Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steffanneke

Legacy Member
hey69 zei:
Dreamland email ontvangen


Wijziging leverdatum

Door onvoorziene omstandigheden is de leverdatum van volgende pakje gewijzigd. Onze excuses hiervoor.



Playstation 5 console Standard wit

Aantal: 1 st.
Levertermijn: 16 weken


4 maand??

Zelfde hier ik sta zelf eerste op lijst zal wel niet kloppen.

Heroixx

Legacy Member
Lol als je op de site van dreamland wilt bestellen. April 2021? :ironic:

Twijfelen om toch te pre-orderen en hopen dat er vroeger een batch toekomt, of wachten tot de fysieke release...

hey69

Legacy Member
Heroixx zei:
Lol als je op de site van dreamland wilt bestellen. April 2021? :ironic:

Twijfelen om toch te pre-orderen en hopen dat er vroeger een batch toekomt, of wachten tot de fysieke release...
Da zal gewoon een gok zijn vermoed ik

mr.purple

Legacy Member
Kenneke10 zei:
Marktplaats staan er al voor 650 euro

Er zijn altijd zo'n mensen.
Bij de release van de 4 had ik ook gereageerd op een zoekertje met potk.
Bleek die 850 te vragen. Toen ik zei dat dit schandalig was. Was het antwoord: haal em dan maar in de winkel, hahaha.

Wel ik heb dat toen ook gedaan.

Online en bij de grote zaken ga je niks vinden, maar in de kleine zelfstandige speelgoedwinkeltjes heb je meer kans.
Alhoewel die ook allemaal stilletjes verdwijnen, dus het wordt moeilijker.

street11

Legacy Member
Hier gisteren ook rond 10u30 gebeld naar dreamland en deze nacht ook een mail gehad dat de levertermijn gewijzigd is naar 16 weken...

Hoop dat het niet klopt en dat ze gewoon op safe spelen door iedereen die telefonisch gereserveerd heeft die datum te geven want anders toch wat in mijn gat gebeten.

Had zo de kans op via fun en MM ook nog te pre-orderen maar heb dit dan niet gedaan omdat ik dacht redelijk safe te zitten...

steffanneke

Legacy Member
street11 zei:
Hier gisteren ook rond 10u30 gebeld naar dreamland en deze nacht ook een mail gehad dat de levertermijn gewijzigd is naar 16 weken...

Hoop dat het niet klopt en dat ze gewoon op safe spelen door iedereen die telefonisch gereserveerd heeft die datum te geven want anders toch wat in mijn gat gebeten.

Had zo de kans op via fun en MM ook nog te pre-orderen maar heb dit dan niet gedaan omdat ik dacht redelijk safe te zitten...

Ik ga er straks eens om bellen, lijkt precies voor iedereen te zijn die gebeld heeft.

street11

Legacy Member
steffanneke zei:
Ik ga er straks eens om bellen, lijkt precies voor iedereen te zijn die gebeld heeft.
Op een ander forum zijn er mails in de omloop van verschillende levertijden (20 weken, 26 weken,...). Dus ik begin er wel wat voor te vrezen dat niet iedereen gewoon dezelfde mail gekregen heeft.

Phi

Legacy Member
kimme1975 zei:
Bedankt. Is verwarrend bij sommige online-aankopen vandaar mijn vraag.. ;-)

Het bedrag staat trouwens ondertussen ook al als 'gereserveerd' op mijn kredietkaart. Maar ik heb begrepen dat het bij Mediamarkt ook al uitverkocht is, dus ik weet niet of deze info nog helpt. ;-)

|D-F|Purus2am

Legacy Member
Op de website wel duidelijk vermeld de preorder in een dreamland winkel te plaatsen. Niets over telefonisch reserveren. Ik ben hiervoor wel naar de winkel gegaan. Dus ik hoop dat die wel voorrang krijgen eigenlijk.

street11

Legacy Member
|D-F|Purus2am zei:
Op de website wel duidelijk vermeld de preorder in een dreamland winkel te plaatsen. Niets over telefonisch reserveren. Ik ben hiervoor wel naar de winkel gegaan. Dus ik hoop dat die wel voorrang krijgen eigenlijk.
Zal wel op hetzelfde systeem ingegeven worden dus zal niet uitmaken denk (hoop) ik

kingjulie

Legacy Member
De dag zelf vrij nemen en s’ochtends om 5u aanschuiven bij de makro. Fixed!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nic!

Legacy Member
Gisterennamiddag binnengestapt bij FNAC Veldstraat (Gent) en daar zeiden ze dat er amper iemand al was langs geweest voor mij (en was toch al 16u). Voorschot van €100 moeten geven en hebben alles opgeschreven. Ze zeiden dat de producten pas morgen (dus vandaag) in hun systeem gingen zitten en dat ze bevestiging meteen gingen sturen en inderdaad vanmorgen deze mail:

Beste Nicolas,

In bijlage stuur ik u de bevestiging van uw PreOrder voor de Playstation 5.

U bent een van de eerste bestellers, maar de beschikbaarheid op 19 november zal volledig van Sony afhangen.

Van zodra de Playstation binnenkomt zal u van ons een bericht ontvangen.

De Playstation zelf zal pas ten vroegste mogen afgehaald worden op 19/11/2020.

Mvg,

Denk dat FNAC zowat de winkel is die iedereen (in Vlaanderen althans) vergeet (begrijpelijk, ook geen fan van hun prijzen) maar voor console releases is dat wel interessant (daar ook mijn launch PS4 kunnen oppikken op lanceerdag).

Elosopardo

Legacy Member
kingjulie zei:
De dag zelf vrij nemen en s’ochtends om 5u aanschuiven bij de makro. Fixed!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Makro verkoopt toch geen elektronica meer? Ik dacht dat dit nu was ondergebracht bij media markt.

Jonas89

Legacy Member
Jersy zei:
je heb toch van je zak gemaakt omdat je alles moest betalen hoop ik? :p

maakt toch niet uit?

T'zijn er al die het volledig bedrag betaald hebben aan Bol ?...

kingjulie

Legacy Member
Elosopardo zei:
Makro verkoopt toch geen elektronica meer? Ik dacht dat dit nu was ondergebracht bij media markt.

Is dat? al lang niet meer geweest.
Welke winkel doet dan geen preorders en kan ik gaan kamperen?

mr_kill_frenzy

Legacy Member
Gisteren om 13:15 gaan bestellen in dreamland en ook mail gehad maar wel 20 weken. We zullen wel zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan