Archief - Netflix België

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonas89

Legacy Member
Elke keer dat er hier iets gepost wordt denk ik: "JA! EINDELIJK, NETFLIX IN BELGIË !!!" maar elke keer word ik teleurgesteld...

byter

Legacy Member
SpArkLeS zei:
Hey allemaal, ik heb een vraagje.

Vorige week ook eindelijk eens Netflix aangeschaft. Ik werk met de hola browser plugin en het werkt perfect op mijn pc en macbook (deze wordt wel uitzonderlijk warm).

Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om dit ook op mijn ps4 te zetten en zoja hoe gaat dit in zijn werk?

Ik vermoed dat je dan al met iets gaat moet werken zoals unblock-us (Unblock-Us - smarter faster VPN). Dan kan je DNS instellen op je modem/router/device. Dit zijn wel geen gratis oplossingen afaik.

Inco

Legacy Member
Iemand enig idee of ik dit als kanaal zou kunnen binnentrekken op mijn media center - Raspbmc?

Novastar

Legacy Member
SpArkLeS zei:
Haha idd, lees het ook net!

Ik heb het trouwens werkende gekregen op mijn PS4 zonder un-block us, gewoon via youtube filmpjes gezocht en daar staan dns-adressen bij.

Wil je mij een werkende DNS via pm sturen aub ? :-)
Heb er al verschillende geprobeerd maar geen die werkt :-/

Sent from my LG-G2 using Tapatalk

Eld0

Legacy Member
Gebruik een dns van unblock us. Het kost u maar 3euro in de maand en niks van problemen mee, gaat supersnel, ben al klant sinds november vorig jaar

Bv202

Legacy Member
Het Belgische aanbod zal, net zoals het Nederlandse aanbod, op niet veel trekken. Gewoon de Amerikaanse versie gebruiken ;)

Eld0

Legacy Member
Komaan, er staat hier toch informatie van mensen die netflix us bekijken via een dns server dus eerder nutteloze vraag. Ik heb het hier al een aantal maal gepost hoe je dat kan doen. Ik gebruik mijn Appletv met unblock us, het kost me 10euro in de maand via m'n cc. Op alle films en series staan Engelse ondertitels dus is geen enkele reden het niet te nemen

JasonC

Legacy Member
margaux zei:

Meh, boeit niet, aanbod zal waarschijnlijk op niks trekken, ook series die hier later uitkomen dan ginder, laat dan maar... :unsure:

Als ik Netflix neem, dan doe ik het wel via die "omweg" om Netflix US te kunnen gebruiken hier.
Maar dan moeten eerst de datacaps wel verdwijnen, ik ga echt geen €41,8 méér betalen voor die FUP (Bij Telenet, Basic Internet (huidige formule); 100GB voor €26 VS Internet 120; FUP (snelheden boeien me niet) voor het woekerbedrag van €67,80!!!!), terwijl die prehistorische datacaps AL LANG niet meer hadden moeten bestaan, aan een véél lagere prijs, niet te vergeten. :s

Hopelijk komt er wat schot in de zaak met de komst van Netflix in ons land, hopelijk wat positieve veranderingen in het telecom-landschap. :)

nite

Legacy Member
Netflix komt nog eens in het nieuws: hhttp://www.hln.be/hln/nl/929/TV-Gids/article/detail/1951034/2014/07/22/Netflix-komt-in-september-naar-Belgie.dhtml

Eld0

Legacy Member
Ik heb netflix us en kom belange niet aan de download cap en kijk toch regelmatig

vankja

Legacy Member
Hoe hebben jullie kunnen betalen voor netflix (US)? Ik heb een free trial van Unlocator (iets zoals unblock us), maar wanneer ik mijn betaalgegevens probeer in te geven om bij netflix mijn free trial te starten geeft het deze error: We could not verify your payment details. Please confirm your information or contact your financial institution.

Ik probeer te betalen met een (Prepaid) Mastercard van KBC, met voldoende geld op.

Iemand die mij kan verderhelpen aub?

BMPB

Legacy Member
Ik had ook een probleem met betaling netflix US. Ik heb mij dan maar via de UK netflix ingeschreven en daar lukte het wel. Het is natuurlijk wel enkele euro's duurder :(
Met de netflix region picker van unblock us kan ik makkelijk schakelen tussen verschillende landen.

Zorba

Legacy Member
Mogelijks aanvaarden ze geen prepaid MasterCard en is dat dus het probleem.

Bv202

Legacy Member
Zorba zei:
Mogelijks aanvaarden ze geen prepaid MasterCard en is dat dus het probleem.

Doen ze wel, ik gebruik zelf ook een prepaid kaart.

Ik had ook problemen bij de aanmelding via de Amerikaanse Netflix. Ik heb mijn land toen gewijzigd in Nederland en daar ging het wel. Uiteraard betaal je dan in euro in plaats van in dollar, waardoor het iets duurder is.

superiscch

Legacy Member
Spider zei:
Ik ben geaboneerd op netflix US, ik gebruik de plugin hola unblocker om netflix us zonder problemen te kunnen bereiken ier in belgie.
De belgische versie van netflix zal wss een klein aanbod hebben zoas netflix mexico en netflix canada ook niet zo'n groot aanbos als de US versie heeft

Zo, wist niet dat het zo simpel was :O
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan