Klopgeest
Legacy Member
Unpro zei:Als je ziet hoe alles aan het zakken is houdt Litecoin nog goed stand voorlopig.
Krijgt nu toch ook klappen.
Gisteren alleen al -13 miljard in cryptomarket..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Unpro zei:Als je ziet hoe alles aan het zakken is houdt Litecoin nog goed stand voorlopig.
gilly zei:damn kunde wel wa pakken op zo'n moment nee?![]()
IrisH zei:'k Had het gemist met een paar minuten... WoW aan't spelenMaar ja, er zijn zeker mensen die hun zakken hebben gevuld!
En misschien staat het morgen terug op 80$, om daar jarenlang te blijven hangen.Decade zei:Hmm heb nog een klein bedrag (>300) in EUR's op Kraken staan die ik had gereserveerd voor de kleinere alt coins. Begin toch te twjifelen om die ook bij in ETH te steken. Staat nu al op €157
Decade zei:Hmm heb nog een klein bedrag (>300) in EUR's op Kraken staan die ik had gereserveerd voor de kleinere alt coins. Begin toch te twjifelen om die ook bij in ETH te steken. Staat nu al op €157
M°°nblade zei:Voor BTC maak ik me ook zorgen. Ik heb er nog eentje staan. Ik vraag me af of ik die ook niet beter verkoop.

Ja, maar 2300$ is nog steeds beter dan 1800$.Musk zei:Hou die maar schoon bij. Tenzij je dat geld echt nodig hebt.
Ik denk nog steeds op lange termijn dat we naar 10K per BTC gaan.
Trouwens, in het geval van een HF heb je tenminste een coin op beide chains. Dan kan je nog zien welke je van de hand doet.
Gaat een turbulente zomer worden, dus heb me gewoon voorgenomen om er niet teveel naar de kijken.
Zolang btc boven de $1800 blijft is dat nog altijd een mooie groei hé![]()

M°°nblade zei:Ja, maar 2300$ is nog steeds beter dan 1800$.
Die 10k zal niet voor volgende week of maand zijn. Het enige wat mij tegenhoudt is mijn regeltje 'verkoop nooit alles'.
Toch, ik heb mijn winsten verzilverd en ik heb op enkele maanden evenveel verdient als waar ik anders een jaar voor moet bijeensparen.

Musk zei:Hou die maar schoon bij. Tenzij je dat geld echt nodig hebt.
Ik denk nog steeds op lange termijn dat we naar 10K per BTC gaan.
P4man zei:Ofwel 10K+, ofwel richting nul. Als de split echt problematisch wordt, en die kans is meer dan reëel, is een paniek niet denkbeeldig; 1 helft van de split zal quasi zonder hashrate vallen met een torenhoge difficulty, en dat kan vele maanden duren vooraleer we 2016 blocks vinden voor een difficulty aanpassing. Tot zolang is die chain quasi onbruikbaar, en daarna vatbaar voor 51% aanvallen van de grote mining pools. Dat kan echt lelijk worden, en het kan best zijn dat BTC zijn status als "digitaal goud" daardoor verliest, en bijgevolg, het gros van zijn huidige waarde. LTC of monero of iets anders kan de fakkel misschien overnemen, maar hoe dan ook zal dat het vertrouwen in crypto bij het bredere publiek quasi permanent aantasten.
Soit, ik neem de gok ook hoor; ik heb al de helft van mijn BTC verkocht, de andere helft houd ik op hoop van zege, maar zonder veel vertrouwen.

Als ge grotere bedragen euro's van uw exchange account overbrengt naar uw bankrekening gaan de banken en de fiscus op zijn minst fronsen.MrSoeplepel zei:Wat ik mij afvraag, stel dat ge 100k had verdiend met BTC.. Moet ge dit dan aangeven bij de belastingen als ge uw BTC zou verkopen?
M°°nblade zei:Als ge grotere bedragen euro's van uw exchange account overbrengt naar uw bankrekening gaan de banken en de fiscus op zijn minst fronsen.
Ofwel onder de radar (2000€ per storting) blijven, ofwel naar advocaat stappen en een ruling aanvragen lijkt mij.
Want banken zijn achterlijk en merken het patroon van €2000/storting niet.M°°nblade zei:Als ge grotere bedragen euro's van uw exchange account overbrengt naar uw bankrekening gaan de banken en de fiscus op zijn minst fronsen.
Ofwel onder de radar (2000€ per storting) blijven, ofwel naar advocaat stappen en een ruling aanvragen lijkt mij.
paradijsappel zei:Want banken zijn achterlijk en merken het patroon van €2000/storting niet.
Klappen kan je dat toch echt niet noemen voor Litecoin als je al de rest bekijkt, staat nog altijd hoger dan begin juli. Als je dan naar andere coins kijkt die -20% tot -50% zijn aan het gaan en terug staan waar ze maanden geleden stonden...Klopgeest zei:Krijgt nu toch ook klappen.
Gisteren alleen al -13 miljard in cryptomarket..

Tuurlijk kunnen ze dat zien. Maar ze gaan daar niet actief achter zoeken. Stortingen van meer dan 3000€ komen wel op de radar.paradijsappel zei:Want banken zijn achterlijk en merken het patroon van €2000/storting niet.