moeder_theresa
Legacy Member
Ik heb volgende games te ruil / te koop:
- Eragon (x360)
- Top Spin 2 (x360) -> zit in een x360 dvd doosje, het originele ben ik kwijt
- Fahrenheit (xbx)
- Red Faction 2 (xbx)
- Jak 3 (ps2)
- Ace Combat 5: Squadron Leader (ps2)
Verkopen of ruilen tegen X360 of Wii spellen.
Ik wil er gerust meerdere geven.
Grtz
- Eragon (x360)
- Top Spin 2 (x360) -> zit in een x360 dvd doosje, het originele ben ik kwijt
- Fahrenheit (xbx)
- Red Faction 2 (xbx)
- Jak 3 (ps2)
- Ace Combat 5: Squadron Leader (ps2)
Verkopen of ruilen tegen X360 of Wii spellen.
Ik wil er gerust meerdere geven.
Grtz
Want Er staat 2* x360 