Archief - [XBOX] Console + 3 games 80euro!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MeRCeNaRy

Legacy Member
Hallo, wegens toekomstige aankoop van de 360 of PS3 ga ik men xbox wegdoen omdat ik em toch kotsbeu ben. Deze xbox werkt perfect, ziet er perfect uit, en de games zien er perfect uit. Ik behandel men dingen met zorg :p

Het gaat over een xbox met 2 kleine controllers, 3 games (PGR 2, Halo 2 en Baldurs Gate: Dark alliance 2

Meeneemprijs = 80 euro. Verzenden doe ik niet wegens de risico's en wegens de kosten. Waar ik wel bereid voor ben is het brengen van de xbox en co, maar dit dan wel met benzine vergoeding.

Groetjes

|XcW|

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Hallo, wegens toekomstige aankoop van de 360 of PS3 ga ik men xbox wegdoen omdat ik em toch kotsbeu ben. Deze xbox werkt perfect, ziet er perfect uit, en de games zien er perfect uit. Ik behandel men dingen met zorg :p

Het gaat over een xbox met 2 kleine controllers, 3 games (PGR 2, Halo 2 en Baldurs Gate: Dark alliance 2

Meeneemprijs = 80 euro. Verzenden doe ik niet wegens de risico's en wegens de kosten. Waar ik wel bereid voor ben is het brengen van de xbox en co, maar dit dan wel met benzine vergoeding.

Groetjes

Ik heb zeer veel interesse. Wanneer aangekocht?

Ik ben bereid €80 te bieden als u deze kan brengen naar Diepenbeek. Wel onder voorbehoudt, want moet eerst mijn grafische kaart zien te verkopen...

MeRCeNaRy

Legacy Member
|XcW| zei:
Ik heb zeer veel interesse. Wanneer aangekocht?

Ik ben bereid €80 te bieden als u deze kan brengen naar Diepenbeek. Wel onder voorbehoudt, want moet eerst mijn grafische kaart zien te verkopen...
Deze is een goed anderhalf jaar oud denk ik ong... Exacte datum weet ik niet. Ik kan deze brengen naar diepenbeek.

|XcW|

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Deze is een goed anderhalf jaar oud denk ik ong... Exacte datum weet ik niet. Ik kan deze brengen naar diepenbeek.

Geen interesse in een XFX 7900GT ( pci-e)?

MeRCeNaRy

Legacy Member
|XcW| zei:
Geen interesse in een XFX 7900GT ( pci-e)?

Geld, niks anders... PC heeft al ne 8800gts :) en pc interesseert me gene bal nie meer, ik herhaal, wegens aankoop 360 :)

|XcW|

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Geld, niks anders... PC heeft al ne 8800gts :) en pc interesseert me gene bal nie meer, ik herhaal, wegens aankoop 360 :)

Ok, ik houdt u op de hoogte...

|XcW|

Legacy Member
Edit: Sorry, maar heb plotseling andere kosten... Mijn excuses

kemicza

Legacy Member
ik ken iemand die 50 euro gaat geven als je tot antwerpen kan brengen

|XcW|

Legacy Member
Mercenary, ik bied €50 als je hem morgen namiddag naar mijn thuis kunt brengen.

Met alles erbij weliswaar zoals je hebt vermdeld...

sjoene

Legacy Member
30 euro voor uw 2 bakkes als ge ze morgen naar gent kunt brengen (éénmalig aanbod, keb ze namelijk dringend nodig:p)

MeRCeNaRy

Legacy Member
Aan de mensen die verwachten dat ik die naar gent of antwerpen kan brengen? zijt ge soms op uwe kop gevallen? Als ik hem naar gent moet brengen kost mij dat 30 euro op en af, maw ne xbox voor 20 euro....

@XCW ik dacht dat jij onverwachte kosten had? Maarjah, bod genoteerd :)

|XcW|

Legacy Member
MeRCeNaRy zei:
Aan de mensen die verwachten dat ik die naar gent of antwerpen kan brengen? zijt ge soms op uwe kop gevallen? Als ik hem naar gent moet brengen kost mij dat 30 euro op en af, maw ne xbox voor 20 euro....

@XCW ik dacht dat jij onverwachte kosten had? Maarjah, bod genoteerd :)

Ja, maar dat is al verholpen ondertussen :). Enig idee van de afsluitdatum?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan