Archief - [X360] [Tk/tr] Boeltje 360 games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Te koop: Xbox 360 games
Tweedehands winkelversies, allen spelen goed af, geen zware beschadigingen. Vragen over de staat van een specifiek spel? PM of post.

Minimumprijzen te overleggen. Meeneemprijzen zijn gegarandeerd. Bieden is meenemen! Ik heb ook interesse in ruil, maar games die in het cursief staan worden enkel verkocht.

Ruil of verkoop
- The Outfit (€20)
- Perfect Dark Zero (€20)

Alle prijzen zijn meeneemprijzen inclusief verzenden! De games worden prior verzonden (€1,56). Afhalen is ook mogelijk in Leuven-Centrum (maandag tot vrijdag) of Heist-op-den-Berg (weekend) op afspraak via PM. Happy bidding!
Staat ook op X-Power.

[UPDATE] Deals voor:
- Just Cause (buiten fora)
- Al de rest in verkoopsgroepje (waarschijnlijk zodiac)
- Chromehounds (Tracker)
- GRAW (boom stam)

Dennoman

Legacy Member
xD Ge zegt daar zoiets, het is een typfoutje in de prijs xD
Fixaroony xD

Yones

Legacy Member
Dennoman zei:
Te koop: Xbox 360 games
Tweedehands winkelversies, allen spelen goed af, geen zware beschadigingen. Vragen over de staat van een specifiek spel? PM of post.

Minimumprijzen te overleggen. Meeneemprijzen zijn gegarandeerd. Bieden is meenemen! Ik heb ook interesse in ruil, maar games die in het cursief staan worden enkel verkocht.

Ruil of verkoop
- Chromehounds (€40)
- The Outfit (€20)
- Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter (€20)
- Perfect Dark Zero (€20)

Enkel verkoop
- Just Cause (€30)
- Need for Speed: Most Wanted (€20)
- Call of Duty 2 (€20)
- Kameo (€20)
- Dead or Alive 4 (€20)
- Amped 3 (€20)


Alle prijzen zijn meeneemprijzen inclusief verzenden! De games worden prior verzonden (€1,56). Afhalen is ook mogelijk in Leuven-Centrum (maandag tot vrijdag) of Heist-op-den-Berg (weekend) op afspraak via PM. Happy bidding!
Staat ook op X-Power.

wil nu nie onder u duiven schieten ofzo, maar Amped3,Kameo,Cod2 en denk DOA4 ook kunde in bartsmit voor €20 nieuw kopen

dit gezegd zijnde:doc:

Boom stam

Legacy Member
Pro Evolution Soccer 6 ruilen tegen GRAW of Perfect dark zero? :)
(Liefst GRAW)

Dennoman

Legacy Member
@ Stoned: zulke commentaar kun je gerust achterwege laten, zoals je zelf ook zegt.
Ik wil niet onder je duiven schieten
De mensen zullen wel bieden hoor. Ik zeg niet dat ik niets aanneem onder de €20.
@ Boom stam: ik ga nog een nachtje over dit bod slapen, als ik tegen morgenvroeg niets beters heb, is GRAW voor jou.
@ floris: genoteerd :)

Duc1n0

Legacy Member
Need for Speed
The Outfit
Chromehoubds

Blazing Angels + 20 € afgehaald

Dennoman

Legacy Member
Duc1n0 zei:
Need for Speed
The Outfit
Chromehoubds

Blazing Angels + 20 € afgehaald

Mjah, niet echt. Blazing Angels is nieuw onder de €30 te vinden, dus tweedehands is max 20 euro waard. Doe geen 3 games weg voor 40 euro, srr.

@ Tracker: mits wat opleg (€10) van jouw kant denk ik er wel aan, maar voorlopig het nog niet echt waard...

Duc1n0

Legacy Member
Hoeveel wil je dan ?

Anders Blazing Angels <===> Chromehounds ?

Need For Speed 10 € afgehaald ? ( Kameo noteer je tochaan 10 inclu )


Alle jij beslist tzijn jouw games

Grtz

Dennoman

Legacy Member
Blazing Angels + &#8364;5 voor Chromehounds
&#8364;15 voor NFS

Dat maakt Blazing + &#8364;20 voor NFS en Chromehounds, morgenavond kun je het als je wilt afhalen? Your call now :)

Duc1n0

Legacy Member
Liever niet toch bedankt ( edit : ja ik denk snel :p )

Grtz


Blazing Angels ( oudere game ) voor Chromehounds ( oudere game ) leek mij fair

zodiac

Legacy Member
Need for Speed: Most Wanted
Call of Duty 2
Kameo
Dead or Alive 4
Amped 3

&#8364;70 incl. verzending.
Greetz,
Vic

Dennoman

Legacy Member
@ Ducino: mjah, Chromehounds is nooit in prijs verlaagd geweest, dus die geraakt ge normaal wel voor &#8364;10 meer kwijt. Maar even goeie vrienden natuurlijk, prettige zondag ^^

@ zodiac: &#8364;75 gezien de nogal hoge verzendkosten?

Boom stam en Tracker hebben trouwens een deal ^^ PM aan beiden

zodiac

Legacy Member
Need for Speed: Most Wanted
Call of Duty 2
Kameo
Dead or Alive 4
Amped 3

Deal voor &#8364;75 incl Verzending.
Stuurt mor nen PM
Greetz Zodiac
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan