Archief - [XBOX] crystal xbox met games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

count3rkill3r

Legacy Member
ik verkoop men crystal xbox + 2 crystal controllers , dvd kit en games

-burnout 3
-mortal kombat deception
-soul calibur2
-mortal kombat shaolin monks
-ninja gaiden
-need for speed ug
-outrun2
-prince of persia
-riddick
-rally sport challenge 2
-spider man 2
-fifa 2002
-halo1
-halo2
-house of the dead 3
-crazy taxi 3


alles in perfecte staat
op de xbox is echt bijna niet gespeeld
had eerst een zwarte die was stuk gegaan en daarna heb ik een crystal gekocht en die heeft bijna niet opgestaan

ik behoud mij het recht bla bla bla

bieden vanaf 100 euro


NIETS wordt apart verkocht

Firedwarf

Legacy Member
wil uw hele reeks games wel overkopen ma als je niets appart verkoopt bedoel je dan dat console en games ook niet afzonderlijk verkocht worden?

count3rkill3r

Legacy Member
alles moet samen verkocht worden normaal
maar wat wil je geven voor alle games eventueel?
grtz

stonesour

Legacy Member
Ik ben eventueel geïnteresseerd in xbox apart!
Hoeveel?

count3rkill3r

Legacy Member
hangt ervan af wa firedwarf voor de games wilt geven ;)

Firedwarf

Legacy Member
80 euro zonder halo I en II, en NFS Underground
+ de dvd kit graag

komt op een kleine 6,50 per game ongeveer

EternalSilence

Legacy Member
ik wilde infeitelijk alleen maar een paar games kopen, maar goed, als je alles in 1 keer wilt verkopen .. :/

count3rkill3r

Legacy Member
Firedwarf zei:
80 euro zonder halo I en II, en NFS Underground
+ de dvd kit graag

komt op een kleine 6,50 per game ongeveer

80 euro is goed maar dan exl verzending of kan je ze zelf afhalen?

grtz

Firedwarf

Legacy Member
als je me kan zeggen waar turnhout ligt? Dan kunnen we misschien wel een afspraak maken of dergelijke, ben zelf van regio Hasselt dusja... :-)

count3rkill3r

Legacy Member
is in provincie antwerpen
zoek anders ff op routenet.nl

;)

count3rkill3r

Legacy Member
130 euro en we hebben een deal
en ge kunt em direct komen halen


+ een tornooike killer instinct op een echte arcade kast hier bij mij :p
k heb alles al klaargezet

gunnie

Legacy Member
count3rkill3r zei:
130 euro en we hebben een deal
en ge kunt em direct komen halen

k heb alles al klaargezet

blijf atm wel bij men 100 :)

edit: en ik ben weg deze avond dus :p check straks wel terug

count3rkill3r

Legacy Member
+ een tornooike killer instinct op een echte arcade kast hier bij mij
k heb alles al klaargezet

Firedwarf

Legacy Member
euhm op wa is nu het bod? :-) want heb ik nog het hoogste bod op de games of niet? :-)

count3rkill3r

Legacy Member
firedwarf gij hebt het hoogste bod op de games ja
80 euro is voor mij nen deal

gunnie voor 100 euro gata em ni weg

als ik van firedwarf 80 kan krijgen voor de games dan heb ik nog
nen xbox en 3 games over
en dan gaat den xbox met 3 games apart weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan