Archief - [X360] XBOX 360 en XBOX Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Quentra

Legacy Member
Games zijn in perfecte toestand:

X360:

- Eragon
- Open Season

XBOX:

- The Godfather
- The Da Vinci Code
- King Kong

Games zijn enkel af te halen in Leuven. Bij onvoldoende intresse, wordt de bieding verruimd naar verzending, dus indien intresse post gerust vrijblijvend bod.

vidiot

Legacy Member
Open Season 20€ incl.! (verzenden is 1,38€)

Grts

Quentra

Legacy Member
BeamBeam: ik sluit vanavond om 22u30 af voor The Godfather.

Meeneemprijs voor de 3 XBOX games: 37 euro en dan krijg je de verzending er gratis bij!

Vidiot: genoteerd, ik wacht nog even om te zien of er nog iemand geinteresseerd is eventueel in het pakket.

Duc1n0

Legacy Member
open season 20 euro vandaag nog afgehaalt , ik ben van leuven centrum , mss dat we daar ergens kunnen afspreken ?

Quentra

Legacy Member
Boden genoteerd, wel nog even opmerken dat het de gewone Belgische versie is dus dat er op de doos "Baas in eigen bos, Open Season" staat :).


Oh ja, indien iemand kiest voor Eragon (x360) erbij dan krijgt die natuurlijk de voorkeur...

Quentra

Legacy Member
Minimumprijs voor de twee X360 games samen: 40 euro inclusief verzending. En meeneemprijs voor die twee : 50 euro met gratis verzending!

Had bod via pm van 35 inclusief, dat vind ik voorlopig wat te laag en ik zou ook willen vragen dat men biedt via thread. Met uitzondering van een meeneemprijs gezien er dan geen mogelijkheid tot overbieden bestaat...

Quentra

Legacy Member
H_ans bod genoteerd!

Meeneemprijs voor het ganse pakket is trouwens 83 euro verzending inclusief
of 75 euro voor wie het zelf afhaalt!

beambeam

Legacy Member
Ik trek mijn bod in, ik dacht dat het game voor xbox 360 w

Quentra

Legacy Member
Beambeam: geen probleem.

Ik sluit voor de games waar momenteel een bod op staat (de x360 games), morgenavond om 21u30 af.


Verlaging van de pakketmeeneemprijs: 80 euro inclusief verzending!!!

Quentra

Legacy Member
Verlaging van de meeneemprijs voor de twee X360 games!
Nieuwe prijs: 46 euro INC!

Een koopje dus!

Quentra

Legacy Member
Up > afsluiting om 22u30 vanavond!
Bij bod in laatste halfuur, verlenging van de deadline met een nieuw halfuur.

Quentra

Legacy Member
De 2 x360 games zijn verkocht.

Blijven over de 3 xbox games. Minimumprijs voor de 3 games: 20 euro inclusief verzending!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan