Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jersy

Legacy Member
Jonas89 zei:
maakt toch niet uit?

T'zijn er al die het volledig bedrag betaald hebben aan Bol ?...
Nee, maar hij dat hij dit wel ging doen, paar pagina's terug in deze thread, daarom dat ik het vroeg ;)

HecklerSC

Legacy Member
Heb ook een mail gekregen van Dreamland met de melding dat het pas voor binnen 16 weken zou zijn. Dat zal wel een fout zijn zeker?

vloet

Legacy Member
Heb 'm ook online gereserveerd bij DL. In de mail staat 'vermoedelijke leveringsdatum 27/11/2020'.

Dat zal wsl totaal niet kloppen dus :unsure:

Edit: een pop-up op de site zegt blijkbaar ook al dat die datum niet mogelijk is. So be it. 16 weken dan maar.

fearofthedark

Legacy Member
nog geen telefoon van GM, ik zal het kunnen schudden dus, of heeft er nog niemand iets gehad van GM Merksem?

Klart

Legacy Member
HecklerSC zei:
Heb ook een mail gekregen van Dreamland met de melding dat het pas voor binnen 16 weken zou zijn. Dat zal wel een fout zijn zeker?

Heb die ook gekregen. Nochtans gisteren rond 10u besteld.

stagepotato

Legacy Member
Op wat slaagt da, eergisteren avond of wanneer was het naar de showcase live gezien, dag erna savonds thuis komen en plots merken dat je al kon pre-orderen...Niet alleen dat maar dan blijkt ook nog eens dat alle preorders uitverkocht zijn

benzebub

Legacy Member
heb mijn pre-order op 22/10/2019 geplaatst bij GM, net zelf gebeld en ik zit al niet bij de 1ste levering.

moest er iemand zijn die meerdere exemplaren besteld heeft en zeker is van levering 19/11: PM mij gerust, wil er wel eentje overnemen (aan normale prijs)

kay-gell

Legacy Member
Bij de fun Hasselt wisten ze ook nog van niets. Nog niks gehoord van Sony zeiden ze.

fearofthedark

Legacy Member
benzebub zei:
heb mijn pre-order op 22/10/2019 geplaatst bij GM, net zelf gebeld en ik zit al niet bij de 1ste levering.

moest er iemand zijn die meerdere exemplaren besteld heeft en zeker is van levering 19/11: PM mij gerust, wil er wel eentje overnemen (aan normale prijs)

enig idee welk nummer je was en hebben ze een richtdatum gegeven wanneer je er wel zou mogen omkomen?

Jonas89

Legacy Member
kay-gell zei:
Bij de fun Hasselt wisten ze ook nog van niets. Nog niks gehoord van Sony zeiden ze.

Bij Fun zou ik toch niet gaan ;) kweet genoeg hoe het daar in elkaar zit ;)

benzebub

Legacy Member
fearofthedark zei:
enig idee welk nummer je was en hebben ze een richtdatum gegeven wanneer je er wel zou mogen omkomen?

nee, hij wou niet teveel info geven (ze hadden het zeer druk) maar hij ging mij terugbellen als het mijn beurt was op de lijst met meer info (zou volgens hem later op de dag zijn)

fearofthedark

Legacy Member
benzebub zei:
nee, hij wou niet teveel info geven (ze hadden het zeer druk) maar hij ging mij terugbellen als het mijn beurt was op de lijst met meer info (zou volgens hem later op de dag zijn)

thanks!

steffanneke

Legacy Member
Mails van dreamland zijn fout door fout in systeem, ben net even tot daar gewandeld. Degene die er niet bij waren gingen ze bellen.

HecklerSC

Legacy Member
steffanneke zei:
Mails van dreamland zijn fout door fout in systeem, ben net even tot daar gewandeld. Degene die er niet bij waren gingen ze bellen.

Ah, dus degene da ne mail hebben ontvangen zitten goed voor de 19de dan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan