Archief - >>> FAQ <<< PlayStation 5 | PS5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sharkmen

Legacy Member
MC.Stonaar zei:
Hmm nog geen telefoon gehad van GM, was nochtans de 6de in de winkel in Borsbeek.
Die winkel is wel enkele maanden terug opgedoekt en mijn preorder is ondergebracht in de GM in het shopping center in Wijnegem.
Als die voorrang krijgen op mij dan gaat het kot wel ff te klein zijn vrees ik
Zit met hetzelfde probleem. Was de eerste in Borsbeek en nog niks gehoord. Ik begin ervoor te vrezen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hey69 zei:
kheb enkel mn gsm moeten geven, ben je daar iets mee? winkel beveren

Normaal wel, als uw gegevens in t systeem zitten van colruyt is gsm nr voldoende.

Li1quid

Legacy Member
Bij de Fun kan je nog bestellen he.
Al twijfel ik ook of ze daar alle orders kunnen leveren.

MC.Stonaar

Legacy Member
sharkmen zei:
Zit met hetzelfde probleem. Was de eerste in Borsbeek en nog niks gehoord. Ik begin ervoor te vrezen.

Dat zou echt wel schandalig zijn, dat je als eerste hem niet zou hebben op launch day...

hey69

Legacy Member
Li1quid zei:
Bij de Fun kan je nog bestellen he.
Al twijfel ik ook of ze daar alle orders kunnen leveren.

just door familielid gedaan, hopelijk is die verkoop niet onnodig zonder ze kunnen leveren... en maar 500 euros binnenrijven

Yzec

Legacy Member
Een uurtje geleden ook bij Fun besteld, maar die bestellingen blijven inderdaad precies gewoon openstaan.

white_diamond

Legacy Member
Deze morgen om 11u persoonlijk besteld in de Dreamland in Zottegem.
Winkel gaat pas open om 10u dus denk wel dat ik 1 zal hebben op de release dag.

Li1quid

Legacy Member
hey69 zei:
just door familielid gedaan, hopelijk is die verkoop niet onnodig zonder ze kunnen leveren... en maar 500 euros binnenrijven

Ik heb voor de zekerheid maar met CC betaald. Mocht er iets mis lopen.

Silverfox83

Legacy Member
Net naar de fun gebeld in Roeselare voor info over preorders,
kort en bondig. Wij doen nog geen preorders, er zijn te weinig consoles.
Ik zal maar bij de GM wachten :)

joeri755

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau :-)

Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff :p

Ik heb nu al medelijden met u :)
Allesinds om 12 uur ook in dreamland halle gepreordered dus duimen dat ik erbij ben, wil de stoten van launch ps4 nemeer herhalen :)

Unpro

Legacy Member
Silverfox83 zei:
Net naar de fun gebeld in Roeselare voor info over preorders,
kort en bondig. Wij doen nog geen preorders, er zijn te weinig consoles.
Ik zal maar bij de GM wachten :)
Maar ondertussen iedereen wel online laten preorderen en meteen hun 500 euro innen :lol: Gelukkig niet gedaan want vond het al verdacht dat het daar nog niet uitverkocht was.

Ken1984

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
Net zoals bij ps4 launch stel ik mij wel op voor de opvolging van dreamland bestellingen. Normaal gezien kan ik altijd zien hoeveelste je op de lijst sta per filiaal en op nationaal niveau :-)

Gsm nr, naam en filiaal vd bestelling kunt ge dan in pm doorgeven, dan check ik int systeem tijdens men vrije momenten wel ff :p

Klopt het nu dat de online orders van morgen bij Dreamland sowieso voor 2de lichting zijn? Toch wel beetje vreemd dat dit niet simultaan is gelopen dan. Ik zou verwachten dat ze 50/50 verdelen en wie morgen online preorder doet ook recht heeft op release.

Ankuro

Legacy Member
Ik heb net contact gehad met de klantendienst van Game Mania.

Enkel zij met een 'release-day console' worden gevraagd het volledige bedrag te komen betalen. Indien je GEEN release day console hebt moet je het volledige bedrag niet op voorhand betalen.

Fetseroony

Legacy Member
Unpro zei:
Maar ondertussen iedereen wel online laten preorderen en meteen hun 500 euro innen :lol: Gelukkig niet gedaan want vond het al verdacht dat het daar nog niet uitverkocht was.

Die pagina is ondertussen ook offline...

Big Boss

Legacy Member
Na het zien van de show kom ik tot de conclusie dat sony het eerste jaar al, veel meer games in de pijplijn heeft dan ten tijde van de ps4. Bij de ps4 had je killzone, resogun, driveclub. Paar maanden later infamous, nog iets later the order. Maar als je nu kijkt naar ps5. Damn!
Bij launch heb je spiderman. Wat er echt heel goed uitziet. Een spel dat een groot publiek aanspreekt.
Dan heb je ook nog Demon souls. En shit, ziet dat er goed uit! Een spel voor een kleinere groep. Maar dit zijn hardcore gamers die echt enorm uitkijken naar dit spel. Waaronder mezelf.
En een leuke afwisseling is destruction all stars. Een mengeling van rocket league, fortnite(met de skins, the look) en twisted metal. Dit spel lijkt me megafun met maten online!
Voor de kids heb je dan nog sackboy.
Plus alle third party games. Echt wel een goede launch als je het mij vraagt!
Maar kijk dan naar 2021, holy fuck!
Eerst helft 2021:
Ratchet and clank
ghostwire
gran turismo 7
returnal
Kena
deathloop(timed exclusive)
2de helft waarschijnlijk:
Horizon(komt ook naar ps4, dus deze komt sowieso in 2021)
God of war ragnorak!

Toch echt wel een mooie line up het eerste jaar. Ik was ook verrast hoeveel footage ze lieten zien van final fantasy 16. Maar die zal 2021 waarschijnlijk wel niet halen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan