Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vwdude

Legacy Member
Bij dreamland kan je wel de digitale versie nog bestellen

Verstuurd vanaf mijn SM-A715F met Tapatalk

StevenFM

Legacy Member
Zijn er eigenlijk mensen hier die een digitale versie hebben gekocht? Ik hoor zaken van retailers dat de pre-orders voor de digitale PS5 absurd laag liggen.

HecklerSC

Legacy Member
Ik alleszins niet. Ik denk dat de DE goed is voor de meer prijsbewuste en casual koper. En voor zover ik weet zitten early adopters daar niet echt bij :) Dus dat nieuws verbaast mij eigenlijk niet zozeer.

dev!lke

Legacy Member
StevenFM zei:
Zijn er eigenlijk mensen hier die een digitale versie hebben gekocht? Ik hoor zaken van retailers dat de pre-orders voor de digitale PS5 absurd laag liggen.

Ik heb de digitale versie gekocht.
Games sharen = -50% + kaartjes kopen voor PSN te goed (40 euro betalen, 50 euro in waarde krijgen) maakt het goedkoper dan op Disc te kopen :)
Laatste jaar niets meer op disc gekocht, alles digitaal.

steffanneke

Legacy Member
HecklerSC zei:
Ah, dus degene da ne mail hebben ontvangen zitten goed voor de 19de dan?

Normaal wel ja, ze hadden de nummers in het systeem aangepast daardoor foute mails met datums ofzo iets.

MC.Stonaar

Legacy Member
StanTem zei:
Wie bestelt er al accessoires zoals extra controller of de headset?

Ik heb de disc editie besteld samen met een extra controller en het laadstation voor 2 controllers

Fetseroony

Legacy Member
Mail van fun.be teruggekregen op de vraag hoe het zat ivm de pre-orders gisteren.


Bedankt voor je bericht.

De PS5 kon gisteren inderdaad besteld worden, door het grote succes is dit reeds afgelopen. Voor iedereen die een bestelling kon plaatsen werd er een PS5 gereserveerd.
De levering is voorzien op de dag van release, namelijk 19/11/2020.

Wij wensen jou een fijne middag toe.


Klik hier om dit gesprek te beoordelen.

Met vriendelijke groeten,

Fun Klantendienst
Fun.be


We zullen zien é

6stwb

Legacy Member
dev!lke zei:
Ik heb de digitale versie gekocht.
Games sharen = -50% + kaartjes kopen voor PSN te goed (40 euro betalen, 50 euro in waarde krijgen) maakt het goedkoper dan op Disc te kopen :)
Laatste jaar niets meer op disc gekocht, alles digitaal.
Ben je al zeker dat gamesharen werkt op de ps5? Ik doe dit ook met mijn broer maar was toch nog aan het afwachten...

dev!lke

Legacy Member
6stwb zei:
Ben je al zeker dat gamesharen werkt op de ps5? Ik doe dit ook met mijn broer maar was toch nog aan het afwachten...

Laat ons hopen van wel.
We veronderstellen dat ze hetzelfde systeem hanteren.

RiCOManiaC

Legacy Member
Fetseroony zei:
Ik hoop alleen da niemand zo dom is om daar effectief op in te gaan en 800 eurokes neer te leggen.

Helaas wel, er zijn meer dan genoeg gatachterlijke mensen in de wereld.

|D-F|Purus2am

Legacy Member
Net dreamland gebeld. Volgens de telefoniste hebben ze nog niet echt een zicht op door fout van de leverancier enzovoort. Volgens mij weten ze zelf nog niet hoeveel playstation 5's ze mogen ontvangen...

Unpro

Legacy Member
rev1ve zei:
Net gebeld naar GM en daar wisten ze me te vertellen dat ik niet bij de gelukkige ben omdat ze er maar 27 per winkel binnen krijgen. Mijn preorder is gebeurd in Januari en ik was nummer 54.
Voorschot al zo goed als volledig betaald. Wel ik vertrek straks naar de winkel en ga mijn voorschot gaan terug halen. Mij zien ze daar niet meer. Als iemand die er efkes een bestelde op bol of zo hem krijgt op release hoeft het voor mij niet meer.
Dat is toch gewoon eerlijk verlopen dan?

Renegadexxripxx

Legacy Member
kay-gell zei:
Bij de fun Hasselt wisten ze ook nog van niets. Nog niks gehoord van Sony zeiden ze.

Fnac Hasselt langs geweest (Stokerijstraat 75 , 3500 Hasselt)? Is pas open sinds mei-juni ergens dus kan wel een kansje inzitten dat je hem daar nog op de kop kunt tikken. Allez toch grotere kans dan bij een gamemania of een mediamarkt.

Ps : al zou ik wel eerst bellen, online staat er bij fnac op dat ze niet beschikbaar zijn online noch in de winkel.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan