Archief - Komen Eten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

-Draco-

Legacy Member
Yup, die van 22 zou ik doen :)
Eigenlijk lijkt het concept wel leuk op zich hoor, ik zou zelf wel willen meedoen, maar enkel moest dat zonder camera's zijn :)

Dus eigenlijk, niet geregisseerd.
Dus gewoon mensen die komen eten bij elkaar zonder regie en zonder prijzen :)

Juve9le

Legacy Member
Xodiax zei:
Straf . Had ook niks anders verwacht op zo'n opnames .

Bon eerlijk , wie kijkt er nu naar VT4 ? :lol:
Die irritante commentaar van peter van asbroeck in dat programma of zijn weerpraatje :lol: Das toch gene televisie...:eek:

Want iemand die interpunctie zelfs nog niet snapt heeft natuurlijk recht van oordelen.

Jason

Legacy Member
Juve9le zei:
Want iemand die interpunctie zelfs nog niet snapt heeft natuurlijk recht van oordelen.

Ja, amai, stel u voor! Mensen die niet altijd correct volgens de grammaticale en spellingsregels schrijven mét recht van meningsuiting! VERSCHRIKKELIJK! Waar zou de wereld heen gaan?!


Komaan :ironic: nie flauw doen eh

pieta

Legacy Member
-Draco- zei:
Yup, die van 22 zou ik doen :)
Eigenlijk lijkt het concept wel leuk op zich hoor, ik zou zelf wel willen meedoen, maar enkel moest dat zonder camera's zijn :)

Dus eigenlijk, niet geregisseerd.
Dus gewoon mensen die komen eten bij elkaar zonder regie en zonder prijzen :)

da bestaat ze :)

is ergens een site over, ma toen da net gelanceerd was dacht ik dat da enkel in antwerpen kon...

hatetn

Legacy Member
Meitzl zei:
Ik ken iemand die meegedaan heeft. Nooit meer, waren zijn eerste woorden achteraf.

Om te beginnen moest hij heel zijn interieur aanpassen, omdat het programma in de zomer opgenomen wordt en in de winter wordt uitgezonden. De kijker mag dit niet merken, dus moet alles wat aan "zomer" doet denken weg en moeten winterse elementen in de plaats komen.
Ook moet iedereen een nieuw servies kopen.
De dag en de avond wordt volledig door de crew van VT4 bepaald. Als hij bezig was met zijn chocomousse moest hij daar onmiddellijk mee stoppen omdat de crew vond dat ze een ander beeld nodig hadden. Hij moest zo'n 4 keer opnieuw beginnen en heeft uiteindelijk uit miserie een pot chocomousse uit de winkel gehaald.
Zijn vrouw moest werken die avond en moest van het programma de 'ambetante vrouw' afgeven als ze thuis kwam.
Het duurde tot 4u 's nachts eer die ploeg terug naar huis was.

Denno heeft echt wel gelijk.


het val toch redelijk op aan de kleren en het feit dat ze buiten zitten dat het nu niet opgenomen is.

steve_montana

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Dat meiske is toch serieus knap ze <3

Bwa, goeie benen, scheve mond, rare ogen en dat frouke is nergens goed voor. Ze moet ook zwijgen, want veel zinnigs komt er niet uit en dat dialect is een vette afknapper. Ik geef ze een 8. Waarmee ik wil zeggen dat ik ze wel zou doen na een pintje of 8.

Dubbelpunt

Legacy Member
couldn't agree more

die oude trut is weer bezig, 2 maal appeltjes, ik zou da toch vermijden hoor
bij haar was het 3 keer hetzelfde FFS :doh:


ps: de mac op de keukentafel? met dank aan VT4 zeker?

Killertux

Legacy Member
Webber zei:
couldn't agree more

die oude trut is weer bezig, 2 maal appeltjes, ik zou da toch vermijden hoor
bij haar was het 3 keer hetzelfde FFS :doh:


ps: de mac op de keukentafel? met dank aan VT4 zeker?

Ik weet natuurlijk de exacte samenstelling/regie niet, maar de persoon da jullie afschrijven als betweterige trut is in het echte leven een heel sympathieke madam.
Ze heeft een winkeltje in Waregem waar ze decoratie/cadeautjes verkoopt zoals Didl dingen, souveniertjes, kleine dingen,...
Altijd heel vriendelijk en behulpzaam, dus volgens mij is da zodanig geknipt en geplakt dazze enorm foutief overkomt :)

steve_montana

Legacy Member
Killertux zei:
Ik weet natuurlijk de exacte samenstelling/regie niet, maar de persoon da jullie afschrijven als betweterige trut is in het echte leven een heel sympathieke madam.
Ze heeft een winkeltje in Waregem waar ze decoratie/cadeautjes verkoopt zoals Didl dingen, souveniertjes, kleine dingen,...
Altijd heel vriendelijk en behulpzaam, dus volgens mij is da zodanig geknipt en geplakt dazze enorm foutief overkomt :)

Oei, Sofie haar zoon zit hier ook. We zullen ons dan maar wat inhouden.

Dubbelpunt

Legacy Member
en die Spaanse furie, ik weet niet hoor
van kledij heeft ze niet veel verstand, laat staan variatie, tettn zijn niet aanwezig, en op uw 22 in zo'n appartement wonen = gekregen van de mama en papa :ironic:

Killertux

Legacy Member
steve_montana zei:
Oei, Sofie haar zoon zit hier ook. We zullen ons dan maar wat inhouden.

Omdajje gij familie zijt van Hannah Montana, nie iedereen heeft zoveel geluk he eikel :p

Gentei

Legacy Member
Webber zei:
en die Spaanse furie, ik weet niet hoor
van kledij heeft ze niet veel verstand, laat staan variatie, tettn zijn niet aanwezig, en op uw 22 in zo'n appartement wonen = gekregen van de mama en papa :ironic:

bwa moet niet noodzakelijk, ik vorig jaar (23 jaar) mijn appartement gekocht is een appartement van 9 jaar oud ik heb het ook nog volledig heringericht (nieuwe vloer gelegd in de living en 2 slaapakamers, de muren een moderne kleur gegeven) en iedereen die hier binnen was geweest was met stomheid geslaagd van fuck hoeveel edde gij da hier betaald?
Wat ik wil zeggen is als je goed gespaard hebt kan zoiets wel zelf verwezenlijken zonder mama en papa....

Anyway Sofie haar reactie vond ik inderdaad overdreven toen ze haar reactie op de menu gaf van "oei 2 keer appelen zou ik toch vermijden" terwijl het bij haar [b[kokos[/b]ijs was, kokosmelk en koken met jawel kokosboter....en dan toch pillen geven op het einde van een maal wtf? :wtf:

Ble$$ed^

Legacy Member
het leek vandaag wel of de kandidaten een Medion TV kregen in een Samsungdoos
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan