Archief - [X360] [TK][TR]Xbox360 Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Duc1n0

Legacy Member
-King Kong = 15
-NBA LIVE 06 = 12
-NBA LIVE 07 Sealed (frans) = 25
-Farcry Instincts Predator = 20
-SuperMan Returns = 25 ( 1 week oud , gekocht aan 45,00 in BS )
-GoW Colector Edition = 55 ( 5 dagen oud , gekocht aan 79.99 in Gm )

Bedragen zijn richtprijzen + exclusief verzending . Verzending zal 1.50 kosten.
Voorstellen om te ruilen zijn ook welkom.

moeder_theresa

Legacy Member
Superman Returns 20€ inc. of ruilen tegen mijn GRAW + 5€

Grtz

David

Divian

Legacy Member
King Kong 15incl. mits ok staat en snelle afhandeling
PM me...

beambeam

Legacy Member
Ik heb gistern een deal gedaan die met Ducino zeer goed verlopen is, zeer vriendelijke gast en heel eerlijk...


MAAR de games die hij aanbied namelijk superman en GOW collecters edition komen niet van de winkels die hij vermeld.
Hij heeft ze gekocht van Brucelee van dit forum.
Respectievelijk voor 40 euro gow en dus niet voor 75 zoals hij beweerd.

Ik wil hier niet beginnen flamen maar vind dat met zo'n zaken wel rekening mee gehouden mag worden

brucelee be

Legacy Member
superman geeft ducino ook van mij gekocht,niet in BM
GOW collectors edition aan 40 euro aangekocht van mij,
niet aan 80 in GM

via PM is dit gebeurt

ik ben de games speciaal van gent naar leuven komen brengen

PsYmon

Legacy Member
beambeam zei:
Ik heb gistern een deal gedaan die met Ducino zeer goed verlopen is, zeer vriendelijke gast en heel eerlijk...


MAAR de games die hij aanbied namelijk superman en GOW collecters edition komen niet van de winkels die hij vermeld.
Hij heeft ze gekocht van Brucelee van dit forum.
Respectievelijk voor 40 euro gow en dus niet voor 75 zoals hij beweerd.

Ik wil hier niet beginnen flamen maar vind dat met zo'n zaken wel rekening mee gehouden mag worden

Heel eerlijk, maar hij liegt? Lijkt me nogal een contradictie :)
Beetje eerlijkheid kan geen kwaad he Duc1n0

Duc1n0

Legacy Member
@beambeam ik weet niet waarom ge dit komt vermelden, maar ok ge hebt gelijk die games ( enkel Superman en Gow ) zijn aangekocht van Brucelee Bee .
@Brucelee Bee Idd Superman komt van bij u. ( heb die dan ook 25 euro betaalt )
@ Divian maak er 15 exclu van en deal voor Kingkong
@ Aerv maak er 15 exclu van en deal voor Farcry
@ lapino Sorry niet mijn ding , toch bedankt voor het voorstel
@ moeder lager dan 25 Inclusief ga ik niet voor Superman
@ Psymon Ik probeer enkel mijn verkoop te 'boosten' ik blijf nog steeds onder de 'nieuw'prijzen van de winkels . Iedereen doet wel zo eens :) .

moeder_theresa

Legacy Member
Sorry, maar gezien de lage scores die het spel over krijgt, kan ik echt niet hoger gaan.
Toch nog succes met de verdere verkoop.

Grtz

Divian

Legacy Member
15incl anders koop ik hem wel nieuw aan €22.5 in mediamarkt...

Duc1n0

Legacy Member
@ Moeder np
@ Divian Koop hem dan maar nieuw ( classics zeker ? )

Divian

Legacy Member
Duc1n0 zei:
@ Moeder np
@ Divian Koop hem dan maar nieuw ( classics zeker ? )
nope geen classic en in bart smit staan ze overigens ook voor een klein beetje meer... (non classic)

kzentekiket

Legacy Member
Sinter Cell DA ruilen voor mijn Rumble Roses
(Zie ik meer zitten dan ruil met GRAW)

tarske

Legacy Member
Duc1n0 zei:
-SuperMan Returns = 25 ( 1 week oud , gekocht aan 45,00 in BS )
-GoW Colector Edition = 55 ( 5 dagen oud , gekocht aan 79.99 in Gm )

beambeam zei:
Hij heeft ze gekocht van Brucelee van dit forum.
Respectievelijk voor 40 euro gow en dus niet voor 75 zoals hij beweerd.
Ik wil hier niet beginnen flamen maar vind dat met zo'n zaken wel rekening mee gehouden mag worden

brucelee be zei:
superman geeft ducino ook van mij gekocht,niet in BM
GOW collectors edition aan 40 euro aangekocht van mij,
niet aan 80 in GM
via PM is dit gebeurt
ik ben de games speciaal van gent naar leuven komen brengen

@Duc1n0:
Ik heb uw bad post ontvangen maar ik ga bovenstaande posts niet verwijderen aangezien jij dit probleem zelf gecreeerd hebt door in uw beginpost leugens over de aankoopwinkels & prijzen te geven !

@Duc1n0 & brucelee be:
Ik kan ook iets aanmerken over jullie onderlinge verkoop,verkopen in pm is :naughty:

Greetz en succes met verdere verkoop

Duc1n0

Legacy Member
'Leugens' , het was gewoon een idee om mijn object te promoten . En zoals ik al zei de prijzen waren nog steeds onder winkelprijs dus eigelijk zie ik beambeam zijn punt echt niet . Maar omdat ik dat gezever over die 2 games beetje beu begin te worden, worden ze uit de verkooplijst genomen .



Update :

-King Kong = 15
-NBA LIVE 06 = 12
-NBA LIVE 07 Sealed (frans) = 25
-Farcry Instincts Predator = 20
-Splinter Cell Double Agent = 30 euro
-GRAW = 20 euro

BCF-Gamer-23

Legacy Member
king kong of een ander game ruilen tegen fifa world cup 2006
ben van leuven we kunnen dus snel afspreken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan