YellinD
Legacy Member
denk dat hier wel genoeg gedrukt wordt op voorzichtigheid en waar je voor moet opletten... en vooral, hoe je stap voor stap met zo weinig mogelijk risico ervaring bijkrijgt
nooit dromen van de percentages, altijd met realistische winsten blij zijn
Ik ben nog altijd blij met 8-10% per rit hoor
nooit dromen van de percentages, altijd met realistische winsten blij zijn
Ik ben nog altijd blij met 8-10% per rit hoor

)
.