt op de ps5? Ik doe dit ook met mijn broer maar was toch nog aan het afwachten...
Fetseroony zei:Ik hoop alleen da niemand zo dom is om daar effectief op in te gaan en 800 eurokes neer te leggen.
StanTem zei:Wie bestelt er al accessoires zoals extra controller of de headset?
Dat is toch gewoon eerlijk verlopen dan?rev1ve zei:Net gebeld naar GM en daar wisten ze me te vertellen dat ik niet bij de gelukkige ben omdat ze er maar 27 per winkel binnen krijgen. Mijn preorder is gebeurd in Januari en ik was nummer 54.
Voorschot al zo goed als volledig betaald. Wel ik vertrek straks naar de winkel en ga mijn voorschot gaan terug halen. Mij zien ze daar niet meer. Als iemand die er efkes een bestelde op bol of zo hem krijgt op release hoeft het voor mij niet meer.
kay-gell zei:Bij de fun Hasselt wisten ze ook nog van niets. Nog niks gehoord van Sony zeiden ze.