Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Xodiax zei:Straf . Had ook niks anders verwacht op zo'n opnames .
Bon eerlijk , wie kijkt er nu naar VT4 ?
Die irritante commentaar van peter van asbroeck in dat programma of zijn weerpraatjeDas toch gene televisie...
![]()
Juve9le zei:Want iemand die interpunctie zelfs nog niet snapt heeft natuurlijk recht van oordelen.
-Draco- zei:Yup, die van 22 zou ik doen
Eigenlijk lijkt het concept wel leuk op zich hoor, ik zou zelf wel willen meedoen, maar enkel moest dat zonder camera's zijn
Dus eigenlijk, niet geregisseerd.
Dus gewoon mensen die komen eten bij elkaar zonder regie en zonder prijzen![]()

Meitzl zei:Ik ken iemand die meegedaan heeft. Nooit meer, waren zijn eerste woorden achteraf.
Om te beginnen moest hij heel zijn interieur aanpassen, omdat het programma in de zomer opgenomen wordt en in de winter wordt uitgezonden. De kijker mag dit niet merken, dus moet alles wat aan "zomer" doet denken weg en moeten winterse elementen in de plaats komen.
Ook moet iedereen een nieuw servies kopen.
De dag en de avond wordt volledig door de crew van VT4 bepaald. Als hij bezig was met zijn chocomousse moest hij daar onmiddellijk mee stoppen omdat de crew vond dat ze een ander beeld nodig hadden. Hij moest zo'n 4 keer opnieuw beginnen en heeft uiteindelijk uit miserie een pot chocomousse uit de winkel gehaald.
Zijn vrouw moest werken die avond en moest van het programma de 'ambetante vrouw' afgeven als ze thuis kwam.
Het duurde tot 4u 's nachts eer die ploeg terug naar huis was.
Denno heeft echt wel gelijk.

wtf?hax!kthxbye zei:Dat meiske is toch serieus knap ze <3
Webber zei:couldn't agree more
die oude trut is weer bezig, 2 maal appeltjes, ik zou da toch vermijden hoor
bij haar was het 3 keer hetzelfde FFS :doh:
ps: de mac op de keukentafel? met dank aan VT4 zeker?

Killertux zei:Ik weet natuurlijk de exacte samenstelling/regie niet, maar de persoon da jullie afschrijven als betweterige trut is in het echte leven een heel sympathieke madam.
Ze heeft een winkeltje in Waregem waar ze decoratie/cadeautjes verkoopt zoals Didl dingen, souveniertjes, kleine dingen,...
Altijd heel vriendelijk en behulpzaam, dus volgens mij is da zodanig geknipt en geplakt dazze enorm foutief overkomt![]()
steve_montana zei:Oei, Sofie haar zoon zit hier ook. We zullen ons dan maar wat inhouden.

Killertux zei:Omdajje gij familie zijt van Hannah Montana, nie iedereen heeft zoveel geluk he eikel![]()
Webber zei:en die Spaanse furie, ik weet niet hoor
van kledij heeft ze niet veel verstand, laat staan variatie, tettn zijn niet aanwezig, en op uw 22 in zo'n appartement wonen = gekregen van de mama en papa :ironic:

kvin de Fony wel nog grappig. Die is zo overdreven dat da grappig isns boy zei:ik haat fony![]()