Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
acquisitor zei:dit is alvast een mooi begin![]()


Boris Barowski zei:slechte tijd om nu te beginnen met opties denk ik ? in zo'n chaos waarin niemand echt weet hoe het zit ?
Wat is nu de beste gok voor opties eigelijk ? up naar een lage 500 ofzo binnen een week of 2 ?
We moeten deze thread betalend maken, wa zaten een pagina of 2 terug nog te praten over een correctie![]()
Boris Barowski zei:slechte tijd om nu te beginnen met opties denk ik ? in zo'n chaos waarin niemand echt weet hoe het zit ?
Wat is nu de beste gok voor opties eigelijk ? up naar een lage 500 ofzo binnen een week of 2 ?
We moeten deze thread betalend maken, wa zaten een pagina of 2 terug nog te praten over een correctie![]()
We openen fors lager maar mogelijk wordt meteen een bodem aangestampt. Moeilijk inschatten nu.acquisitor zei:amai, ik ben echt wel blij dat grote beleggers al het paniek van DNE hebben geabsorbeerd... er waren enorm grote bid orders tot 50k, die niet ingevuld raakten...
slechtste DOJ dag sinds 11.09 als men die bounce vergeet
morgen meer pijn imho
Boris Barowski zei:ouch, das echt wel fors verlies.
mensen met die puts hebben een hoobje geld nu![]()
acquisitor zei:amai, ik ben echt wel blij dat grote beleggers al het paniek van DNE hebben geabsorbeerd... er waren enorm grote bid orders tot 50k, die niet ingevuld raakten...
slechtste DOJ dag sinds 11.09 als men die bounce vergeet
morgen meer pijn imho